Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset pariutuvat aivan, aivan liian helposti

Vierailija
28.04.2015 |

Nähdään silmää miellyttävä ihminen, ihastutaan, aletaan seurustelemaan. Vaan missä välissä lopetetaan kihertely ja keskitytään raa'asti faktoihin? Voin sanoa käsi sydämellä, että yhtä ainutta kertaa en ole katunut, kun olen ottanut selvää miehen todellisesta luonteesta ennen hairahtamista. Feikkiprofiili on maailman kulunein asia mutta paljastaa faktat parissa minuutissa. Sen jälkeen blokkaus ja huokaus: vältyin sydänsuruilta - taas kerran.
Pettymys on meinaan paljon helpompi käsitellä.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et ap kyllä pärjäisi missään deitti -kulttuurissa, jossa ihmiset käyvät ulkona monien ihmisten kanssa. Esim. USA ti deitti Timin kanssa, pe Jackin ja la Samin kanssa. Yksinoikeudesta sovitaan selvästi.

Vierailija
42/52 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 00:28"]Sä et ap kyllä pärjäisi missään deitti -kulttuurissa, jossa ihmiset käyvät ulkona monien ihmisten kanssa. Esim. USA ti deitti Timin kanssa, pe Jackin ja la Samin kanssa. Yksinoikeudesta sovitaan selvästi.

[/quote]

Ymmärrätkö, että edellytän rehellisyyttä?? Pitääkö siitäkin sopia erikseen??
Jos minulle sanotaan, että olen erittäin kiinnostunut sinusta - oletan, että saan sen mukaista kohtelua. En ole yksi kymmenistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 00:35"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 00:28"]Sä et ap kyllä pärjäisi missään deitti -kulttuurissa, jossa ihmiset käyvät ulkona monien ihmisten kanssa. Esim. USA ti deitti Timin kanssa, pe Jackin ja la Samin kanssa. Yksinoikeudesta sovitaan selvästi.

[/quote]

Ymmärrätkö, että edellytän rehellisyyttä?? Pitääkö siitäkin sopia erikseen??
Jos minulle sanotaan, että olen erittäin kiinnostunut sinusta - oletan, että saan sen mukaista kohtelua. En ole yksi kymmenistä.
[/quote]

Tai edes kymmenestä.

Vierailija
44/52 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole niin negatiivinen nipattaja !   Jos VAIN VAHINGOSSA HÄSSII ! On muuten yleistä ! 

Vierailija
45/52 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin vain tapaillaan, saa tapailla samaan aikaan vaikka sataa muuta naista/miestä. Tätä mieltä olen itse naisena. Kun tapailu siirtyy seurusteluksi, siitä sovitaan. En ollenkaan ymmärrä tuollaista itsekeskeistä ajattelua, että voi yksipuolisesti tehdä tällaisen sopimuksen, ja olettaa sitten että toinen lukee ne ajatukset ja alkaa käyttäytymään samalla lailla.  Se, että joku on kiinnostunut, ei tarkoita että hän on sitoutunut tai edes ihastunut. Kiinnostua voi vaikka kuinka monesta ihmisestä samaan aikaan. Sehän juuri on deittailun suola ja ihanuus, että se ei ole mitään körttimeininkiä, vaan tavataan erilaisia ihmisiä eri paikoissa, vietetään aikaa yhdessä yhden tai useamman kerran ja se on useimpien kanssa sitten siinä.

Ymmärrän että olet ap katkera ja pettynyt, mutta myrkytät itseäsi tuollaisella toisten manipuloinnilla, kyttäämisellä ja aggressiivisuudella. Se nyt vaan ei ole reilua tehdä ansoja toiselle ihmiselle, vaikka se ansa paljastaisikin ihmisestä jotain josta et pidä. Paljastaahan se samalla sustakin tuollaisen hyvin kontrolloivan puolen, joka voi todella ahdistaa niitä miehiä kun alatte seurustella. Jokaisesta löytyy paskaa kun oikein ronkkimalla ronkkii. Sinustakin.

Vierailija
46/52 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 21:32"]

Nähdään silmää miellyttävä ihminen, ihastutaan, aletaan seurustelemaan. Vaan missä välissä lopetetaan kihertely ja keskitytään raa'asti faktoihin? Voin sanoa käsi sydämellä, että yhtä ainutta kertaa en ole katunut, kun olen ottanut selvää miehen todellisesta luonteesta ennen hairahtamista. Feikkiprofiili on maailman kulunein asia mutta paljastaa faktat parissa minuutissa. Sen jälkeen blokkaus ja huokaus: vältyin sydänsuruilta - taas kerran. Pettymys on meinaan paljon helpompi käsitellä.

[/quote]

Kyllä ihmisen kanssa voi sopeutua olemaan. Olen sitä mieltä, että ihmiset pariutuvat liian helposti, mutta he myös eroavat liian helposti.

Vierailija
47/52 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 21:38"]Mikä hiivatin feikkiprofiili? Harrastat nettideittailua ja testaat vastaako sulle kirjoittavat miehet jos kirjoitat toisesta profiilista jotain? Oisko niillä joku velvollisuus olla vastaamatta?
[/quote]

Vaikkapa fb :OO kuvake :OO missä lie kukakin on. Jotkut eivät ole millään nettisivuilla, mutta he ovat harvassa.

Jos mies sanoo minulle etsivänsä vakavaa parisuhdetta eikä halua mitään kertapanoja, niin kyllä sanoisin, että hänen tulisi olla sanansa mittainen eikä vastailla sitten feikkiprofiilille ottavansa vastaan pillua oikein mielellään. Etenkin, kun on sanonut minulle, että on tosissaan erittäin kiinnostunut. Että silleen, ööööööö :))
[/quote]
Ootko sä vähän mustia? Kyttäät miestä jo ennen kuin teillä on suhdetta :-o

Vierailija
48/52 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:01"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 22:58"]Ap kuulostaa vainoharhaiselta pelkurilta. [/quote] Olen sattumoisin kaikkea muuta kuin vainoharhainen. Ihan omin silmin olen nähnyt monta, monta, monta epärehellistä miestä ja sata ja yksi erilaista toimintatapaa. Ikinä enää en ole naiivi ja usko siihen, että puhelut, viestit ja pari mukavaa sanaa kertovat todellisuuden.

[/quote]

Siis häh. Kummasta nyt puhut, parisuhteesta vai siitä että olet vaihtanut jonkun kanssa kaksi viestiä Tinderissä, ja niiden perusteella olettanut että menette naimisiin ja olette ikuisesti yhdessä? Minusta sinun kannattaisi hakea jotain apua. Nuo ovat aika eri asioita.

Vierailija
49/52 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole täydellinen. Itselläni oli pitkään ns. kunnon mies, joka oli uskollinen, luotettava ja kaikkea kivaa. Harmi vaan, että oli myös kontrollifriikki, dominoiva ja tyhmä. Kaikkea ei voi saada.

Vierailija
50/52 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 06:33"]Niin kauan kuin vain tapaillaan, saa tapailla samaan aikaan vaikka sataa muuta naista/miestä. Tätä mieltä olen itse naisena. Kun tapailu siirtyy seurusteluksi, siitä sovitaan. En ollenkaan ymmärrä tuollaista itsekeskeistä ajattelua, että voi yksipuolisesti tehdä tällaisen sopimuksen, ja olettaa sitten että toinen lukee ne ajatukset ja alkaa käyttäytymään samalla lailla.  Se, että joku on kiinnostunut, ei tarkoita että hän on sitoutunut tai edes ihastunut. Kiinnostua voi vaikka kuinka monesta ihmisestä samaan aikaan. Sehän juuri on deittailun suola ja ihanuus, että se ei ole mitään körttimeininkiä, vaan tavataan erilaisia ihmisiä eri paikoissa, vietetään aikaa yhdessä yhden tai useamman kerran ja se on useimpien kanssa sitten siinä.

Ymmärrän että olet ap katkera ja pettynyt, mutta myrkytät itseäsi tuollaisella toisten manipuloinnilla, kyttäämisellä ja aggressiivisuudella. Se nyt vaan ei ole reilua tehdä ansoja toiselle ihmiselle, vaikka se ansa paljastaisikin ihmisestä jotain josta et pidä. Paljastaahan se samalla sustakin tuollaisen hyvin kontrolloivan puolen, joka voi todella ahdistaa niitä miehiä kun alatte seurustella. Jokaisesta löytyy paskaa kun oikein ronkkimalla ronkkii. Sinustakin.
[/quote]

Minusta ei löydy sellaista, että sanon kiinnostavalle miehelle etten etsi munaa netistä ja selän takana vastailen muille, että ainahan se muna maistuu.
Mies sanoi minulle, ettei etsi pillua netistä. Sanoi olevansa erittäin kiinnostunut minusta. Antoi numeron, pyysi että soitan.
Selkäni takana metsästi pillua.
Ja minä menetin... mitä? Hienon miehen, joka on melkein rehellinen? - ap

Vierailija
51/52 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 07:53"][quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 06:33"]Niin kauan kuin vain tapaillaan, saa tapailla samaan aikaan vaikka sataa muuta naista/miestä. Tätä mieltä olen itse naisena. Kun tapailu siirtyy seurusteluksi, siitä sovitaan. En ollenkaan ymmärrä tuollaista itsekeskeistä ajattelua, että voi yksipuolisesti tehdä tällaisen sopimuksen, ja olettaa sitten että toinen lukee ne ajatukset ja alkaa käyttäytymään samalla lailla.  Se, että joku on kiinnostunut, ei tarkoita että hän on sitoutunut tai edes ihastunut. Kiinnostua voi vaikka kuinka monesta ihmisestä samaan aikaan. Sehän juuri on deittailun suola ja ihanuus, että se ei ole mitään körttimeininkiä, vaan tavataan erilaisia ihmisiä eri paikoissa, vietetään aikaa yhdessä yhden tai useamman kerran ja se on useimpien kanssa sitten siinä.

[/quote]

Minusta ei löydy sellaista, että sanon kiinnostavalle miehelle etten etsi munaa netistä ja selän takana vastailen muille, että ainahan se muna maistuu.
Mies sanoi minulle, ettei etsi pillua netistä. Sanoi olevansa erittäin kiinnostunut minusta. Antoi numeron, pyysi että soitan.
Selkäni takana metsästi pillua.
Ja minä menetin... mitä? Hienon miehen, joka on melkein rehellinen? - ap
[/quote]

Lisäksi valehteli minulle, että "toisen naisen" juttelut olivat ihan kevyttä normijutustelua. Ap

Vierailija
52/52 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 07:12"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 21:38"]Mikä hiivatin feikkiprofiili? Harrastat nettideittailua ja testaat vastaako sulle kirjoittavat miehet jos kirjoitat toisesta profiilista jotain? Oisko niillä joku velvollisuus olla vastaamatta?
[/quote]

Vaikkapa fb :OO kuvake :OO missä lie kukakin on. Jotkut eivät ole millään nettisivuilla, mutta he ovat harvassa.

Jos mies sanoo minulle etsivänsä vakavaa parisuhdetta eikä halua mitään kertapanoja, niin kyllä sanoisin, että hänen tulisi olla sanansa mittainen eikä vastailla sitten feikkiprofiilille ottavansa vastaan pillua oikein mielellään. Etenkin, kun on sanonut minulle, että on tosissaan erittäin kiinnostunut. Että silleen, ööööööö :))
[/quote]
Ootko sä vähän mustia? Kyttäät miestä jo ennen kuin teillä on suhdetta :-o
[/quote]

Jos en olisi kytännyt, olisin tälläkin hetkellä tutustumassa kieroon valehtelijaan. Kumpikohan mahtaa olla parempi? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän