Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset miehet valittavat, että kun suomalainen nainen nalkuttaa...

Vierailija
28.04.2015 |

Suomalaiset miehet valittavat, että kun suomalainen nainen nalkuttaa, mäkättää ja valittaa, niin muun muassa tämä on yksi syy sille, miksi ulkomaalainen nainen on parempi vaihtoehto. Ovatkohan miehet tulleet koskaan ajatelleeksi, että suomalainen mies tai miehet voisivat olla yksi syy tai ainakin osasyy sille, miksi suomalaiset naiset joskus nalkuttavat, mäkättävät ja valittavat?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nalkuta.

Vierailija
2/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:01"]

Eikö samalla logiikalla voisi kysyä, että ovatko suomalaiset naiset koskaan ajatelleet, että suomalainen nainen voisi olla yksi syy siihen miksi miehet raiskaavat?

[/quote]Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:01"]

Eikö samalla logiikalla voisi kysyä, että ovatko suomalaiset naiset koskaan ajatelleet, että suomalainen nainen voisi olla yksi syy siihen miksi miehet raiskaavat?

[/quote]Ei.
[/quote]
Hyvin argumentoitu. Unionin jäsen, otaksun?

Vierailija
4/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehetkin osaa nalkuttaa. Ainakin meillä. Minä harvemmin, en oikeastaan ikinä :D jotkut ovat kyllä ihan aiheesta ja jotkut taas aivan aiheettomia huomautuksia.

Vierailija
5/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 16:57"]

Suomalaiset miehet valittavat, että kun suomalainen nainen nalkuttaa, mäkättää ja valittaa, niin muun muassa tämä on yksi syy sille, miksi ulkomaalainen nainen on parempi vaihtoehto. Ovatkohan miehet tulleet koskaan ajatelleeksi, että suomalainen mies tai miehet voisivat olla yksi syy tai ainakin osasyy sille, miksi suomalaiset naiset joskus nalkuttavat, mäkättävät ja valittavat?

[/quote]

No ei jos tilanne noin radikaalisti muuttuu jos toinen osapuoli vaihdetaan. Tuostahan sen osaa sitten laskea, ettei vika ole miehessä.

Vierailija
6/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele ollenkaan jos suomalainen mies päättää hankkia ulkomaalaisen naisen. Käy kyllä sääliksi miehiä joiden naiset on nalkuttavia ämmiä. Miesten pitäisi lähteä sellaisesta suhteesta ja muistaa että on meitä normaaleja parempiakin naisia, mutta vaan vähän harvemmassa. Suurinosa suomen naisista on juuri näitä nalkuttavia kanoja :D ah. Ihanaa olla minä

Vierailija
7/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko kuullu kun aasialaisperheiden naiset nalkuttavat?:D suomalainen mäkätys on hiirulaista siihen verrattuna..

T Aasiassa asuva ja usein naapureiden ym paikallisten naisten nalkuttamista ja huutamista kuunnllut..

Vierailija
8/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä loppui tuo Suomalaisten naisten nalkutuksen kuuntelu kyllä kerrasta, riitti kun aloin seurustelemaan taannoin ensimmäisen ulkomaisen naisen kanssa.
Enpä ole sen koommin Suomalaista naista itselleni kelpuuttanut, on sitten ollut yhden yön juttu ravintolasta tai pitempiaikainen suhde kyseessä.
Kannattaa Suomalaisten miesten kokeilla, nyt kun ulkomaalaisia naisia Suomessakin löytää esim. ravintoloista ja netistä.

Vierailija
9/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasiassa naiset eivät saa orgasmeja? Vai eivät käy töissä?

Vierailija
10/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä. Jos mies ei ole kolmekymppiseksi mennessä oppinut itse laittamaan roskiaan roskikseen, mitä sille muuta voi tehdä kuin nalkuttaa? En todellakaan haluaisi, mutta jos toinen ei usko kerrasta niin minkäs teet.

Vierailija
11/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:21"]

Itsellä loppui tuo Suomalaisten naisten nalkutuksen kuuntelu kyllä kerrasta, riitti kun aloin seurustelemaan taannoin ensimmäisen ulkomaisen naisen kanssa. Enpä ole sen koommin Suomalaista naista itselleni kelpuuttanut, on sitten ollut yhden yön juttu ravintolasta tai pitempiaikainen suhde kyseessä. Kannattaa Suomalaisten miesten kokeilla, nyt kun ulkomaalaisia naisia Suomessakin löytää esim. ravintoloista ja netistä.

[/quote]

Nalkuttiko suomalainen nainen oikeinkirjoituksestasi? Se ulkomaalainen ei ehkä osaa suomea, joten hän ei älyä nalkuttaa kyvyttömyydestäsi tuottaa korrektia tekstiä.

Vierailija
12/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies nalkuttaa. Kieltämättä aivan helvetin ärsyttävää, taidan vaihtaa ulkomaalaiseen.

Vierailija
13/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:21"]

Itsellä loppui tuo Suomalaisten naisten nalkutuksen kuuntelu kyllä kerrasta, riitti kun aloin seurustelemaan taannoin ensimmäisen ulkomaisen naisen kanssa. Enpä ole sen koommin Suomalaista naista itselleni kelpuuttanut, on sitten ollut yhden yön juttu ravintolasta tai pitempiaikainen suhde kyseessä. Kannattaa Suomalaisten miesten kokeilla, nyt kun ulkomaalaisia naisia Suomessakin löytää esim. ravintoloista ja netistä.

[/quote]

Nalkuttiko suomalainen nainen oikeinkirjoituksestasi? Se ulkomaalainen ei ehkä osaa suomea, joten hän ei älyä nalkuttaa kyvyttömyydestäsi tuottaa korrektia tekstiä.
[/quote]

Luepa tämä oma kirjoituksesi ajatuksella, niin ehkä jo siitä ymmärrät miksen tahdo Suomalaista naista lähelleni.
Tai sitten et.

Vierailija
14/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynaiset on kyllä kovia valittamaan ja väheksymään suomalaista miestä, mutta en tiedä tiedostavatko he itse sitä että yhteiskunta pyörii täysin miesten ansiosta. Ilman miehiä nyky-yhteiskunta romahtaisi ja olisikin hauska nähdä kuinka naiset sitten itkisivät miehiä apuun.

Vierailija
15/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ulkomaalainen mies, eikä mun mitään tarvitse ikinä nalkuttaa. Osaa laskea vessanpöntön kannen, laittaa likapyykit oikeaan koriin, ja vielä kaupan päälle laittaa aina ruuan.

Vierailija
16/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:46"]Mulla on ulkomaalainen mies, eikä mun mitään tarvitse ikinä nalkuttaa. Osaa laskea vessanpöntön kannen, laittaa likapyykit oikeaan koriin, ja vielä kaupan päälle laittaa aina ruuan.
[/quote]

Erehdys! jos se kaiken tuon mukamas tekee, ei se ole mies vaan eunukki.

Vierailija
17/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:46"]Mulla on ulkomaalainen mies, eikä mun mitään tarvitse ikinä nalkuttaa. Osaa laskea vessanpöntön kannen, laittaa likapyykit oikeaan koriin, ja vielä kaupan päälle laittaa aina ruuan.
[/quote]

Erehdys! jos se kaiken tuon mukamas tekee, ei se ole mies vaan eunukki.

[/quote]

Onpas kivasti sanottu! Kyllä niitä kunnollisia miehiäkin maailmasta löytyy kuule.

Vierailija
18/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkutukseen on yleensä syy. Ja Suomessa on paljon sosiaalisilta taidoiltaan onnettomia miehiä, jolloin keskustelu on yksipuolista eli kääntyy nalkutukseksi.

Vierailija
19/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:01"]Eikö samalla logiikalla voisi kysyä, että ovatko suomalaiset naiset koskaan ajatelleet, että suomalainen nainen voisi olla yksi syy siihen miksi miehet raiskaavat?
[/quote]

Et taida olla penaalin terävin kynä?

Vierailija
20/24 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on kyllä mies joka nalkuttaa jatkuvasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän