Sisareni on aikuinen lapsi
Sisareni käy neljääkymmentä, mutta on jämähtänyt kaikin puolin teinivuosiin, osittain ihan pikkutytöksi. Kaikki lapsellinen tavara ja vaatteet kiinnostaa. Omasta asunnosta huolimatta käytännössä asuu vanhemmillamme, jotka palvelevat, syöttävät, pesevät pyykit Ym. Sisko järjestää lapsuudenkodissamme edelleen myös kotibileitä ja Facebookista olen nähnyt, kuinka hän pyytää kavereita kylään, vanhemmillemme siis. Hänen on oltava AINA tavalla tai toisella huomion keskipiste tilanteessa kuin tilanteessa ja änkeää itsensä jopa lasteni "esityksiin" joita mummulassa esittävät. Ei huvita todellakaan käydä mummulassa tämän takia. Hänen on mahdotonta ottaa pienintäkään kritiikkiä vastaan, joten tästä on lähes mahdotonta hänelle sanoa. Hän on ahdistettuna äärettömän loukkaava ja aggressiivinen. Neuvoja, miten jaksaisin tätä.
Kommentit (4)
Esittele sille Tuksun elämä ja läheisten kärsimykset. Jos mikään siinä ei kolahda, niin tehtävä on mahdoton.
http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/I-AM-BETTER-than-your-EX-and-BETTER-than-your-next-/1071242
Mitä siitä sitten. Mun veljeni on lähes nelikymppinen ja tuollainen. Aivan ihana ihminen, ja saa minun puolestani vapaasti elää noin loppuikänsä.
3153Toivonkin, että lukisi tämän, mutta ei kait käy täällä. Tuksukin pitää matalampaa profiilia kuin siskoni. Tietysti hän saa elellä miten tahtoo, mutta en usko, että vanhempanikaan haluavat hoivata aikuista ihmistä 24/7. He vaan eivät pysty tekemään tai sanomaan mitään raivarin pelossa. Olis kiva myös saada siskosta ikäistäni seuraa.
Näytö sille tämä ketju. Jätä läppäri auki siellä mummolassa keittiön pöydälle.