Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tökkii kuivana kakkoseen. Eikö se satu munaankin?

Vierailija
07.01.2022 |

Kun joka kerta sama homma.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat siis áhŧéríiŋ?

Vierailija
22/45 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on paras liukaste tähän?

Voima

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua kuivana tunkeutumista koska vuotaa välillä verta. Sattuu se pienempikin muna. Ap

Jos olet sub ja tiedät domisi haluavan peppuasi, on sun hommasi voidella anaalisi aina ennen kuin alatte hommiin, mutta pyyhkäistä pinnasta sen verran ettei voitelua huomaa heti kun vähän hipaisee sormella pinnasta. Eihän se domin vika ole jos sub ei ole itseään valmistellut asiaan kuuluvalla tavalla, silloinhan nuo jälkituntemukset vois olla ymmärrettävissä vähän niinkuin rangaistuksena huonosta valmistautumisestasi domin käyttöön sessioidessanne ja siten saattaa jopa pitää sitä sun kannaltas vähän niinku ansaittuna. 

Vierailija
24/45 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on paras liukaste tähän?

Voima

Pienikullisten touhuja. Pitää päästä pätemään kun pieni ei muuten tunnu missään.

Vierailija
25/45 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on alistava ja se on hänen mukaansa toisen omistamista kun panee kakkoseen. Ap

Toista ei voi omistaa, vaikka olisi aviossa. Siihen ei kenenkään pienimunaisen egot riitä, eikä kenenkään miehen muutenkaan.  Pidä puolesi. 

Miksi olet noin ehdoton?

Toiset haluaa miellyttää kanssakumppaniaan ja se pitää myös sallia.

Kuuntelen minäkin puolisoni mäkätystä ja narinaa ilman, että nousen puolustamaan itseäni.

Sama täällä. Kuuntelon ko eukko mäkättöö ilman minkäänlaista purnausta.

Sitten en kyllä hyväksy mittään narinoo sängyssä. Uikuttaa tok suap jos siltä tuntuu.

Ja voi tokkiisa sitä ujellusta ko emäntä laukeaa. Lasit meinaa hajota.

Ekan lastin jälkeen se ruskee reikä onkin jo huomattavasti liukkaampi, ni kestää ajella tuntitolkulla. Eukko se silloin oikein nauttii.

Mutta ei myö näitä juttuja kertaviikkoo enempää tehä.

Muina paivinä hoijellaa piparia. Siinä on niin mahottoman hyvä maku.

Vierailija
26/45 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tökkii kuivana kakkoseen. Eikö se satu munaankin?

Kannattanee kysyä siltä mieheltä, niin saat oikeimman vastauksen. Veikkaanpa silti, ettei satu tai tuskin muuten sitä ilman liukkaria tekisi.

Vierailija
27/45 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan niin pieni kikkeli ettei satu.

Vierailija
28/45 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin ja vastaus oli että haluaa satuttaa koska nauttii kivun tuottamisesta ja siitä että anaaliin paneminen on hänen mukaansa toisen omistamista. Ap

Vierailija
29/45 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin ja vastaus oli että haluaa satuttaa koska nauttii kivun tuottamisesta ja siitä että anaaliin paneminen on hänen mukaansa toisen omistamista. Ap

Kannatan edelleen joka sessioon etukäteen voitelua omatoimisesti. Ilman liukkaria varmasti sattuu ja tulee vahinkoa anaaliin ja liukkarin kanssahan se on melkein parasta mitä voi saada. En suosittele jatkamaan anaaliseksiä enää yhtään kertaan ilman liukasteita, siitä voipi tulla jo pysyviä vaurioita siinä, missä se liukkarin kanssa on lähinnä nautinnollista. Rajat ne pitää olla domillekin laitettavissa siihen miten sub sallii kehoaan käytettävän, muussa tapauksessa tuo on vain väkivaltaa ja ellei kieroutunut domia leikkivä ressukka usko, niin kannattanee vaihtaa domisi johonkin järjellä varustettuun. T: 6

Vierailija
30/45 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatan edelleen joka sessioon etukäteen voitelua omatoimisesti. Ilman liukkaria varmasti sattuu ja tulee vahinkoa anaaliin ja liukkarin kanssahan se on melkein parasta mitä voi saada. En suosittele jatkamaan anaaliseksiä enää yhtään kertaan ilman liukasteita, siitä voipi tulla jo pysyviä vaurioita siinä, missä se liukkarin kanssa on lähinnä nautinnollista. Rajat ne pitää olla domillekin laitettavissa siihen miten sub sallii kehoaan käytettävän, muussa tapauksessa tuo on vain väkivaltaa ja ellei kieroutunut domia leikkivä ressukka usko, niin kannattanee vaihtaa domisi johonkin järjellä varustettuun. T: 6

Olen siis uo vastaaja nro 23 tässä ketjussa

Vierailija
31/45 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi myös olevansa sadisti joka nauttii tuosta. Ja kaikesta muusta kivun tuottamisesta. Ap

Vierailija
32/45 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä pyörähtää ihan perinteisen emätinseksin lopussa varoittamatta mahalleen ja pyytää huohottaen kalua äkkiä peppuun. Nyt on kiire.

Yleensä se voihkii varovasti liukasteen kanssa sisään työnnettäessä miten "se sattuu ihan hirveästi, nyt se sattuu" mutta sitten survaisee itse peppunsa väkivaltaisesti ylöspäin ja ulvahtaa kivusta kun kalu holahtaa pusseja myöden sisään.

Meni pitkään tajuta missä mennään mutta kerran sain uitettua kalun hitaasti sisään valtavan liukastemäärän kanssa ja olin tyytyväinen kun sen ei tarvinnut voihkaista kertaakaan.

Vasta lauettuani tyttöystävä kierähti selvästi pettyneenä alta ja lähti suoraan suihkuun valittaen harmistuneena että "nyt se ei sattunut yhtään, pyh". Ja minä kun yritin aina olla mahdollisimman varovainen.

Vierailija
33/45 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kertoi myös olevansa sadisti joka nauttii tuosta. Ja kaikesta muusta kivun tuottamisesta. Ap

Kysymys kuuluukin, kuinka paljon itse nautit siitä kun tämä domia leikkivä nulikka tuottaa sinulle kipua? Ja nautitko kivusta ensinnäkään, jos niin millaisista asioista haluat itse kokea kipua, kaikesta kivusta ei tosiaankaan tarvitse nauttia tai edes hyväksyä, etenkään sisäelimien repimisestä kuivana kalulla. Se että tekee jotain täysin toisen tahdonvastaisesti, ei ole BDSM:ää vaan väkivaltaa. Onko teillä edes turvasana käytössä ja sovittu että mikä vaan päättyy siihen? Onko teillä parisuhde vai pelkästään sessiointia? T: 23

Vierailija
34/45 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävä pyörähtää ihan perinteisen emätinseksin lopussa varoittamatta mahalleen ja pyytää huohottaen kalua äkkiä peppuun. Nyt on kiire.

Yleensä se voihkii varovasti liukasteen kanssa sisään työnnettäessä miten "se sattuu ihan hirveästi, nyt se sattuu" mutta sitten survaisee itse peppunsa väkivaltaisesti ylöspäin ja ulvahtaa kivusta kun kalu holahtaa pusseja myöden sisään.

Meni pitkään tajuta missä mennään mutta kerran sain uitettua kalun hitaasti sisään valtavan liukastemäärän kanssa ja olin tyytyväinen kun sen ei tarvinnut voihkaista kertaakaan.

Vasta lauettuani tyttöystävä kierähti selvästi pettyneenä alta ja lähti suoraan suihkuun valittaen harmistuneena että "nyt se ei sattunut yhtään, pyh". Ja minä kun yritin aina olla mahdollisimman varovainen.

Voi olla masokistinen ja silti ei tarvitse toisen antaa rikkoa paikkojaan. Kivusta nautintoon on välillä aikas lyhyt matka ja tyttöystäväsi kuulostaa tarvitsevan sopivan määrän kipua päästäkseen itse mojovasti perille. Luultavasti hälläkin menisi paikat rikki, jos tekisi saman tempun kuivana. Liukastetta se on se pillussakin oleva, vaikkei se ihan anaaliin tarkoitetusta liukkarista käykään useimmiten.

Vierailija
35/45 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en nauttinut tästä kivusta. Mutta ilmeisesti läheisriippuvaisena halusin miellyttää miestä. Enkä muutenkaan nauti piiskaamisesta tms. Mies ei ole keskenkasvuinen nulikka vaan ihan aikuinen mies. Omien sanojensa mukaan harrastanut paljon alistamista. Ap

Vierailija
36/45 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en nauttinut tästä kivusta. Mutta ilmeisesti läheisriippuvaisena halusin miellyttää miestä. Enkä muutenkaan nauti piiskaamisesta tms. Mies ei ole keskenkasvuinen nulikka vaan ihan aikuinen mies. Omien sanojensa mukaan harrastanut paljon alistamista. Ap

Mies ei ole koskaan mistään rajoista puhunut joten ilmeisesti hänellä niitä ei ole eikä ole koskaan puhunutkaan turvasanasta. Luulin että hän ns.kokeneena niitä osaa ehdottaa, itsellä ei ollut aiempaa kokemusta noista sm jutuista. Kyseessä oli satunnaista tapailua, ei parisuhdetta. Ap

Vierailija
37/45 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko miehelläs ierilaine kulttuuritausta? lähi idässä on usein vain b rappu hommat tiedossa koska nainen haluaa säästää neitsyytensä kun menee naimisiin siksi siellä porataan kakkosta ja liukkaria siellä ei ole saatavilla vaan räkä riittänee

Vierailija
38/45 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On suomalainen mies. Ap

Vierailija
39/45 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole koskaan mistään rajoista puhunut joten ilmeisesti hänellä niitä ei ole eikä ole koskaan puhunutkaan turvasanasta. Luulin että hän ns.kokeneena niitä osaa ehdottaa, itsellä ei ollut aiempaa kokemusta noista sm jutuista. Kyseessä oli satunnaista tapailua, ei parisuhdetta. Ap

Nulikka nimitys kuvasi henkistä tasoaan, eikä siis ollut fyysistä ikäänsä kuvaava termi. Aikuisuus on aika kaukana tuollaisella käytöksellä. Varmaankaan ei ole ollut kovin pitkäaikaisia d/s suhteita nuo, joita domia leikkivä nulikka on kehuskellut?

Subillahan se turvasana pitää olla turvanaan, kuten sanakin viittaa. Sub kertoo myös omat rajansa, joiden puitteissa haluaa toista miellyttääkseen alistua, joista yksi tärkeimmistä pitäisi olla, että on sovittu turvasana ja sitä myös noudatetaan.

Juurikin turvasanan turvin niitä subin kertomia rajoja voi sopivassa määrin venytellä silloin jos dom kokee että subinsa rajat on liian tiukkoja, mutta sekin pitäisi perustua neuvottelulle siitä, voisiko sellaista rajojen venyttelyä kokeilla. 

Sanoit että kyseessä oli satunnaista tapailua, toivottavasti se tarkoittaa ettei ole enää. On olemassa edes jonkinlaiset käytöstavat omaaviakin domeja, joita sub voi miellyttää itselleen sopivin keinoin ja pysyen omissa rajoissaan. Toivottavasti löydät järkevän domin elämääsi jos sellaista olet vielä vailla.

Vierailija
40/45 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla masokistinen ja silti ei tarvitse toisen antaa rikkoa paikkojaan. Kivusta nautintoon on välillä aikas lyhyt matka ja tyttöystäväsi kuulostaa tarvitsevan sopivan määrän kipua päästäkseen itse mojovasti perille. Luultavasti hälläkin menisi paikat rikki, jos tekisi saman tempun kuivana. Liukastetta se on se pillussakin oleva, vaikkei se ihan anaaliin tarkoitetusta liukkarista käykään useimmiten.

Minun puoliso haluaa myös välillä kullia pyllyynsä ilman mitään ennakkolämmittelyitä. Liukkaria tosin laitetaan silloinkin, mutta ei sormetusta, leluja, kieltä tjsp. Hän nauttii sulkijalihaksensa venytyksestä suuresti, mutta tietääkseni ei ole masokisti tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän