Naiset jotka pitää ihonmyöteisiä tiukkoja trikoita
Mitä jos mies laittaisi tuollaiset päälle, eikö naurattaisi?
Kommentit (40)
No itse olen syyllistynyt käyttämään trikoita mm.viileämpinä päivinä rullahiihtolenkille puleutuesssni. - Ihan toimiva housuvsihtoehto tuolloin
Onhan trkoisiin pukeutunriden arvostelu tai halveksinta klassikkoaihe, jolla osoittaa oma fiksuutensa ja esteettinen näkemyksensä vetämällä herneen nenäönsä kun näkee jonkun käyttävän niitä.
Kun ei ole kykyä tai mahd. ottaa kamtaa henkilön tekemisiin tai sanomisiin, niin räävitään sitten ulkoista olemusta.
Mutta, mutta en minäkään kuvittele voivani mennä trikoissani mihin tahansa vaan yritän pukeutua tilanteen ja tarpeen mukaisesti
Uskovainen mies
VIelä beiget niin näyttää että ne kävelis perse paljaana.
Olen 56- vuotias. Käytän trikoita joka päivä. Ihan sama mitä muut ajattelee.
Kyllä me mieheni kanssa hihitettiin kassajonossa kun mieheni kysyi "miltä nuo näyttäisi päälläni"
Käytän lenkillä Niken urheilutrikoohousuja, mutta minulla on aina alapään peittävä paita seurana. Naureskelen itse näille jotka esittelevät niitä häpyhuuliaan ja persevakoaan näissä tamineissa. Voi ostaa paidan mikä peittää kamelinvarpaat ja persevaon.
Mua ei kyllä kiinnosta muiden pöksyt pätkääkään.
Ihana olisi katsoa kun pallit pursuaisivat sivuilta ja keskellä olisi telttakeppi.
Ei. Miehetkin käyttävät trikoita.
Niin?
Ketä kiinnostaa. Jokaisen oma asia.
Olin keväällä Italiassa reissussa kolme viikkoa, en nähnyt tiukkoja trikoota kellään, ainoastaan lenkkeilijöillä, ei kaupunkiasusteena.
Näin kaupassa nuorennaisen vaaleissa trikoissa. Oli ihan liikuttavaa kun tyttö ei kai huomannnut miten kaikki näkyi läpi.
Naiset jotka pitävät ihon myötäisiä tiukkoja trikoita ovat yleensä nuoria, hoikkia, hyvännäköisiä, heillä on naiselliset hiukset ja kasvot, eikä rautaa naamassa kuten lehmäntalutusrengasta sierainvälissä.
Vierailija kirjoitti:
Näin kaupassa nuorennaisen vaaleissa trikoissa. Oli ihan liikuttavaa kun tyttö ei kai huomannnut miten kaikki näkyi läpi.
Kuule, jok'ikinen kaunotar tietää tarkalleen mitä näkyy, miten näkyy ja mitä ei näy.
Sit pyllistellään kun kaupasta haetaan jotain alahyllyltä ja kaikki näkyy läpi
Vierailija kirjoitti:
Naiset jotka pitävät ihon myötäisiä tiukkoja trikoita ovat yleensä nuoria, hoikkia, hyvännäköisiä, heillä on naiselliset hiukset ja kasvot, eikä rautaa naamassa kuten lehmäntalutusrengasta sierainvälissä.
Olen hoikka ja nuori ja en pidä trikoita. Ovat rumia
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huomasi ja ihan tarkoituksella oli näin pukeutunut koska hänen tarkoitus olikin että kaikki näkyy. Nuorilla naisilla on myös insta täynnä tällaisia kuvia.
Kysymys kuuluukin miksi he haluavat näyttää kaiken kaikille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huomasi ja ihan tarkoituksella oli näin pukeutunut koska hänen tarkoitus olikin että kaikki näkyy. Nuorilla naisilla on myös insta täynnä tällaisia kuvia.
Kysymys kuuluukin miksi he haluavat näyttää kaiken kaikille?
Vastaus kysymykseen: Pttävät huomiosta.
Ihonmyönteisyys on muotia.