Naisen tullessa raskaaksi menettekö naimisiin?
Onko teille selvää, että jos nainen tulee raskaaksi että menette naimisiin heti raskaana ollessa? Jos ette niin miksi ette ja mikä on syy?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mennä. Toiveissa oli että ennen lapsia minua kosittaisiin, mutta ei. Nyt kun olen jo raskaana, en näe enää mitään syytä mennä naimisiin.
Miltä tuntuu saada lehtolapsi?
Eipä näin vuonna 2022 oikein miltään tunnu.
Miettisit edes lastasi.
Mitä siinä on miettimistä? Omat vanhemmat erosivat kun olin lapsi. Miten se naimisiinmeno sitoutti tai suojasi ketään? Sitä voi rakastaa ja sitoutua ilman maistraatissa käyntiäkin.
En !
Loikin tieheni välittömästi ja vaihdan asuinpaikkakuntaa äänen nopeudella !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mennä. Toiveissa oli että ennen lapsia minua kosittaisiin, mutta ei. Nyt kun olen jo raskaana, en näe enää mitään syytä mennä naimisiin.
Miettisit edes lastasi.
Mitä siinä on miettimistä? Omat vanhemmat erosivat kun olin lapsi. Miten se naimisiinmeno sitoutti tai suojasi ketään? Sitä voi rakastaa ja sitoutua ilman maistraatissa käyntiäkin.
Ei ole minun vikani että vanhempasi erosivat. Vapaamatkustaminen ja äpärälapset eivät anna kenestäkään hyvää kuvaa. Avioliitto jossa rakastetaan luo turvaa ja varmuutta laillisesti. En tunne ketään joka ei olisi naimisissa ja perheellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me olimme jo naimisissa ennenkuin edes tulin raskaaksi. Sama kai se nykyään on, jos toinen on kantaakseen vastuunsa, kantaa tämä sen oli naimisissa tai ei. Nyt oli kyllä kätevä kun kaikille tuli automaattisesti sama sukukunimi ja kansalaisuus.
Miten kansalaisuus liittyy naimisissa oloon?
Kansalaisuuden saa helpommin (pienemmällä paperisodalla) kun vanhemmat ovat naimisissa. Sen saa joka tapauksessa, mutta tosiaan muutama paperi vähemmän täyteltävänä. Ja kaikki USAssa asioineet tietävät että paperisota on järjetön joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Tajuatteko miksi avioliitto on alunperin keksitty?
Se että se ei enää palvele alkuperäistä tarkoitustaan, ei merkitse etteikö siihen olisi liitetty nykyaikana hyviä asioita ihan vähemmästä paperityöstä alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettisit edes lastasi.
Ei ole minun vikani että vanhempasi erosivat. Vapaamatkustaminen ja äpärälapset eivät anna kenestäkään hyvää kuvaa. Avioliitto jossa rakastetaan luo turvaa ja varmuutta laillisesti. En tunne ketään joka ei olisi naimisissa ja perheellinen.
Voi kun sinulla on pienet elämänpiirit. Yli puolet esikoisilapsista syntyy avoliittoihin.
Yhteinen lapsi, jopa asuntolaina, on suurempi sitoumus kuin avioliitto. Avioehto on nykyisin yleinen ja avioliitosta pääsee eroon kuudessa kuukaudessa.
Naimisiin kannattaa mennä vain jos haluaa avioliittoon. Lapsi ei siihen ole riittävä syy.
Itselle henkilökohtaisesti oli tärkeää mennä naimisiin ennen perheen perustamista, mutta se on jokaisen henkilökohtainen asia.