Naisen tullessa raskaaksi menettekö naimisiin?
Onko teille selvää, että jos nainen tulee raskaaksi että menette naimisiin heti raskaana ollessa? Jos ette niin miksi ette ja mikä on syy?
Kommentit (48)
Ei mennä. Toiveissa oli että ennen lapsia minua kosittaisiin, mutta ei. Nyt kun olen jo raskaana, en näe enää mitään syytä mennä naimisiin.
Lapsi on pian täysi-ikäinen, mutta vanhempien naimisissaoloa ei ole edellytetty vielä missään.... milloinkahan pitäisi maistraatissa viimeistään poiketa?
Vierailija kirjoitti:
Ei menty naimisiin eikä mennä. En ole kuullut vielä tarpeeksi hyvää syytä miksi pitäisi mennä naimisiin, saa valaista.
Syitä on monia, mutta esimerkiksi vastuunkanto, yhteinen perhe ja sen tukeminen, luotettavuus. Avioliitto antaa turvaa. Jos olet perheellinen etkä sitoutu annat automaattisesti todella huonon kuvan itsestäsi etkä välitä saati osaa kantaa vastuuta. Katkaisin välit vanhempiini jotka saivat minut eivätkä ole edes kihloissa! Voi jumalauta mikä häpeä minulle lapsena! En hyväksy ns. vapaamatkustajia.
Vierailija kirjoitti:
Ensin avioliitto ja sitten lapset.
Tämä ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei mennä. Toiveissa oli että ennen lapsia minua kosittaisiin, mutta ei. Nyt kun olen jo raskaana, en näe enää mitään syytä mennä naimisiin.
Miltä tuntuu saada lehtolapsi?
Vierailija kirjoitti:
Fwb tuli raskaaksi ja ehdotin yhteen muuttoa, mutta ei suostunut. Nyt lapsi kasvaa sitten kieroon, kun ei ole kahta aikuista samassa taloudessa. En ymmärrä naisia.
Sillä naisella oli hyvä syy, miksi hän ei halunnut muuttaa kanssasi yhteen. Hoida vaan ne isän velvollisuudet kunnolla syyllistämättä naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satavuotiaaksi olet ihmeen virkeä. Päivitä ne asenteesikin samalla.
Vierailija kirjoitti:
Fwb tuli raskaaksi ja ehdotin yhteen muuttoa, mutta ei suostunut. Nyt lapsi kasvaa sitten kieroon, kun ei ole kahta aikuista samassa taloudessa. En ymmärrä naisia.
Jos jotain positiivista niin ilmeisesti oli naisen puolelta toivottu raskaus, kerta ei laittanut kesken.
Vierailija kirjoitti:
Provo, mutta kuitenkin, millä vuosisadalla kysyjä elää.
Elän vuotta 2022 ja täytän tänään 18 vuotta. Vuosisadalla ei ole mitään väliä aiheeseen, mutta pidän täysin vastuuttamana ja saamattomana ihmistä, joka ei sitoudu ennen lasten hankintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen aviolittoa sinulle. Se on lapsellekin suotavaa. Miksi vastustaa hyvää asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen aviolittoa sinulle. Se on lapsellekin suotavaa. Miksi vastustaa hyvää asiaa?
Olen jo naimisissa, ei tarvitse suositella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä näin vuonna 2022 oikein miltään tunnu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä näin vuonna 2022 oikein miltään tunnu.
Miettisit edes lastasi.
Me mentiin naimisiin, kun ei ollut lapsia. Toisen kuollessa perintövero on nyt pienempi kui avoliitossa. Tarviiko sitä mennä naimisiin, jos on lapsia, kun lapset kuitenkin perii sitten?
Meille oli ilmiselvää miehen kanssa, että ensin naimisiin ja seksiä vasta hääyönä ja lapsi saatiin kahden vuoden päästä oltuamme naimisissa. Äpäriä emme halunneet emmekä lehtolapsia. Molemmat osaamme kantaa vastuun ja kannatamme syvästi avioliittoa. Uskonto ei tähän vaikuttanut vaan ihan omat näkökannat.
Vierailija kirjoitti:
Olemme jo naimisissa, jos tulen raskaaksi niin abortti.
Vela?
Joko naimisiin ennen lapsia, tai sitten ei naimisiin ollenkaan.
Ainakaan niin, että olisi juhlat ja jotain hehkutusta aiheen ympärillä.
Noloa semmonen, että pidetään häät vaikka morsian on näkyvästi raskaana tai yhteiset lapset siellä häissä.
Esim. sellaista näkee, että hääparilla pieni lapsi, ja isot juhlat.
No ei kuulu mulle enkä ajattele mitään pahaa, mutta itse en kehtaisi niin toimia.
Jos naisella on paljon omaisuutta ja rahavaroja eikä tehdä avioehtoa niin kyllä ehdottomasti.