Mies tökkii kuivana kakkoseen. Eikö se satu munaankin?
Kommentit (45)
Omalta osaltani olen lopettanut suhteen mutta valitettavasti miehestä sai oikean perskärpäsen ja asiaa ei auta se että tietää sen missä asun. Sanoin että nuo tekemämme asiat ei kiinnosta enää. Tästä on ollut vääntöä koska en ole muka tosissani. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tyhmiä miehiä näköjään joka paikassa!
Kyllä, aivan kuten naisiakin. Jokainen vähänkään älykkäämpi tietää tämän, eikä mainitse vain toista sukupuolta nostattaen omaan, varsinkin kun aihe on aivan eri. Ja sitten, miten tämä korreloi älykkyyden kanssa, on kyllä hatusta heitetty väite. Sinun kommenttisi on käytännössä aivan typerä näin keskustelun kannalta ja kertookin enemmän sinusta itsestäsi. Googleta "keskustelu" ja opiskele lainalaisuudet ja hyvät tavat. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Omalta osaltani olen lopettanut suhteen mutta valitettavasti miehestä sai oikean perskärpäsen ja asiaa ei auta se että tietää sen missä asun. Sanoin että nuo tekemämme asiat ei kiinnosta enää. Tästä on ollut vääntöä koska en ole muka tosissani. Ap
Hyvä kuulla, ettei noin toimimaton suhde enää jatku. Pidä vain omat rajasi tuohon tyyppiin liittyen ja siis ei kannata suostua intiimeihin tapaamisiin enää, vaikka lupailisi kuun taivaalta tai muuttua. Ellei jätä rauhaan, aina voi tehdä rikosilmoituksen, josta seuraa lähestymiskielto.
Itse miehenä tiedän, miten nautinnolliselle tuollainen voi tuntua, isoa tekokalua runsaan liukkarin kanssa runkatessa anaaliin, ajatuskin saa kuumaksi ja anuksen seudun kutiamaan aivan tietyllä tavalla. Meitä on moneksi, itse en ajatele kivun kautta tuota, vaan nimenomaan sen venytyksen ja täytenä olon tunteen kautta. Eturauhasorgasmia en ole kokenut, ainakaan vielä vaikka aihe kiehtookin. Kyllähän oikea elävä kalukin takapuolessa kiehtoo, vaikka miehet ei sinänsä herätä muuten kiihottavia tunteita. Sorry, meni hiukan ohi aiheen, mutta halusin vaan kertoa.