Tajusin just, että oon lihava.
Luulin ennen, että olen en nyt ihan norm. Vartaloinen, vaan että vähän pyöreyttä, tai lähinnä muodokas. Mutta ihan rehellisesti sanottuna olen isokokoinen, leveä, läski, lihava, ylipainoinen. T. 163/68 Enää en halua valehdella itselleni, muuten tähän ei tule mitään muutosta koskaan. On noloa olla näin iso nainen.
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:28"]Onneksi itse olen hoikko
[/quote] hoikka ei hoikko
No hieman ylipainoo mutta nopeasti noi kilot saat pois kun rupeat laihduttamaan.
Sama. Paitsi 160/58, mutta näin juuri valokuvia itsestäni ja liian painava olen ulkonäöllisesti. Sinäkin ehdit heinäkuuhun mennessä pudottamaan kympin.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:29"]No hieman ylipainoo mutta nopeasti noi kilot saat pois kun rupeat laihduttamaan.
[/quote] Joo tosi nopeasti ja helposti näyttää paino putoavan. Kymmenen kiloa oon jo pudottanut pari vuotta sitten. Mutta nyt ei oo tapahtunut mitään painon suhteen. Ap
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:28"]Voi voi. Pitäiskö kaikkien satakiloisten sulkeutua häpeän vuoksi neljän seinän sisään? Kyllä sulla on asiat hyvin, jos 68 kiloa on noin hirveä kriisi.
[/quote] Ei mua kiinnosta muiden vartalot tai painot. Omat läskit vaan ahdistaa. Ap
Mua ahdistaa selluliitti. Koostunut siitä. Oon kun vuori, joka hyllyy ja lyllyy
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:37"]Sama. Paitsi 160/58, mutta näin juuri valokuvia itsestäni ja liian painava olen ulkonäöllisesti. Sinäkin ehdit heinäkuuhun mennessä pudottamaan kympin.
[/quote] Ei se ole kaikilla niin helppoa tuosta vaan pudottaa painoa. Esimerkkinä olin kuukauden 1000-1500 kalorin dieetillä, paino pysyi samassa. Ap
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:41"]Mua ahdistaa selluliitti. Koostunut siitä. Oon kun vuori, joka hyllyy ja lyllyy
[/quote] Mulla ei onneksi ole juurikaan näkyvää selluliittia, kiitos geenien ja salilla treenaamisen ja muun päivittäisen liikunnan. Ap
Voi voi. Pitäiskö kaikkien satakiloisten sulkeutua häpeän vuoksi neljän seinän sisään? Kyllä sulla on asiat hyvin, jos 68 kiloa on noin hirveä kriisi.