Missäs teitä 35-45 v vapaita miehiä voi kohdata?
Kommentit (312)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn ryhmäliikunnoissa, missä enemmistö on usein naisia. Usein tervehdin ja toisinaan juttelen jonkun vakiokasvon kanssa. Vähän huono olen tosin tekemään aloitteita, kun seuraavalla viikolla nähdään taas ja luulen naisten "juoruilevan" pukkarissa. Naisen hymy ja aloitteellisuus keskusteluun arkisessa kohtaamisessa toimisi minuun.
Noista saa kyllä helposti naisia. Itsekin kynsin puolisen joogaryhmää. Ikähaarukka 20-40
M45
Jotkut uskonnolliset yhteisöt ovat myös yllättävän hyvää kyntösarkaa. Sitä ei uskoisi miten irstas seksikone voi jostain konservatiivisesta tiukkanutturastakin kuoriutua pienellä psykologialla.
Parinkymmenen vuoden päästä tavataan vanhainkodissa! Sinne selviävillä ei oo mummoista pulaa njäh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään, viihdyn keskenäni tai kavereiden kanssa. En etsi naista, en kaipaa enää harmeja, kompromisseja ja painolastia elämään.
Ei kaikki naiset tuollaisia harmeja tarjoa.
Todistustaakka on väitteen esittäjällä. Missäs tällaisiin yksisarvisiin voi törmätä?
Siellä missä liikun, kotona, harrastuksissa, kaupungilla, julkisissa, ulkona rannoilla ja lenkkipoluilla, kaupassa, kirjastossa, mökillä, leffassa, silloin tällöin harvakseltaan baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Parinkymmenen vuoden päästä tavataan vanhainkodissa! Sinne selviävillä ei oo mummoista pulaa njäh!
Suudellaanko? Oota, otan tekarit pois 💋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaapa otanta rohkaisevalta. 🙄😅 . Nuo samat tyypit sit masentuu kun ovat yksin vielä 60 v. Nuoruus kuluu äkkiä, mutta ei sitä tuossa iässä ymmärrä 😉. Sitten himon kiilu silmissään yritetään metsästää jotain kolkyt vuotiaita. Ehkä joku julkkis onnistuu kehdonryöstössä, mutta kaljuuntuneen ja tanakoituneen tavis-timon laita voi olla toinen 😂. Kasvakaa aikuisiksi pojat ja tulkaa pois sieltä minä-minä-maasta!
Juuri tällaisen miestä väheksyvän asenteen takia niin moni fiksu mies pysyttelee tänä päivänä mieluummin sinkkuna.
Tää asenne tuli vanhemmalta henkilöltä joka näkee asiaa vähän toisesta perspektiivistä 😉. Oma vastauksesi kielii vaan kyvyttömyydestä solmia suhteita vastakkaisen sukupuolen kanssa aikana, jolloin ihmiset on yksinäisempiä kuin koskaan johtuen osin ihmisten enenevästä individualismista ja minäkeskeisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn ryhmäliikunnoissa, missä enemmistö on usein naisia. Usein tervehdin ja toisinaan juttelen jonkun vakiokasvon kanssa. Vähän huono olen tosin tekemään aloitteita, kun seuraavalla viikolla nähdään taas ja luulen naisten "juoruilevan" pukkarissa. Naisen hymy ja aloitteellisuus keskusteluun arkisessa kohtaamisessa toimisi minuun.
Noista saa kyllä helposti naisia. Itsekin kynsin puolisen joogaryhmää. Ikähaarukka 20-40
M45
Jotkut uskonnolliset yhteisöt ovat myös yllättävän hyvää kyntösarkaa. Sitä ei uskoisi miten irstas seksikone voi jostain konservatiivisesta tiukkanutturastakin kuoriutua pienellä psykologialla.
Alleviivatusta ironiasta huolimatta taitaa olla aika valaiseva kurkistus pääkoppaasi.
T. Oikeasti se nainen, jonka haluaisit (mutta et saa)
Vierailija kirjoitti:
Kohdata voi vaikka missä. Töissä, bussissa, konserteissa (no juuri nyt ei), sienimetsässä, kaupassa, kavereiden luona yms. Harmi vaan että mun elämässä ei nyt ole paikkaa naiselle, olen todennut että miinuksia on enemmän kuin plussia. Jos satunnainen panosuhde kelpaa niin sitten voidaan keskustella.
Kiitos mutta vaikka tarjous on houkutteleva, voit kyllä pistää panosuhtees ihan omissa pikku kätösissäsi 😉😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohdata voi vaikka missä. Töissä, bussissa, konserteissa (no juuri nyt ei), sienimetsässä, kaupassa, kavereiden luona yms. Harmi vaan että mun elämässä ei nyt ole paikkaa naiselle, olen todennut että miinuksia on enemmän kuin plussia. Jos satunnainen panosuhde kelpaa niin sitten voidaan keskustella.
Kiitos mutta vaikka tarjous on houkutteleva, voit kyllä pistää panosuhtees ihan omissa pikku kätösissäsi 😉😘
Piti sanoa pitää. Hei miehet, eiks ole aika törkeetä ehdottaa täällä jotain panosuhteita, kun sellaisen perään ei selkeesti ole kysytty. Mikä nykyajan miehiä oikein vaivaa? Kaikkea paskaa saa selvästi päästää suustaan ja puhua välinpitämättömästi tai halveksivasti.
Päivät kotona etätöissä, illalla pieni kävely tai hiihtolenkki ja viikonloput on menny moottorikelkkaa huoltaessa ja ajaessa. Keväämmällä hiihtolenkit vaihtuu pyörälenkkeihin ja kelkka purjeveneeseen. Suunnitelmana olisi viettää suurin osa kesästä veneessä. Tinderissä/muissa seuranhakupalveluissa en ole ja baarissakin käyny viimeksi ennen koronaa. En oikeastaan etsi mitään. Ehkä kaveriporukkaa Atlantin ylitykseen. Karibialla olisi mukava käydä veneellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua ainakaan oikein missään. Nyt en ole tällä viikolla edes poistunut asunnostani ja yleensäkin käyn vain kävelyillä ja lähikaupassa pari kertaa viikossa.
LOl. Meinaatko, että piankin tärppää?
Löytää Turun seudulta monestakin paikasta. Töissä ja kotona menee suurin osa tässä vaiheessa elämää, kun 35 v. tuli lokakuussa mittariin. Tervetuloa vaan juttelemaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti sanoa pitää. Hei miehet, eiks ole aika törkeetä ehdottaa täällä jotain panosuhteita, kun sellaisen perään ei selkeesti ole kysytty. Mikä nykyajan miehiä oikein vaivaa? Kaikkea paskaa saa selvästi päästää suustaan ja puhua välinpitämättömästi tai halveksivasti.
Naisten täytyy lopettaa niihin panosuhteisiin myöntyminen, niin myös kysyntä lakkaa jossain vaiheessa. Niin kauan, kun tällaisista vapauteen perustuvista suhteista kuullaan huhuja, niin niin kauan on miehiä, jotka jaksavat taistella niitä saadakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten täytyy lopettaa niihin panosuhteisiin myöntyminen, niin myös kysyntä lakkaa jossain vaiheessa. Niin kauan, kun tällaisista vapauteen perustuvista suhteista kuullaan huhuja, niin niin kauan on miehiä, jotka jaksavat taistella niitä saadakseen.
Samaa mieltä myös. Arvostus palautuis sinne minne se kuuluu.
Marsissa? Olisko nuo varattuja suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään, viihdyn keskenäni tai kavereiden kanssa. En etsi naista, en kaipaa enää harmeja, kompromisseja ja painolastia elämään.
Ei kaikki naiset tuollaisia harmeja tarjoa.
Todistustaakka on väitteen esittäjällä. Missäs tällaisiin yksisarvisiin voi törmätä?
Ainakin maaseudulta todellisilta syrjäseuduilta, missä vielä eletään elämän perusasioiden äärellä mutta sinulta odotetaan että saat tehtyä tulet hellanpesään
etkä kitise jos aamulla huomaat yön aikana lunta sataneen niin paljon ettei autolla pääse mihinkään pihasta. Liian helppo elämä pilaa niin naiset kuin miehetkin.
Se on sama kuin naisilla. Kiltti miehen kanssa vaaditaan naiselta aktiivisuutta...kiltti mies vain odottaa sopivaa puolisoa kohdallensa ja haaveilee. Tämän miehen voi iskeä yleensä kaupassa, sillä missään muualla hän ei liikuskele, ehkä töissäkin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä myös. Arvostus palautuis sinne minne se kuuluu.
Mutta mistä sinkkunaiset sitten saavat seksiä, jos panosuhteisiinkaan ei periaatteen nimissä saa suostua? Ottaisin mielellään parisuhteen panosuhteiden sijaan, mutta sellaisia ei ole tarjolla.
N45
Kaupassa, harrastuksissa, lenkillä .... mutta varmiten kotoa etätöistä. Tule soittamaan ovikelloa.