Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei Kuopiossa ole ruotsinkielisiä tienviittoja?

Vierailija
28.04.2015 |

Ei sillä, että niitä näin suomenkielisenä tarvitsisin, mutta tosi outoa mun mielestä :D Miksei niitä ole? Eikös Kuopio ole kumminkin suht iso kaupunki Suomen mittakaavassa, niin luulisi olevan kyltit myös ruotsiksi. Ekaa kertaa olen Kuopiossa käymässä ja kiinnitin huomiota tähän, osaako joku selittää :D

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan ketään ja mitään yleistämättä pääkaupunkiseutu on aika lailla, erittäin paljon, erilaisempi kuin muu Suomi. Ja Suomeen kyllä mahtuu paljon erilaisia alueita, onhan tämä aika hieno maa :D

Vierailija
42/43 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 22:29"]

Oheisen kartan vaalealla alueella on kyltit ja tienviitat vain suomeksi.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_Suomen_ruotsin-_ja_kaksikielisist%C3%A4_kunnista

[/quote]

:O Onko tosiaan? Ja Kehä kolmosesta huutelijoille: Olen mä aikaisemmin käynyt Turussa, Kemiössä, Paraisilla, Kirkkonummella, Tammisaaressa, Sipoossa, Siuntiossa ja Inkoossa, en siis ole elänyt koko elämääni kehä kolmosen sisäpuolella :D Ja myös Espoon kehän ulkopuolella olevilla alueilla on tullut käytyä useampaan kertaan :) -ap
[/quote]Käsittämättömän suppeata on ollu sinun matkustaminen. Suomessa on uskomattomia paikkoja, kun viitsii vähän reissata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopio on homojen kaupunki...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi