Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missäs teitä 35-45 v vapaita miehiä voi kohdata?

Vierailija
07.01.2022 |

Missä liikutte, mitä teette?

Kommentit (312)

Vierailija
21/312 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipubi on tällä hetkellä ainoa kodin ulkopuolinen paikka, missä en ole jatkuvassa liiketilassa. Sielläkään en ole käynyt kuukauteen.

Vierailija
22/312 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiset miehet ovat vielä kiinni perhe-elämässä, joten ne "vapaat" ovat "juuri eroamassa". Toki jotain jakojäännöksiä voi vielä löytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/312 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdata voi vaikka missä. Töissä, bussissa, konserteissa (no juuri nyt ei), sienimetsässä, kaupassa, kavereiden luona yms. Harmi vaan että mun elämässä ei nyt ole paikkaa naiselle, olen todennut että miinuksia on enemmän kuin plussia. Jos satunnainen panosuhde kelpaa niin sitten voidaan keskustella. 

Vierailija
24/312 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona, jos et ala soittelemaan tuntemattomien ovikelloja/tiiraile ikkunoista / murtaudu sisään.

Vierailija
25/312 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sinkku, mutta tapaan ikäisiäni miehiä töissä, treeneissä (kamppailulajit), satunnaisesti yöelämässä keikoilla.

Valitettavasti vaan useimmat luulee usein ystävällisen katseen tai keskustelun tarkoittavan kiinnostusta, jos kyseessä on tuttu ja erityisesti työkaverit esim. pikkujouluissa, että siinä olisi sinkulle hyvä paikka iskeä itselleen seuraa. Olet vain ystävällinen, kiinnostut toisen elämästä ja kuuntelet, mitä vastataan vrt.puhut vain kokoajan itsestäsi. Ei ole vaikea resepti.

Vierailija
26/312 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastosta tai kulttuuriharrastuksista ja -tapahtumista, paitsi ei tietysti juuri nyt. En enää aktiivisesti etsi ketään, erostakin on jo monta vuotta ja olen ihan tyytyväinen elämääni. Joskus jossain tulee puheeksi, että en seurustele, ja naiset ovat yleensä tästä yllättyneitä, miehet eivät niinkään.

Vierailija
27/312 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan oikein missään. Nyt en ole tällä viikolla edes poistunut asunnostani ja yleensäkin käyn vain kävelyillä ja lähikaupassa pari kertaa viikossa. 

Vierailija
28/312 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen mökillä, kotona, kaupassa tai töissä. Ei ole aikaa seurustella tai perhettä perustaa. Työ vie liikaa aikaa ja vapaalla haluan rentoutua enkä halua tuoda enempää stressiä elämääni seurustelemalla.

Vierailija
29/312 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkillä metsässä, kuntosalilla, rakennustavaraliikkeessä, kirjastossa, taidenäyttelyssä tai rock-keikalla. Riippuen koronatilanteesta.

En vaan ymmärrä miksi haluat tavata minut. No noista paikoista kumminkin.

Vierailija
30/312 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa otanta rohkaisevalta. 🙄😅 . Nuo samat tyypit sit masentuu kun ovat yksin vielä 60 v. Nuoruus kuluu äkkiä, mutta ei sitä tuossa iässä ymmärrä 😉. Sitten himon kiilu silmissään yritetään metsästää jotain kolkyt vuotiaita. Ehkä joku julkkis onnistuu kehdonryöstössä, mutta kaljuuntuneen ja tanakoituneen tavis-timon laita voi olla toinen 😂. Kasvakaa aikuisiksi pojat ja tulkaa pois sieltä minä-minä-maasta!

Vierailija
31/312 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän aika aktiivista elämää. Käyn aamuisin avantouimassa, päivisin töissä, töiden jälkeen kaupassa, tenniskentällä, bändiharjoituksissa, viikonloppuisin mökillä tai keikoilla yms. Miksi haluat kohdata?

M39

Vierailija
32/312 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaapa otanta rohkaisevalta. 🙄😅 . Nuo samat tyypit sit masentuu kun ovat yksin vielä 60 v. Nuoruus kuluu äkkiä, mutta ei sitä tuossa iässä ymmärrä 😉. Sitten himon kiilu silmissään yritetään metsästää jotain kolkyt vuotiaita. Ehkä joku julkkis onnistuu kehdonryöstössä, mutta kaljuuntuneen ja tanakoituneen tavis-timon laita voi olla toinen 😂. Kasvakaa aikuisiksi pojat ja tulkaa pois sieltä minä-minä-maasta!

Ei kyllä minä masennuin jo 30-vuotiaana.

Vierailija
33/312 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tällaisen miestä väheksyvän asenteen takia niin moni fiksu mies pysyttelee tänä päivänä mieluummin sinkkuna.

Vierailija
34/312 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näin yli 40-vuotiaana todellakaan pidä itseäni nuorena. Masennuin nimenomaan parisuhteissa, minkä vuoksi olen nyt ollut sinkkuna viitisen vuotta. Mietin asioita uudestaan sitten kuusikymppisenä, mikäli silloin masennun yksinolosta. 

t. nro 25

Vierailija
35/312 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan missään. Ajattelin sanoa jotain kaupasta ja metsästä, mutta käyn kaupassa silloin kun ei ole juuri ketään asioilla (tai tilaan netistä) ja ulkoilen paikoissa joissa ei juuri ikinä näy ketään.

Vierailija
36/312 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakaupassa. Rohkeasti vaihtamaan muutama sananen (ihan oikeasti). Jos mies on kiinostunut, niin kyllä siitä jotakin juttua syntyy.

Vierailija
37/312 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn ryhmäliikunnoissa, missä enemmistö on usein naisia. Usein tervehdin ja toisinaan juttelen jonkun vakiokasvon kanssa. Vähän huono olen tosin tekemään aloitteita, kun seuraavalla viikolla nähdään taas ja luulen naisten "juoruilevan" pukkarissa. Naisen hymy ja aloitteellisuus keskusteluun arkisessa kohtaamisessa toimisi minuun.

Noista saa kyllä helposti naisia. Itsekin kynsin puolisen joogaryhmää. Ikähaarukka 20-40

M45

Vierailija
38/312 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään, viihdyn keskenäni tai kavereiden kanssa. En etsi naista, en kaipaa enää harmeja, kompromisseja ja painolastia elämään.

Ei kaikki naiset tuollaisia harmeja tarjoa.

Vierailija
39/312 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään, viihdyn keskenäni tai kavereiden kanssa. En etsi naista, en kaipaa enää harmeja, kompromisseja ja painolastia elämään.

Eipä ole toisenlaisia vielä sattunut eteen.

-eri

Vierailija
40/312 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todistustaakka on väitteen esittäjällä. Missäs tällaisiin yksisarvisiin voi törmätä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän