Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten toimisitte jos puoliso katkaisee välit perheeseensä?

Vierailija
09.04.2025 |

Eli tarkoitan lapsuudenperhettä, vanhempia ja sisaruksia. Se on selvää ettei heillä ole koskaan oikein hyvät suhteet, mutta olemme olleet tekemisissä. Usein voin pahoin näiden tapaamisten jälkeen, mutta puolison mieliksi menin mukaan. Nyt hänellä on tullut mitta täyteen erään riidan seurauksena ja sanoi laittaneensa välit kokonaan poikki. Mitä mun puolisona pitäisi tehdä? Asumme kuitenkin samalla seudulla, mitä jos törmään jossain kaupassa...? Puhunko niille normaalisti vai en? 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toimisi mitenkään. On miehesi asia tehdä asialle jotain jos haluaa.

Vierailija
2/13 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin siis että miten hän haluaa minun jatkossa suhtautuvan vanhempiinsa ja sisaruksiin, niin vastasi vain että tee niin kuin haluat. Ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdit ja jatkat matkaa.

Vierailija
4/13 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdit lyhyesti ja jatkat sen jälkeen sitä, mitä olit milloinkin tekemässä.

Vierailija
5/13 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinulle edes kuuluu???

Vierailija
6/13 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten edellinen sanoi. Jos sinut pysäytetään ja sukulaiset yrittävät udella puolisostasi tai rekrytoida sinua viestinviejäksi tai sovittelijaksi, kieltäydyt kohteliaasti puuttumasta heidän asioihinsa. Omista asioistasi saat kertoa mitä haluat.

Vierailija
7/13 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin siis että miten hän haluaa minun jatkossa suhtautuvan vanhempiinsa ja sisaruksiin, niin vastasi vain että tee niin kuin haluat. Ap 

Miksi sinä edes olet niiden kanssa tekemisissä???

Vierailija
8/13 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä muutenkaan ole miehen sukulaisten kanssa tekemisissä. Hänen sukuaanhan he ovat.

Vierailija
9/13 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo sanomatta mitään niin luultavasti eivät yritä parannella välejä. Tai moikkaile kun näet niin ne alkavat lämmittelemään välejä ja kyselemään kuulumisia jne. Mikä on sinun mielestä helpoin tapa?

Vierailija
10/13 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukisin puolisoani, enkä yrittäisi ainakaan väkisin mitään välien korjaamisia. Jos törmäisin sukulaisiin kaupassa, tervehtisin, mutta siinä kaikki. Kysyttäessä kertoisin, mistä kenkä puristaa, mutta en alkaisi viestinviejäksi. 

Sille on varmasti ihan syynsä, miksi puolisosi on päätynyt katkaisemaan välit.

Vierailija
11/13 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun usein pienen lapsemme kanssa ja olen varma että jos miehen äiti näkee meidät jossain, hän rientää lässyttämään lapselle "Onko ollut ikävä mummia" tms :( ap 

Vierailija
12/13 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikun usein pienen lapsemme kanssa ja olen varma että jos miehen äiti näkee meidät jossain, hän rientää lässyttämään lapselle "Onko ollut ikävä mummia" tms :( ap 

Otat siinä vaiheessa lapsen kanssa juoksuaskelia ja olet parhaasi mukaan huomaamatta häntä :)

Vierailija
13/13 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna lässyttää. Sitten kun tuo loppuu, toteat, että "meidän pitää nyt mennä".