Voiko häpeästä päästä eteenpäin?
Ihan aluksi haluan todeta, että tämä ei ole trolli vaan epätoivoinen yritys tulla sinut itseni kanssa. Koska aihe on mikä on niin en voi/kykene avautumaan asiasta kenellekään.
Vaikka minulla on ihana perhe ja hyvä suhde äitiini niin se, että olen kasvanut isättömänä on vaikuttanut merkittävästi miessuhteisiini. Äiti sai minut erittäin nuorena ja minulla ei ollut mitään kontaktia isäääni. Oikeastaan äitini ei koskaan edes kertonut kuka hän on.
Minulla on ollut muutama vakava suhde, joissa yhteinen nimittäjä on ollut suuri ikäero. Jokin aika sitten erosin pitkäaikaisesta suhteesta ja päädyttiin ystävieni kanssa juhlistamaan sinkkuuta toiseen kaupunkiin. Tuolla reissulla kohtasin vanhemmat miehen ja meillä natsasi tosi hyvin.. Vaihdetiin puhelin numerot ja jokin aika sitten lisättiin toisemme fb-kaveriksi..
Eilen illalla äitini soitti ja jutteli niitä näitä ja ennen kuin lopetti kertoi että hän on iloinen että olen omatoimisesti löytänyt biologisen isäni, kun hänelle on aina ollut hankalaa keskustella asiasta kanssani.
Mä en tiedä miten voin elää tämän häpeän määrän kanssa..
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 15:23"]Siis tämä ukko on isäsi? Ja olette ainoastaan viestitelleet? Mitäs hävettävää siinä on
[/quote]
Kun ei jäänyt pelkkiin viesteihin.. Voiko tästä vielä nousta vai jäänkö häpeän kierteeseen?
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 15:23"]Siis tämä ukko on isäsi? Ja olette ainoastaan viestitelleet? Mitäs hävettävää siinä on
[/quote]
Kun ei jäänyt pelkkiin viesteihin.. Voiko tästä vielä nousta vai jäänkö häpeän kierteeseen?
[/quote]
No kuinka pitkälle meni? Ja mistä sun äiti tietää että olet viestitellyt hänen kanssaan? Tietääkö mies että olet hänen tytär?
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 15:46"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 15:23"]Siis tämä ukko on isäsi? Ja olette ainoastaan viestitelleet? Mitäs hävettävää siinä on [/quote] Kun ei jäänyt pelkkiin viesteihin.. Voiko tästä vielä nousta vai jäänkö häpeän kierteeseen?
[/quote]
Siis, tapahtuiko jotain suutelemista pahempaa?
Jokatapauksessa, äitisi olisi pitänyt puhua isästäsi sinulle aiemmin, kertoa kuka hän on jne.
Ehkä kannattaa ottaa etäisyyttä riippuen siitä mitä tapahtui.
Et voinut mitenkään tietää..
Siis tämä ukko on isäsi? Ja olette ainoastaan viestitelleet? Mitäs hävettävää siinä on