Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako 7kk ikäiselle antaa näkkärin " jyystettäväksi" ?

Vierailija
18.09.2006 |

Ei oo vielä hampaita ja mun oma äiti sano et mun ollessa vauva oli neuvolassa annettu tällanen vinkki jos ikeniä kovasti kutittaa...



Siitä kun lähtis vähän makua(?) Ei oikein puruleluista välitä =/



Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä ainakin neuvolassa varoitettiin, että näkkäriä vasta sitten kun on kunnolla hampaita. Ja porkkabnaa tai muuta vastaavaa kovaa ei alle 2 ikävuotta.

Vierailija
2/3 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna vaan näkkäri. Kunhan katsot perään ettei saa siitä liian isoja paloja irti ja tukehdu. Varmasti joku vastaa ja sanoo että ei voi ku siinä on suolaa...no mielipiteitä on monia. meillä lapset saanu 6kk alkaen käteensä aina ruokapöydässä leipää jne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hysteerikkojen mielipiteet voit jättää omaan arvoonsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä