Tässä teille naisille ilmainen neuvo!
Joillain on miehiä, jotka leikkivät autonrattia tai vastaavaa tisseillä, niin tehkääpä ensi kerralla näin: Kun mies tulee puristamaan tissejä, niin sanokaa tööttööt ENNENKUIN mies ehtii sanomaan.
Hihittelen täällä yksikseni, kun mies lähti huoneesta pois päätään pyöritellen :D Ehtisimpäs ensin!
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 21:42"]
Mahtaakohan kenenkään muun mies tehdä noin :) Meillä ainakaan ei ole koskaan tööttäillyt!
[/quote]
Ehkä tunnen omituisia miehiä, mutta tämä on jo kolmas, joka tykkää päästää hassuja ääniä, kun hiplaa tissejä :D
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 21:46"]
Niin minkä ikäisiä nämä sun miehet on olleet?
[/quote]
Ensimmäinen poikaystävä oli 18-vuotias, seuraava 35 ja nykyinen 46-vuotias. Tosin eipä minua haittaa, hölmöilen minäkin välillä miehen peniksellä ja leikin vaikkapa karaoketa tai muuta mukavaa. Hassuttelu on hauskaa :)
Täällä olen pari kertaa lukenut, kuinka esim. tissitööttäily voi olla todella ärsyttävää. Ajattelin, että auttaisiko tämä neuvo kanssanaisia, minulla se auttoi. Vaikka tööttäily ei sinänsä haittaa minua, kun ei harrasta sitä julkisilla paikoilla.
En ole koskaan törmännyt tuollaisiin miehiin. Yleensä tuijottavat lasittunein silmin ja kommentoivat jotain "ihanan muhkeat..." tapaista.
Niin ja jos miehenne tykkää heilutella sukukalleuksiaan randomisti kotona, niin hyvää piristystä saatte, kun hyppäätte huoneeseen yks kaks tissit paljaana heiluen ja sitten menette jatkamaan vaikka tiskaamista.
Joops, mulla on halvat huvit. Mutta teilläkin voisi olla!
Mites te muut hassuttelette? Vai ettekö hassuttele ollenkaan? Möllötätte vain av:ta tai kymppiuutisia ja sitten nukkumaan?
Mahtaakohan kenenkään muun mies tehdä noin :) Meillä ainakaan ei ole koskaan tööttäillyt!