Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen todella masentunut :(

Vierailija
29.04.2015 |

Eräs menetys oli sellainen viimeistely tälle kaikelle, lisäksi ihmissuhteet menevät aina ikuisesti päin VITTUA. Kukaan ei ole luotettava, ei kukaan. Joka ikinen päivä pakahdun surusta ja ikävästä, ajattelen paljon kuolemaa, naamastani huokuu onneton olo. En jaksa enää :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ystäviä? Tukiverkko?

Vierailija
2/7 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöritkö jossain paskaporukoissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 01:24"]Onko sinulla ystäviä? Tukiverkko?
[/quote]

Tällä hetkellä voin kutsua yhyä ihmistä ystäväkseni. Muut ovat olleet olevinaan. Mutta tälläkin ystävällä on vaikeaa. En halua jauhaa itsestäni, en edes jaksa tehdä mitään. Asenteeni ihmissuhteisiin on, että kivahan se olisi jos niitä olisi paljon, mutta jos ei niin sitten ei. Asenteeni johtuu siitä, että olen ihan loppu tähän kaikkeen ja viimeisin menetys lannisti minut kokonaan. Lisäksi pitäisi elää sen faktan kanssa, etten tule saamaan miestä jonka päämääränä ei olisi vedättää minua.

Vierailija
4/7 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 01:29"]Pyöritkö jossain paskaporukoissa?
[/quote]

En pyöri missään porukoissa nykyään. Olen yksin ja itken ikävää. Huokailen väsymystäni, kun en jaksaisi tätä elämää enää. Välillä tekisi mieli shokeerata ja sanoa ääneen nämä asiat niille ihmisille, jotka eivät arvaisi ajatuksiani ehkä koskaan.

Vierailija
5/7 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia. <3 kannattaa varata aika lääkärille, masennusta voidaan hoitaa

Vierailija
6/7 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

28. Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon.
29. Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne.
30. Sillä minun ikeeni on sovelias, ja minun kuormani on keveä. -Matteuksen evankeliumi 11

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän