Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Covid-rokotus vaikuttaa naisten kuukautiskiertoon, on nyt sitten ihan tutkimuksessa todettu (NY Times 6.1.22)

Vierailija
07.01.2022 |

https://www.nytimes.com/2022/01/06/health/covid-vaccine-menstrual-cycle…

Tämähän piti olla ihan valheellista väittämää.

Mitä seuraavaksi? Miten rokote, jolla on vaikutusta kuukautiskiertoon voi olla vaikuttamatta lisääntymisterveyteen ja raskauteen??

Kommentit (1663)

Vierailija
341/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyvyys on ekaa kertaa vuosiin kasvussa, rokotteet saattavat toki kuukautiskierron pituutta joillain ihmisillä sekoittaa, mutta hedelmällisyyteen se ei negatiivisesti vaikuta, päinvastoin.

Vierailija
342/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on nykyään aika lyhyt  aika, kun salaliittoteoriat muuttuvatkin todeksi.

"Mitä uskomattomampi tarina, sitä suuremmalla todennäköisyydellä totta"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saana K. kirjoitti:

Eihän tota uutista pysty edes lukemaan ellei oo jotain NY Timesin tunnuksia.  :O   Sen verran näkyy että  "Naisten kuukautiset voivat olla myöhässä koronavirusrokotuksen jälkeen, tutkimus...."

Siihen loppuu uutisen näkyminen.  

Mä oon itse saanut kaksi rokotusta eikä mitään poikkeavaa ilmennyt sen enempää menkoissa kuin missään muussakaan.  Anywayskis,  Suomen aikuisista on rokotettu vähintään yhden kerran jotain 85 % - 90 %.   Siis about 5 miljoonaa suomalaista on rokotettu.  Jos haittoja oisi tosi paljon rokotuksesta, siitä huudeltas kyllä jo muuallakin kuin nettipalstoilla tai somessa. 

Onhan ne haittavaikutukset tietysti mahdollisia, mutta tuskin kovin yleisiä.  Ja mieluummin mä valitsisin kerran myöhästyneet menkat kuin hengityskoneeseen joutumisen.  

Ja onhan tästä sekin hyöty, että saadaan tulevaisuutta ajatellen poistettua se aines, joka geneettisesti ei kestä tämäntyyppisiä rokotuksia. Eikö?

Vierailija
344/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin koronan viime keväänä, kuukautiskierto pysyi normaalina. Yritämme lasta, tulin kesällä raskaaksi ja sain myöhemmin keskenmenon joka tietysti oli stressaavaa, kierto palasi heti normaaliksi. Pitkin hampain otin rokoteen loppusyksystä kovan painostuksen alla, ja nyt mulla ei olekaan enää kiertoa. Yritetään nyt lääkkeillä saada se uudelleen käyntiin mutta voi että minua suututtaa kun ihmiset tulee lässyttämään että ei se rokote nyt ainakaan. Tämä ei ole todellakaan normaalia minulle, kiertoni on aina ollut säännöllinen ja ennalta-arvattava.

Me siirrettiin jo lapsen tekemistä kerran epidemian alussa, ja minulta loppuu kohta aika. Enää en ota yhtäkään rokotetta, en ennen kuin olen pitkällä ja turvallisesti raskaana tai sitten sen jälkeen kun päätetään luovuttaa.

Kaikilla meillä ei ole aikaa odottaa vuosia kierron normalisoitumista ja rokoterumban loppua, jos sitä nyt ikinä edes tulee.

Vierailija
345/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niistä kuukaustihäiriöistä?  Pääasia että menet ottamaan sen rokotuksen.

Vierailija
346/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on joitain todella vähätteleviä kommentteja naisten huolesta oman kuukautiskierron suhteen. Kyllä me tunnemme itsemme sen verran hyvin vuosikymmeniä jatkuneiden kuukautisten suhteen, että tällaisisiin muutoksiin joita täällä on kerrottu tapahtuneen, on syytä suhtautua vakavasti.

Vierailija
347/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sehän on vain stressi, joka helpottaa, joka ilmiön aiheuttaa. Kuulin yhdeltä Mikalta.

Olen liki vaihdevuosissa, eivätkä oireet ole muuttuneet suuntaan tai toiseen.

Vierailija
348/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5753 kirjoitti:

Kaikki miehet jotka vähättelevät rokotuksesta johtuvia kuukautiskierron häiriöitä, niin heille voi sanoa seuraavasti:

"Kun miettii että mitä rokotus tekee naisten hormoneille ja munasarjoille, niin mitäköhän se tekeekään miesten eturauhaselle........"

....tuskinpa tuo rokote vain naisten hormonitoimintaan vaikuttaa...

Enemmän olisin huolissani siitä, että kun hormoonitoiminnan todettu vaikuttavan henkiseen tasapainoon, kuinka ihmisten normaali käyttäytyminen muuttuu näiden rokotusten vaikutuksesta.

Vierailija
349/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Grafeenioksidia tutkitaan muun muassa Jyväskylän yliopiston kemian laitoksella alzheimer potilaiden hoitoa silmälläpitäen.

Koe henkilöiden saanti normaali teitse vapaaehtoisilla voisi teoriassa viivyttää koska ihmisillä voi olla erilaisia variaatioita kuinka keho ottaa aineen vastaan.

Saada kaikki variaatiot läpikäydyksi on vuosikymmenien projekti odottaen että riittävä koehenkilömäärä tulisi tavoitetuksi.

Nopeuttavia keinoja saada koeryhmää aikaiseksi voisi olla esim:

1. Maskeissa on Grafeenioksidi-nanopartikkeleita

2. PCR-tikuissa ja Antigeenitesteissä on Grafeenioksidi-**nanoparitikkeleita**

3. Kaikissa koronarokotteissa on Grafeenioksidi-nanopartikkeleita

4. Uusissa nenän kautta annettavissa kehitteillä olevissa koronarokotteissa on Grafeenioksidi-nanopartikkeleita.

5. Kaikissa Infulenssarokotteissa 2019 marraskuusta lähtien on Grafeenioksidi-nanoparikkeleita.

Grafeenioksidi saa aikaan:

- Verisuonitukoksia ja hyytymiä.

- Muuttaa ihmisen immunipuolustusjärjestelmää dekompensoimalla oksidatiivisen tasapainon suhteessa kehon glutationivarastoihin.

Antotavasta riippumatta suuri määrä grafeenioksidia kehossa saa kehon puolustuksen romahtamaan , mistä seuraa sytoksiinimyrsky.

Kun grafeenioksidia kertyy keuhkoihin,siitä aiheutuu molemminpuoleinen keuhkokuume, sen levitessä tasaisesti keuhkojen alveolaarisissa kanavissa.

- Grafeenioksidista tulee metallinen maku suuhun.

- Grafeenioksidin hengittämisestä  seuraa limakalvojen tulehdus, makuaistin menetys ja joko osittainen tai täydellinen hajuaistin menetys.

Grafeenioksidi saavuttaa vahvat magneettiset ominaisuudet ihmiskehon sisällä. Tämä selittää magneettisen ilmiön jonka ihmiset ympäri maailmaa ovat jo kokeneet ja rokote toimii tässä yhtenä väylänä.

You lost me at infulenssa

Vierailija
350/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastin koronan viime keväänä, kuukautiskierto pysyi normaalina. Yritämme lasta, tulin kesällä raskaaksi ja sain myöhemmin keskenmenon joka tietysti oli stressaavaa, kierto palasi heti normaaliksi. Pitkin hampain otin rokoteen loppusyksystä kovan painostuksen alla, ja nyt mulla ei olekaan enää kiertoa. Yritetään nyt lääkkeillä saada se uudelleen käyntiin mutta voi että minua suututtaa kun ihmiset tulee lässyttämään että ei se rokote nyt ainakaan. Tämä ei ole todellakaan normaalia minulle, kiertoni on aina ollut säännöllinen ja ennalta-arvattava.

Me siirrettiin jo lapsen tekemistä kerran epidemian alussa, ja minulta loppuu kohta aika. Enää en ota yhtäkään rokotetta, en ennen kuin olen pitkällä ja turvallisesti raskaana tai sitten sen jälkeen kun päätetään luovuttaa.

Kaikilla meillä ei ole aikaa odottaa vuosia kierron normalisoitumista ja rokoterumban loppua, jos sitä nyt ikinä edes tulee.

Oletko tutkituttanut *oikean * syyn?

Rokote aiheuttaa jotain häiriöitä, mm. vuotoihin, muttei se tietenkään kenenkään kohtua muuta saati munasarjoja.

Vierailija
351/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta tyttärelläni löydettiin ultrassa myooma nyt, ja tätä ei ollut kesällä. 2 rokotetta pfizeria saanut ja kierto ollut hänellä aivan sekaisin. Yrittävät vauvaa, jota ei kuulu :( 

Gyne sanonut, että kuukautihäiriöt suht yleisiä nuorilla naisilla näiden rokotusten jälkeen. Enempää ei osannut arvioida miten vaikuttaa raskautumiseen, mutta yritystä nyt takana huhtikuun lopusta lähtien ja negaa näyttää testit. Pian 26-vuotias ja avomies 27. 

Kyllä väkisinkin huolettaa tilanne. 

Voi ei. Toivottavasti tyttäresi puolisonsa kanssa onnistuu vielä saamaan lapsen.

Kyllä näillä p*skarokotteilla on kauaskantoiset seuraamukset. Ja lisää vaan halutaan lykätä ihmisiin!

Niin halutaan, koska hyödyt ylittää haitat. Raskautumisen yrittäminen vajaan vuoden ei ole vielä mitään, ikävä tosiasia.

Hyvin on propaganda uponnut. Bääää. 🐏

Vierailija
352/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Multa loppui menkat kokonaan tokan piikin jälkeen. Oon 43v. Hyvä, että loppuivat, ei haittaa ollenkaan.

Ei se nyt ihan niin hyvä ole. Kuukautisveren mukana kohdun kuollut limakalvo poistuu elimistöstä, ja nyt kun kuukautisesi jäivät pois, on se oiva kasvualusta kohdun limakalvon syövälle.

Rokote tai ei, on meidän suvussa menkat aina loppuneet aikaisin. Äitini oli 46v, kun loppuivat, mulla nyt 43v ikäisenä. Ei niitä naisella ikuisuuksia ole.

On todella hyvin harvinaista, että vaihdevuodet alkaa noin varhain. Mutta hyvä, että sinulle se on ok. Kannattaa vähän loiventaa estrogeenin loppumista hormonivalmisteilla, koska et varmaan halua, että kasvosi alkavat roikkua ennen aikojaan? 43-vuotiaana olet pian 55-vuotiaan näköinen.

Vierailija
353/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Grafeenioksidia tutkitaan muun muassa Jyväskylän yliopiston kemian laitoksella alzheimer potilaiden hoitoa silmälläpitäen.

Koe henkilöiden saanti normaali teitse vapaaehtoisilla voisi teoriassa viivyttää koska ihmisillä voi olla erilaisia variaatioita kuinka keho ottaa aineen vastaan.

Saada kaikki variaatiot läpikäydyksi on vuosikymmenien projekti odottaen että riittävä koehenkilömäärä tulisi tavoitetuksi.

Nopeuttavia keinoja saada koeryhmää aikaiseksi voisi olla esim:

1. Maskeissa on Grafeenioksidi-nanopartikkeleita

2. PCR-tikuissa ja Antigeenitesteissä on Grafeenioksidi-**nanoparitikkeleita**

3. Kaikissa koronarokotteissa on Grafeenioksidi-nanopartikkeleita

4. Uusissa nenän kautta annettavissa kehitteillä olevissa koronarokotteissa on Grafeenioksidi-nanopartikkeleita.

5. Kaikissa Infulenssarokotteissa 2019 marraskuusta lähtien on Grafeenioksidi-nanoparikkeleita.

Grafeenioksidi saa aikaan:

- Verisuonitukoksia ja hyytymiä.

- Muuttaa ihmisen immunipuolustusjärjestelmää dekompensoimalla oksidatiivisen tasapainon suhteessa kehon glutationivarastoihin.

Antotavasta riippumatta suuri määrä grafeenioksidia kehossa saa kehon puolustuksen romahtamaan , mistä seuraa sytoksiinimyrsky.

Kun grafeenioksidia kertyy keuhkoihin,siitä aiheutuu molemminpuoleinen keuhkokuume, sen levitessä tasaisesti keuhkojen alveolaarisissa kanavissa.

- Grafeenioksidista tulee metallinen maku suuhun.

- Grafeenioksidin hengittämisestä  seuraa limakalvojen tulehdus, makuaistin menetys ja joko osittainen tai täydellinen hajuaistin menetys.

Grafeenioksidi saavuttaa vahvat magneettiset ominaisuudet ihmiskehon sisällä. Tämä selittää magneettisen ilmiön jonka ihmiset ympäri maailmaa ovat jo kokeneet ja rokote toimii tässä yhtenä väylänä.

Juu,varmaan. Kellot sekoaa ja jääkaappimagneetit tarttuu ihoon.

Vierailija
354/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokote aiheuttaa jotain häiriöitä, mm. vuotoihin, muttei se tietenkään kenenkään kohtua muuta saati munasarjoja.

Sulla on varmaan esittää tutkittua tietoa, kun noin faktana väität, ettei rokote tietenkään kenenkään kohtua muuta saati munasarjoja?

Vai olisiko kuitenkin niin, ettei näistä rokotteista ole vielä tutkimustietoa tältäkään osin? 🤔

Ja kuka sen oikean syyn osaa lopulta sanoa? Onko sillä oikeastaan mitään väliä, kun ei ole kiertoa ei ole kiertoa. Tärkeintä on saada se toimimaan ja sitä tässä yritetään, lääkärin mukaan minussa ei näyttäisi olevan mitään vikaa mutta jostain syystä kuukautiset ei vain tule.

Vierailija
355/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 rokotetta otettu ja kuukautiset - tai siis tyhjennysvuodot - tulleet ihan normaalisti. Käytän siis e-pillereitä ja otan niitä 2 laattaa putkeen. Tarkoitus olisi tässä vuoden sisään niistä luopua ja yrittää lasta, koska ikää alkaa olla jo sen verran. Voiko tosiaan rokote vaikuttaa hedelmällisyyteen tai voisiko nuo kuukautiskierronhäiriöt selittää jotenkin muuten? Vai selviääkö tämä ajan kanssa..?

Aina kannattaa yrittää, Onhan Kiurukin raskaana, vaikka onkin ylipainoinen ja -ikäinen. Vai onko saanut lääkeyrityksiltä jonkun bonuspiikin erinomaisesti suoritetusta lääkevalistustyöstä.

Vierailija
356/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ole väittänyt etteikö kuukautiset voisi mennä sekaisin rokotteesta. Ja juuri siksi on seuranta-aika, että näitä tutkitaan.

No hyvä että vapaaehtoisia koekaniineja on näin lukuisasti ilmoittautunut tähän ihmiskokeeseen. Kohta vain puuttuu verrokkiryhmä.

Ei ole kyse ihmiskokeesta, on kyse aivan normaalista seuranta-ajasta ja verrokkiryhmä koostuu ihmisistä itsestään. Ilman seuranta-aikaa haittoja ei raportoitaisi, sekö olisi hyvä vai?

Kaikista lääkkeistä, ihan vanhoista ja uusista voidaan raportoida haitoista jos niitä tulee. Tietenkin. Joskus löytyy vuosien päästä jonkun vanhan lääkkeen käytöstä harvinaisia, mutta vakavia haittoja, jonka jälkeen lääke saatetaan vetää pois käytöstä.

Vierailija
357/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta tyttärelläni löydettiin ultrassa myooma nyt, ja tätä ei ollut kesällä. 2 rokotetta pfizeria saanut ja kierto ollut hänellä aivan sekaisin. Yrittävät vauvaa, jota ei kuulu :( 

Gyne sanonut, että kuukautihäiriöt suht yleisiä nuorilla naisilla näiden rokotusten jälkeen. Enempää ei osannut arvioida miten vaikuttaa raskautumiseen, mutta yritystä nyt takana huhtikuun lopusta lähtien ja negaa näyttää testit. Pian 26-vuotias ja avomies 27. 

Kyllä väkisinkin huolettaa tilanne. 

Voi ei. Toivottavasti tyttäresi puolisonsa kanssa onnistuu vielä saamaan lapsen.

Kyllä näillä p*skarokotteilla on kauaskantoiset seuraamukset. Ja lisää vaan halutaan lykätä ihmisiin!

Niin halutaan, koska hyödyt ylittää haitat. Raskautumisen yrittäminen vajaan vuoden ei ole vielä mitään, ikävä tosiasia.

Hyvin on propaganda uponnut. Bääää. 🐏

Niin, rokotevastainen propaganda. Bää bää vaan sinnekin.

Vierailija
358/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on varmaan esittää tutkittua tietoa, kun noin faktana väität, ettei rokote tietenkään kenenkään kohtua muuta saati munasarjoja?

Vai olisiko kuitenkin niin, ettei näistä rokotteista ole vielä tutkimustietoa tältäkään osin? 🤔

Ja kuka sen oikean syyn osaa lopulta sanoa? Onko sillä oikeastaan mitään väliä, kun ei ole kiertoa ei ole kiertoa. Tärkeintä on saada se toimimaan ja sitä tässä yritetään, lääkärin mukaan minussa ei näyttäisi olevan mitään vikaa mutta jostain syystä kuukautiset ei vain tule.

Sitten hormonisi eivät erity, esim. aivolisäkkeen takia.

Rokotusaine säilyy elimistössä niin lyhyen ajan, että se tuskin ehtii vaikuttaa kohtuun tai munasarjoihin mitenkään tai pysyvästi. Etenkin kun sen tarkoitus on ihan muu. Se tekee elimistöön immuniteetin influenssatyyppistä virusta vastaan.

Vierailija
359/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämähän piti olla niin erinomaisesti tutkittu ja jopa 100 % toimiva rokote, jossa ei millään muotoa voi olla ainuttakaan puutetta, ei kaikista vähäisintäkään.

Vai olisiko sittenkin niin, että parissa kuukaudessa ei pysty hankkimaan tietoa siitä, miten rokote vaikuttaa vuosikausien päässä.

Lopetas nyt nuo foliohattutrollit. Nämä rokotteet ovat perinpohjin tutkittuja, ei näistä mitään oireita voi tulla. Se on vain stressi, jonka laukeaminen aiheuttaa muutoksia kun henkeäuhkaavalta taudilta saa suojauduttua.

Olen läheltä seurannut sitä tuskaa, mitä naiselle aiheutuu, kun haluaisi lapsen, mutta sitä ei koskaan "suoda" ja lopulta "portit lyödään kiinni".

Että siinä mielessä: Onneksi olkoon Suomi, eikun Maailma.

Hiljalleen alan todellakin uskoa, että maaoallo on litteä.

Vierailija
360/1663 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista vouhkaamista tämäkin ketju. Joo, kierto meni pariksi kuukaudeksi sekaisin, entä sitten? Sen saa sekaisin myös dieetillä ja rankalla urheilullakin, so what's the big deal?

Joo päänkin saa sekaisin huumeilla, mutta nyt on kysymys rokotuksesta.

Tämä edellinen ei taida ymmärtää, että dietillä ja urheilulla kun on saanut menkat pois, niin se todellakin on iso varoitus siitä, ETTÄ KAIKKI EI TODELLA OLE HYVIN!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan