Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häätö vuokra-asunnosta

Vierailija
29.04.2015 |

Miten käytännössä etenee varoituksen jälkeen?
Voiko asiasta enää keskustella jos häiriöihin on ollut esimerkiksi sairaudellinensyy ja niitä on tapahtunut harvoinpa asian voi todistaa?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 00:24"]

Auttaako joku taho uuden asunnon saamisessa jos itse ei saa asuntoa esimerkiksi luottotietojen vuoksi? Vai joutuuko oikeasti Suomessa kadulle?

[/quote]

Jos olet mies, niin todennäköisesti päädyt kadulle ainakin muutamaksi kuukaudeksi, jos taas nainen niin kunta/kaupunki saattaa onnistua järjestämään asunnon ennen häätöhetkeä. Tässä(kin) asiassa on käytännössä nämä ääneen mainitsemattomat pikku sukupuolierot.

Vierailija
42/44 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain asunnon yksityiseltä vuokranantajalta luottotiedottomana. Va tosiaan tarkisti, ettei ole vuokravelkoja. Rehellisesti kerroin syyn luottotiedottomuudelle ja kuvailin nykyisen elämäntilanteeni. Hän luotti sanaani.
1,5 vuotta olen asunut eikä hänellä ole ollut moitteen sanaa - olen hoitanut vuokrat ajallaan ja asunut varsin säädyllisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olette saanut varoituksen ja nyt sinä päässäsi meinaat että se on häätö?

Ennen häätöä pitää olla tullut 3 varoitusta ja kun teillä ei edes ole vuokrat maksamatta,niin turhaan nyt asiasta itsellesi teet lisä stressiä.

Vierailija
44/44 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ap nyt kuitenkin ole niin, että kolmannesta varoituksesta joutuu pihalle.  Ei kukaan sua heti ulos oo heittämässä.