Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko kellekään tullut pankista kyselyä omien tilien välisistä siirroista?
07.01.2022 |
Viittaan tuohon yhteen ketjuun jossa joku on siirtänyt 30 k ja joutuu tekemään siiitä selvityksen pankille. En ole koskaan ennen kuullut että tilisiirroista omien tilien välillä joutuu tekemään selvityksen. Siitä toki kuullut että jos yrittää tallettaa tilille käteistä, niin siitä on tullut kyselyä.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei minulle ainakaan. Op käytössä.