Covid-rokotus vaikuttaa naisten kuukautiskiertoon, on nyt sitten ihan tutkimuksessa todettu (NY Times 6.1.22)
https://www.nytimes.com/2022/01/06/health/covid-vaccine-menstrual-cycle…
Tämähän piti olla ihan valheellista väittämää.
Mitä seuraavaksi? Miten rokote, jolla on vaikutusta kuukautiskiertoon voi olla vaikuttamatta lisääntymisterveyteen ja raskauteen??
Kommentit (1663)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkääs nyt viitsikö. Korona-aikahan nimenomaan räjäytti syntyvyyden uuteen nousuun. Jos jonkun menkat nyt päivän tai kaksi heittää, niin se ei vielä merkkaa, että ihmiskunta kuolee sukupuuttoon. Minä olen saanut kolme piikkiä, teini-ikäinen tytär kaksi ja menkoissa ei mitään ihmeellistä.
Muistele tätä sitten, kun vanhuksena kudot sukkaa lapsenlapselle jota ei koskaan tullut.
En harrasta kutomista. Mutta itse voisit vaikka hengittää välillä paperipussiin, niin paniikkisi ehkä vähän rauhoittuu. Ja lue sitten tuo artikkeli ajatuksen kanssa. Jos osalla on kierto pidentynyt keskimäärin alle vuorokaudella, niin tuskin tämä vielä on ihmiskunnan loppu.
Luuletko että tällaiset asiat tunnustetaan kertaheitolla? Ehei, pikkuhiljaa tiputellaan tutkimus tutkimuksen jälkeen. Pidentynyt päivällä, eikun viikoilla, kuukausilla…. Niin no taitavat tosiaan aiheuttaa lapsettomuutta, sori!
Tämä on juuri se, miten tässä tulee käymään. Eikä kuukautisoire ole ainoa, jossa tätä kaavaa noudatetaan. Nyt kohuttu long covid oire lievän ja oireettoman taudin jälkeen tunnustetaan tulevaisuudessa rokotehaitan kuvioksi. Sitä ennen se kiistetään ja leimataan salaliittoteoriaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkääs nyt viitsikö. Korona-aikahan nimenomaan räjäytti syntyvyyden uuteen nousuun. Jos jonkun menkat nyt päivän tai kaksi heittää, niin se ei vielä merkkaa, että ihmiskunta kuolee sukupuuttoon. Minä olen saanut kolme piikkiä, teini-ikäinen tytär kaksi ja menkoissa ei mitään ihmeellistä.
Muistele tätä sitten, kun vanhuksena kudot sukkaa lapsenlapselle jota ei koskaan tullut.
En harrasta kutomista. Mutta itse voisit vaikka hengittää välillä paperipussiin, niin paniikkisi ehkä vähän rauhoittuu. Ja lue sitten tuo artikkeli ajatuksen kanssa. Jos osalla on kierto pidentynyt keskimäärin alle vuorokaudella, niin tuskin tämä vielä on ihmiskunnan loppu.
Luuletko että tällaiset asiat tunnustetaan kertaheitolla? Ehei, pikkuhiljaa tiputellaan tutkimus tutkimuksen jälkeen. Pidentynyt päivällä, eikun viikoilla, kuukausilla…. Niin no taitavat tosiaan aiheuttaa lapsettomuutta, sori!
No viimeistään tän viestin perusteella varmistuin, että trollihan se siellä kirjoittelee, ehkä useampikin. Uskomatonta, että joku saa hupia tällaisesta. Pitäkää tunkkinne ja jatkakaa vain valitsemallanne linjalla. Kaltaisenne vajaaälyiset varmasti lähtee mukaan. Joka tapauksessahan ihmiskunta on jo kussut asiansa sille mallille, että tavalla tai toisella loppu häämöttää jo. Maailma ei tarvitse ihmisiä yhtään mihinkään, niin että varmaan ihan hyväkin, jos pääsee meistä eroon. Jokainen saa itse valita, että käykö se sitten rokottamalla vai ilman. Kukaanhan meistä ei vielä tiedä sitäkään, mitä kaikkea koronan sairastaminen lopulta aiheuttaa. Dementiaa ja kaikenlaisia kognitiivisia ongelmia nyt ainakin. Että muistele sitä sitten vanhana kun kudot sitä sukkaa... eiku ethän sää voikaan.
Nämä trollittelijat ovat selkeästi sitä porukkaa jota hissuksiin alkaa ottaa päähän se kun menivät painostuksesta ja sinisilmäisyydestä ottamaan rokotteen, nyt kun näitä haittoja alkaa tippua. Se sitten purkautuu trollitteluna, nimittelynä ja lapsellisena kiukutteluna.
Mulla ei ainakaan oo vaikuttanut mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Eikös esimerkiksi jäykkäkouristusrokitekin voi aiheuttaa kuukautishäiriöitä? Ihan normaalia.
En siks ymmärrä, miksi alkuun torjuttiin "Eieiei, korona rokotteella ei ole tämmöistä haittavaikutusta, naiset on vaan niin stressaantuneita että kiertokin hajoilee"... Itse ainakin oletin, että jotain häikkää voi ilmetä.
Minä olen vastaaja 81 (tällä hetkellä, laitoin linkin Rämet sanomisiin Iltalehdessä).
Sain kolme vuotta sitten jäykkäkouristusrokotteen, eikä mitään vaikutusta ollut mihinkään. Ei edes pistoskohta tullut araksi ja/tai punoitusta.
Koronarokotteesta taas pistoskohta kohosi (ihan kuin joku paise) ja punainen ihottuma levisi laajalle alueelle. Käsi oli myös kipeä useamman viikon, samoin ihottuma hävisi vasta useamman viikon jälkeen. Muutaman viikon kärsin pahoinvoinnista, väsymyksestä, päänsärystä, nivelkivuista, lämpöä nousi ja niin nuo menkkaongelmat edelleen jatkuvat. Rokotusten jälkeen alkoi myös järkyttävä hiustenlähtö ja yli puolet hiuksistani lähtivät syksyn aikana = n. 2,5 kk. Jossain vaiheessa oikeasti pelkäsin tulevani kaljuksi. Nyt onneksi on joitain uusia haituvia tulossa.
Eli en aio ottaa uusia rokotuksia, koska todellakin tahdon että kehoni alkaa palautumaan normaaliksi. Pitäisikö tässä jokaisen piikin (3-6 kk väli) jälkeen kärsiä menkkaoireita ja noista muistakin? Ettei enää hiukset kasvaisi, vaan aina lähtisi tukko hiuksia pois? Voihan toki olla ettei enää näin kävisi jatkossa, mutta kun ei voi olla varma, niin en aio ottaa riskiä.
Minusta on ikävää, kun ihmisten kokemuksia koronarokotuksista vähätellään. Jos sinulle ei ole tulut mitään, niin hieno juttu. Sitten on meitä joille on tullut kaikenlaista ja ne mielletään höpöjutuiksi, todella inhottavaa. Itse otin rokotukset avoimin mielin, eli ei tässä ole kyse mistään vastaisuudesta. Tiesin toki, että voi tulla ihottumaa ja pistoskohta kipeäksi, ym. pientä, mutta en osannut kuvitella näin rajuja oireita. Meinasin jättää tokan ottamatta, mutta koska ns. paska oli jo lentänyt tuulettimeen, niin ihan samahan se oli ottaa toinenkin. Nyt olen viisaampi tässäkin asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NO NIIN pö silöt ja kaikki muutkin.
Tein yksinkertaisen haun googlettimella sanoilla kuukautishäiriöt ja koronarokote. Tässäpä jotain:
Asiasta on uutisoitu jo kuukautistolkulla kaikissa valtamedioissa. Ihmisten tekemistä ilmoituksista, tutkijoiden ja viranomaisten vastauksista jne. Jossain vaiheessa Euroopan lääkevirasto on vastannut että toistaiseksi yhteyttä ei ole vielä tuolloin löytynyt ja tarvitaan lisätutkimuksia
Eli mites nyt kävi salaliittoteorioiden? Ikävähän se on jos tulee häiriöitä mutta voiskos lopettaa tuon äbäl äwäbäläsalailuaa11!!-virren ja keskustella rauhassa vaikka artikkelin sisällöstä?
Miksi alapeukutatte kun kerron nettihaun tuloksista?
Mielenvikaisten höpinät peukutetaan kaivoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystäväni edelleen odottaa kuukautisten palautumista. Ensimmäisen rokotteen myötä kuukautiset hävisivät kokonaan. Haittailmoitus tehty.
Sama haittavaikutus minullakin. Olen perusterve 33-vuotias nainen.
Jännää tässä mielestäni on se, että tutut pms- ja kuukautisoireet (vatsantoiminta, iho, mieliala) kyllä tulevat ajallaan mutta kuukautisvuotoa tai siihen liittyvää kramppikipua ei. Voisinko olettaa munasolun kypsyvän ja irtoavan siis ajallaan (hormonivaihtelu saa aikaan kuukautisoireilun, eikö?) mutta jostain syystä kohdun limakalvossa ei tapahdu asiaan kuuluvia muutoksia kun ei ole vuotoakaan? Eli toisinsanoen en myöskään voi tulla raskaaksi?
Vastaavaa ei ole tapahtunut ikinä ennen, ei mistään muista rokotuksista tai sairasteluistakaan.
Hormonikierukasta tulee samat oireet. Ainakin itselleni, ovulaatio tapahtuu mutta vuotoa ei yleensä tule kun limakalvo ei kasva. Aika hurjaa jos rokote aiheuttaa samaa, hedelmöittymisvaikeutta siis.
Itse sairastin koronan keväällä rokottamattomana ja hormonikierukoituna. En ole huomannut mitään muutoksia.
Vierailija kirjoitti:
Kuukautiset ovat yksi tärkeimmistä naisen terveystilan mittareista.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2021/01/14/kuukautiset-kertovat-terveydes…
Tää on se syy miksi en rokotuta lapsiani. Itselläni ei niin väliä kun lapset on jo tehty, mutta heitä en riskeeraa.
Nämä on kyllä TODELLA pelottavia tuloksia.
WASHINGTON: Women vaccinated against Covid-19 saw a slight delay in their period of almost a day compared to those who were unvaccinated, a US government-funded study said Thursday.
But the number of days of bleeding was not affected, according to the research carried out on nearly 4,000 individuals and published in “Obstetrics & Gynecology.”
Lead author Alison Edelman of the Oregon Health & Science University told AFP the effects are small and expected to be temporary, a finding that is “very reassuring” as well as validating for those who experienced changes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan ole tätä kieltänyt, ei edes viranomaiset. Se on huvittanut, kun jokainen jolla jätättää päivän on pistänyt sen rokotteen syyksi.
mRNA-teknologian välittäjänä toimiva lipidi kertyy naisten munasoluihin ja mielestäsi on huvittavaa, että naiset huomaavat omassa kehossaan jonkun olevan vialla.
Onko tälle lipidille joku nimi, jotta voisi vähän googlailla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NO NIIN pö silöt ja kaikki muutkin.
Tein yksinkertaisen haun googlettimella sanoilla kuukautishäiriöt ja koronarokote. Tässäpä jotain:
Asiasta on uutisoitu jo kuukautistolkulla kaikissa valtamedioissa. Ihmisten tekemistä ilmoituksista, tutkijoiden ja viranomaisten vastauksista jne. Jossain vaiheessa Euroopan lääkevirasto on vastannut että toistaiseksi yhteyttä ei ole vielä tuolloin löytynyt ja tarvitaan lisätutkimuksia
Eli mites nyt kävi salaliittoteorioiden? Ikävähän se on jos tulee häiriöitä mutta voiskos lopettaa tuon äbäl äwäbäläsalailuaa11!!-virren ja keskustella rauhassa vaikka artikkelin sisällöstä?
Miksi alapeukutatte kun kerron nettihaun tuloksista?
No mitäpä luulet:
"NO NIIN pö silöt ja kaikki muutkin."
Luuletko että viestiäsi viitsii edes lukea tuota pidemmälle?
https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0890623815300058…
Delayed adverse effects of neonatal exposure to polymeric nanoparticle poly(ethylene glycol)-block-polylactide methyl ether on hypothalamic–pituitary–ovarian axis development and function in Wistar rats
Mitä artikkeli sanoo?
Itselläni 2 rokotusta otettuna ja mielestäni vuodon määrä on ollut niiden jälkeen runsaampaa. Tosin ainahan minulla on se ensimmäiset 2pv suht runsasta, mutta esim.1.rokotteen jälkeen oli yhtenä iltana ajanjakso jolloin vaihdoin +koon tamponia yhtä soittoa jonkin aikaa.
Hmmmm 🤔.
Joka viikko tulee toinen toistaan huolestuttavampia haittoja ja tutkimuksia näistä rokotteista mutta niin vain rokotekattavuus nousee ja kolmatta piikkiä jonotetaan pää märkänä. En usko että tälläkään uutisella on mitään vaikutusta suurimpaan osaan väestöstä. Sama meno jatkuu ja neljättä aletaan vaatimaan viimeistään keväällä.
"Foliot" varoittivat teitä näistä jo vuosi sitten.
Pitäisi ymmärtää, että uutta teknologiaa sisältävästä, pikana kyhätystä rokotteesta ei voi seurata muuta, kuin katastrofi.
Siksi olenkin rokottamaton. ❤️✌️
Vierailija kirjoitti:
On ollut ihan tutkimuksen alkuajoista tiedossa tämä ja sillä ei ole mitään pitkäaikaisia vaikutuksia. Koronalla taas on pitkäaikaisia vaikutuksia. Pitää osata punnita hyödyt ja haitat ja kyllä rokotteesta on niin paljon enemmän hyötyä, että pitää olla aika hölmö että sitä ei ota.
Mistä tiedät että ei ole pitkäaikaisia vaikutuksia? Eihän sitä olla edes tutkittu. Miten olisi voitukaan kun rokotetta annettu vasta vuosi?
Ja onko tietoa siitä vaikka raskaus onnistuisi niin onko haittaa tulevien sukupolvien terveydelle. Niin, ette tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka viikko tulee toinen toistaan huolestuttavampia haittoja ja tutkimuksia näistä rokotteista mutta niin vain rokotekattavuus nousee ja kolmatta piikkiä jonotetaan pää märkänä. En usko että tälläkään uutisella on mitään vaikutusta suurimpaan osaan väestöstä. Sama meno jatkuu ja neljättä aletaan vaatimaan viimeistään keväällä.
"Foliot" varoittivat teitä näistä jo vuosi sitten.
Mitä hiton huolestuttavaa siinä on, että kuukautiset jäävät väliin? Suurin osa naisista siirtää niitä pillereillä tai poistaa kokonaan hormonikierukalla jossain vaiheessa elämää.
Mutta silloin niitä siirretään tarkotuksella ja se syy tiedetään miksi ne ovat siirtyneet.
Nyt vaan selitellään että ei johdu rokotteesta vaan stressistä, kuun asennosta ja hysteriasta.
Kukaan ei ole tarkkaan selittänyt MIKSI rokotus vaikutta kuukautisiin niin että:
ne jäävät pois kokonaan
ne runsastuvat
ne vähentyvät
kierto pitenee
kierto lyhenee
kivut lisääntyy
jne...
Ehkäpä aiheuttanee myös munasarja/kohtusyöpää. En yhtääb ihmettelisi.
Vuotohan on pääosin sitä limakalvoa, munasolu on ihan millimetritasoa. Ei munasolun irtoamista voi päätellä kuukautisvuodosta tuolla tavalla "minne se muka menisi"