Tuttu kiusattiin pois töistä
Silti kiusaajat itkevät perään vaikka poislähdöstä on ikuisuus.
Missä logiikka?
Kommentit (53)
Olen miettinyt, että kun oikein ammatti kiusaaja jää eläkkeelle, niin onko hänellä ikävä sitä kiusaamista ja juorukerhoaan ja päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, että kun oikein ammatti kiusaaja jää eläkkeelle, niin onko hänellä ikävä sitä kiusaamista ja juorukerhoaan ja päinvastoin.
Uskon että on kova paikka sellaisille. Kun ei voikaan enää manipuloida ja kiusata.
Sama kokemus. Lähdin itse menemään työpaikasta, jossa pari naista käyttäytyi tylysti minua kohtaan. Nyt heitä harmittaa, kun tilalleni ei löydy yhtä hyvää työntekijää. Minun innokkuuttani, iloisuuttani ja osaamistani pidettiin silloin liian ärsyttävänä kun olin heidän työkaverinsa.
Joutuvat itse tekemään työt tai tilalle otettu on vahvempi tapaus, jota ei saa kiusattua.
Kateus! Surullista että joutuu jättämään työpaikan työpaikkakiusaamisen takia. Ne jotka kiusaavat saisivat lopettaa tai siirron muualle.
Taisi olla taitava tämä kiusattu, kun nyt jälkeenpäin huomaavat hänen kompetenssin. Eihän ne muuten surisi! Sano heille päin naamaa että vika on teidän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon että on kova paikka sellaisille. Kun ei voikaan enää manipuloida ja kiusata.
Pirullisia ihmiset ovat toisiaan kohtaan.
Ehkä kannattaa seuraavan kerran miettiä haluaako menettää työntekijän ennen kuin aloittaa kiusaamisen.
Vierailija kirjoitti:
Lähisuku parkaa kun johonkin se oma paha olo on saatava purettua :(
Se valta jonka sai minun kiusaamisesta karisee kun vahvat jää jäljelle kyllähän sellainen ihminen haluaa aina jonkun jota polkea suohon. Nyt sitten vituttaa kun ei pysty ekoansa kiillottaa et ottais takaisinkin et vois taas itsestään tehdä täydellisen. saatanan narsistit nuolkaa omaa persettänne muuhun ette pysty ei ihme ovi käy tiuhaan kun parhaat työntekijät savustettu ulos ja jäljellä olevat kaipaavat uutta alistettavaa eihän ne muuta teekkään kun pakollisen firman eteen.
Ei kukaan muistele hyviä työntekijöitä. Ihmetellään vaan kun hommat lisääntyy.
Ihan loogistahan tuo on. Kiusattu laitetaan tekemään omat työt. Ja sitten sitä kiusataan ja sille naureskellaan, kun on niin tyhmä, että tekee toistenkin työt.
Ja kun tämä kaikkien töiden tekijä lähtee, niin sitten sitä onkin ikävä, kun ei se nyt olekaan tekemässä kaikkien töitä. Itsessä ei edelleen nähdä mitään syytä mihinkään. Mutta onhan se nyt tyhmää, kun kukaan toinen ei suostu tekemään minun töitäni.
Minut kiusattiin etätöihin.
Syytä en ole kertonut. Väliäkö tuolla niin kauan kuin ei tarvitse nähdä niitä ihmisiä. Petoja on olemassa.
Tuo on mannaa kiusatun sielulle. Eivät pärjänneetkään ilman häntä.
Ystäväni lähti kiusaamisen takia, nyt jälkikäteen kuullut, että nyt häntä haukutaan vanhassa työpaikassa kun työt eivät onnistu siellä yhtä hyvin kun aiemmin. Siis mikä logiikka heillä on syyttää ihmistä joka ei ole ollut enää pitkään työntekijänä siitä, että heidän omat työnsä ei onnistu?!
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni lähti kiusaamisen takia, nyt jälkikäteen kuullut, että nyt häntä haukutaan vanhassa työpaikassa kun työt eivät onnistu siellä yhtä hyvin kun aiemmin. Siis mikä logiikka heillä on syyttää ihmistä joka ei ole ollut enää pitkään työntekijänä siitä, että heidän omat työnsä ei onnistu?!
Niinpä 😒. Ihan järjetöntä.
Olikohan joku valtion kommunistilaitos
Vierailija kirjoitti:
Olikohan joku valtion kommunistilaitos
Niistä ainakin löytyy seinähulluja, mitä on tavannut.
Suomi, tämä onnellisten maa.
Katselin eilen Jari Tervon suomettumisdokkarin, ja tuli kyllä sitä STASI-meininkiä katsellessa, että ehkä Suomessa on vieläkin työpaikoilla ihmeen epäsosiaalinen ja epäystävällinen fiilis tuon suomettumisen vaikutuksesta. Kun on vuosikymmeniä luotu työilmapiiriä, jossa ei uskalla sanoa mitään tai kaikki sulkevat ulkopuolelle, eikä asiaa ole mitenkään käsitelty, sama käytöstapa jatkuu vaikka mitään tarvetta ei enää olisi.
Milloin kiusaajat ovat penalin terveimpiä, anteeksi terävimpiä kyniä olleet?