G: Hipsterit, Stringit vai Tai
Millaisia alusvaatteita käytät mieluiten?! Mitkä parhaimmat ja perustelut? Ikäsi?
Kommentit (36)
Samat täällä kanssa. Hipsterit :) N44
Hipsterit mun mielestä mukavimmat, niitä löytyy aina kivannäköisiäkin, stringejä pidän joskus tosi harvoin
N18
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 09:10"]Hipsterit tuntuu hyvältä päällä. N25
[/quote] sama. N35
Hipsterit. Ne on mukavat ja nätit. Stringit näyttää epämukavilta ja typeriltä. Tait miellän lasten alushousuiksi. -N20
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 11:54"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 09:10"]Hipsterit tuntuu hyvältä päällä. N25 [/quote] sama. N35
[/quote]
Samoin. Hipsterit N48
Stringit on epämukavat. Hipsterit tai tait, riippuen päällyhousujen/hameen mallistakin. N35v
Mä kans käytän Hipstereitä. Ei tule mieleenkään käyttää mitään "persevakostringejä" hyi vittu sentään yök....
N43v
Hipsterit parhaimmat. Sopivat mun pepunmuodoille parhaiten, kun peppu iso ja lihaksikas :( Haluaisin pienen ja pyöreän timmin pepun :) N38 Ps: Mitat 172/68
Mummomalliset Maxit parhaimmat, on meinaan sen verran iso paha, et muut ei pysy ylhäällä :D N54v
Stringit on mukavimmat, ei hilaudu persvakoon kun on siellä jo valmiiksi + näyttää kivalta.
N21
Hipstereitä ja stringejä pääsääntöisesti, ovat parhaimmat päällä ja näyttävät hyvältä. n23
Tai-malli sopii mulle parhaiten. Stringit on ihan perseestä.Kirjaimellisesti.
Hipsterit sopivat parhaiten peppuni muodokkuuteen.
Hipsterit farkkujen, hameen ja housujen kanssa jotka saumattomat. Juoksutrikoiden ja jumppatrikoiden kanssa stringit, koska kangas ohutta ja läpinäkyvyys on kanssa trikoissa, niin ei näy rajat läpi :) :) N42