Kannattaakohan edes mennä lääkäriin jos oireena on ärtymys?
ennen olin todella iloinen ja varmaan mukava. Pikkuhiljaa olen muuttunut hirviöksi. Väsyttää ja kiukuttaa. Heti aamulla noustessa tekee mieli äksyillä lapsille ja miehelle. Kaikki on huonosti. Kahvi on liian kuumaa ja vaatteet epämukavat.
Tunnen myös ihan fyysistä väsymystä, aamupäivät ovat kuin krapulaisella. Siinä sitten raivoon lapsille, kun ei löydä hanskoja ja hiekkaakin on lattialla.
Muuten voin hyvin. Mitenköhän ottavat lääkärillä tällaisen oudon muutoksen, kun ei ole niitä sairaan oireita. Ei satu mihinkään. Kiukuttaa vaan satasella. Ja mikäköhän mulla on?
Kommentit (12)
Kai tuo voi johtua hormonien tai välittäjäaineiden epätasapainosta. Mene vain lääkäriin.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:15"]Muuta ruokavalio terveelliseksi.
[/quote]
Ruokavalio on kyllä ihan ok. Ja masennus, luulis että se oireils jotenkin muuten kuin itkupotkuraivareilla?
No olihan sulla muitakin oireita: väsymys. Kannattaa käydä lääkärillä, jo ihan veriarvot testaamalla voi selvitä mikä väsyttää. (Siihen voi olla esim. niinkin yksinkertainen syy kuin raudanpuute joka paranee tablettikuurilla.)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:16"]
Se on vitutusta
[/quote]
Siltä tuo kuulostaa.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:16"]
Se on vitutusta
[/quote]
Siltä tuo kuulostaa.
[/quote]
Kyllähän oikeestaan just siltä tuntuu heti aamulla herätessä. Mutta mistähän se johtuu ja onkohan siihen jotain parannusta? Ap
Lääkärille.
Käske ottaa isoverenkuva ym testejä. Yleensä kai ottavat jos ei tiedä mikä on. Todellakin voi olla vaikka raudanpuutetta.
Tein masennustestin ja sain tulokseksi normaali. Eli varaan ajan lääkärille verikokeisiin. Kiitos. (Ei vituta enää yhtään niin paljon :D) ap
Vitutkseen on lääke, sitä vain ei saa.
Verikokeissa kannattaa mittauttaa myös kilpirauhasen toimintaa mittaavat arvot.
Nuo sinun oireesi sopivat esim. kilpirauhasen vajaatoimintaan...
Masennus