Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

¤¤¤¤TIISTAI pinoon SYYSväki¤¤¤¤

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmu, niinhän se olikin. Nyt muistan. Toivottavasti ei pahempaa löydy! Peukut pystyssä täällä!

Minä sitten ostin kaupan pakastealtaat tyhjäksi. Onpa järkevää. Pullaa, sulhaspiirakoita, jäätelökakun, ja vielä jätskiä päiväkotiin vietäväksi.

Nyt taas huudetaan, blaah!

T: Ynis

Vierailija
22/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka spostin voin hyvin lukea ja töistäkin vois pitää ajatustaukoja, en kehtaa vauvalehden sivua avata :). Pitäsi olla joku piiloportaali työssäkäyville äideille. Sivu voisi näyttää vaikka joltain uutsisivulta.

Ynis, niistä piirakoista tulee pehmeempiä kun voitelet reunat sultetulla margariinilla ja sitten vielä liinan alle jäähtyy. Meillä taitaa suosiolla olla valmisruoka synttärit. Ajattelin jos sijoittaisi kakkuun ja tilaisi sen jostain ihanasta leipomosta.

Meillä mennään muutekin ihan valmisruokalinjalla. Ehkä jossain vaihesssa jaksan taas iltaisin miettiä seuraavan päivän ruokaa. Mutta nyt tuntuu, etten todellaakaan jaksa. No, jonkun äidin tekemiähän ne valmisruuatkin on. Oletteko muuten kokeilleet Kokkikartanon ruokia? Aika hyviä ovat, eivätkä niin eineksen makusia. Suosittelen.

Mitähän vielä...

Lilalle ainakin kovasti voimia.

Kiitos ja moi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli ajoissa kotiin, joten en viitisi ihanaa yhteistä aikaa koneella käyttää:)

Siis Motin tauti alkoikin pahenemaan, yskii vaan ja ääni meni käheäksi. Päikkäreiden jälkeen oli aivan tööt. Nyt saatiin kuuri, mutta terveyskeskuslääkäri ei nähnyt vaikun vuoksi putkia. Täytyy tilata aika korvalääkäriin. Että sympatialähetykset Pile ja Mimmu! Toivotaan, että Mimmu T:llä olisi jotain kuitenkin lievää, jos jotain pitää löytyä.

Lila, sinä olet ollut uskomattoman reipas ja positiivinen, miehelle olen monet kerrat todennut, että en voi kuin ihailla. Ei ole yhtään ihme, että voimat alkavat olla vähissä, ruokavaliosi on aivan surkea ja tilanteenne rankka. Muistan tasan tarkkaan millaista se oli. Jos voin jotenkin auttaa, tehdä jotain, kerro heti. Kuunnella voin ainakin aina!

Voimia kaikille muillekin!

Teitä ajatellen,

Aavis

Vierailija
24/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen viesti kuulosti kovin negatiiviselta. Olin vain ärsyytynyt täähän ruokahuoltoon.

Kurjaa, että lapsien pitää sairastaa. Toivotaan, että motin korvat saadaan puhtaaksi. Eikös hänelläkin ole putket? Minukin pitäis soittaa aika korvalääkärille. Valman nenä ja silmät vuotaa edelleen vaikka antibioottia oon mennyt 5 päivää. Ei vissiin auta. JEihän se liimakorvaan auta. Otsokin korvat pitäsi tarkistaa. Varasin jo yhden ajan mutta sitten se piti perua.

Toivotaan, ettei Mimmun Teellä ole mitää pahempaa. (Pahempaa kuin mikä?)

Huomenna taidan tehdä kotoa töitä. Mun täytyy hoitaa asioita puhelimessa ja en ole tottunut olemaan avokonttorissa, joten puhun mielummin kotona. Vaikka muuten teenkin mielummin töitä konttorissa. No, jossain vaiheessa mulle tulee oma huone, tää on väliaikaista vain.

Pitäsi vielä mennä kauppaan, kun on kaikki paperit loppu. Pärjääkö joku perhe ilman talouspaperia. Ennen lapsia meille ei koskaan ostettu talouspaprua, ja nyt ei tulla toimeen, jos se on lopppu.

Kengistä tais olla juttua. Huomasin, että Valman kengät on pienet ja löysin kaapista Otson vanhat välikausikengät koko 24 ja ne on oikeen passelit. Ovat sellaiset tummanruskeat vaelluskengän näkoiset ja pitävät vettä. Valman jalka on kasvanut kesän aikana yli 2 numeroa eli 3 cm. Huisia.

No, nythän sitä juttua tuleekin...

Pile

Vierailija
25/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei täällä olla yhtään terveitä - Minä päänsärkyineni ja Venna kuumeessa ja nokkosrokossa. Meen ensi viikolla ihan oikeaan lääkäriin - mies jo suuttui mulle kun itse itseäni tohtoroin. Sain myös vapautuksen päivystyksistä loppuraskauden ajaksi. Päivätyön vielä jaksan, mitään ylimääräistä en. Neuvolassa tänään oli mulla kaikki hyvin (paitsi tuo pääkkönen), Vennan neuvola peruuntui kun sairastaa poloinen.

PiLe, minulle on NIIIN iso synninpäästö tuo, että teilläkin Saarioinen kokkaa :) Täälläkin pinaattiletut, Felixin perunamuusijauhe, nakit, Oolannin pakastelihapullat jne jne suosiossa. Kokkikartanon ruuista broilerpasta on suosikkini, pitäisi kokeilla muitakin. Ne eivät juurikaan einekseltä maistu.

Ja töissä surffailusta, mullahan on hyvinkin yksityinen työhuone, mutta välillä vähän nolottaa kun käy netistä tarkistamassa joitain juttuja " asiakkaan" aikana ja vauva-sivuthan siinä monesti on ennenkuin kuin vaikkapa se terveysportti aukeaa...

Voi Mimmu, peukut täälläkin pystyssä, että T:n kuumeilulle löytyy mahdollisimman " helppo" syy!

Sitten remonttihommia: meillä alkaa ensi maanantaina kylppäriremontti. Kaikki uusiksi. Laatoitukset, lattiaan lämmitys AAAH!, suihkukaappi (tai -nurkka) nykyisen verhosysteemin tilalle, tilavampi kaapisto, massiivipuuhyllyjä... Pitkä penni on säästetty, kun on vähän vertailtu noita hintoja. Tänään säästyi 250e laatotuksissa, kun haettiin Teesistä eikä Starkista, eilen säästyi melkein 500e kun tilasin kaapistot keittiö.netistä. Vaikka menee tuota rahaa silti hirmuinen summa. Toivottavasti se nostaa asunnon arvoakin, jos lähivuosina myydään. Ensi viikon asumme mummolassa remonttievakossa.

Noissa remonttiselvityksissä on siis viime ajat kuluneet, kun mua ei ole täällä näkynyt.

Huomenna naprapaatille, jos ees vähän saisi näitä päänsärkyjä vähemmälle. Yleensä on auttanut hyvin. Vähän oli kurjat tunnelmat vaihtaa jo varaamani synttärilahja-kasvohoito tuohon naprapaattiin, mutta terveys ennen kauneutta ;)

Tänään oli päiväkodin vanhempainilta. Kilpaa kehuttiin hoitajia, ne on oikeasti aivan ihania. Kertoivat, että nyt kaksi vkoa mennyt koko pienten ryhmällä itkuitta. Miehen kanssa puhuttiinkin, ettei keksitä yhtään asiaa, jonka toivoisimme päiväkodissa olevan eri tavalla. Vennahan on nykyisin aamulla suoraan sängystä menossa päiväkotiin eikä hakiessa ole kovin kiire pois :)

Nyt telkkaria. Venna laulee " Maijal oli karitsa" , vaikka pitäisi kyllä jo pikkupotilaan olla unten mailla.

- tea H15+5 -

Vierailija
26/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kohta nukkumaan. Nolottaa, kun kurssilla haukottelen koko ajan salaa näytön takana:) On aika iso väsy. Onneksi olen takarivissä:)

Kokkikartanon ruuista mun suosikki on broileri-ananaspasta. Mies vaan ei jostain syystä tykkää. Kiusaukset ei jotenkin olleet mun makuun, mutta vois tietty joskus testata uudelleen.

Pinaattiletut, kananuggetit ja maksalaatikko on lasten suosikit valmisruuista:) Niitä meillä kuluukin ihan kiitettävästi. Synttäreillä ei muuten lapset malttaneet paljoa syödä, joten meille jäi kauhea kasa nakkeja, lihapullia ja nuggetteja. Paljon jouduin heittämään roskiinkin.

Kurkku on vähän kipeä ja nenää kutittaa. Taitaa tulla tauti.

Pile, minäkin olen avokonttorissa. Silti vilkuilen välillä pinoa. Istutaan oikeastaan kaikki lähes selin toisiimme, joten sillä varjolla muka " kukaan ei näe" :) Vois tosiaan olla vähän huomaamattomammat sivut töissäkäyville:) Kiitti muuten piirakkavinkistä. Täytyy kokeilla.

Öitä!

T: Ynis

Vierailija
27/27 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ilman talouspaprua!

Pojallaon huomenna jumpassa yhteiskerta eli lapsi+vanhempijumppa.Mies olis tullu kotii jumpan ajaks typyn kans olemaa,mut poika sano et tahtoo että sisko pääsee mukaan kun niin hirmusesti tykkää :-) Ihana veli :-) Vähän se typy hankaloittaa hommaa kun mun pitää sitä vahtia isojen jumpassa mutkerta poika tahtoo!!!

Pilelle kiitos ruokien vapautuksesta :-)Sekä piirakka vinkistä!

Kamala nälkä,maistus vaik nugetit...

jatu