Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Hidasta elämää" YÖK

Vierailija
28.04.2015 |

Huomaan, että aika monet (naiset) ovat hörähtäneet tuohon "Hidasta elämää"-saittiin. Yritetään niin tulla sinuiksi koko maailman kanssa ja tuntea olevansa elossa nyt ja tässä vaatimatta itseltään liikoja ja rakastamalla jokaista kasvia, kissaa ja koiraa koko sydämestään vilpittömästi. Epätäydellinen on täydellistä, pysähdy kuuntelemaan lintujen laula, tajuatko kuinka maailma hengittää kanssasi, jos vain uskallat antaa luvan kuunnella itseäsi ja omia syvimpiä toiveitasi! AHH MITÄ PASKAA! Ihan niin kuin kukaan ei enää osaisi nauttia elämästään ja olla stressaamatta kaikkea mahdollista ja lopettaa sitä ikuista täydellisen ulkomuodon ja statuksen tavoittelua ilman, että joku saamarin fabo-meemi käskee. 

Olen avautunut. Toivotan kaikille "elämäänsä eksyneille" oikein ihanaa "hidasta elämää"!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja juttu, että jollain on niin ikävä elämä ja negatiivinen luonne, että hyvää tarkoittavasta ja tekevästä nettisivustostakin pitää vittuilla. Jos joku saa apua tai iloa mistä tahansa harmittomasta ideologiasta, miten se ketään voi haitata? Toivon aloittajalle todellakin sitä aurinkoa ja pikkulintuja ja pullantuoksua elämään. Zen!

Vierailija
2/4 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa aurinkoista päivää sinullekin! Pus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, että sellainen esm. Hidasta elämää saisi jonkun minä-minä-tyypin joskus miettimään todellisia arvoja. Näille kun usein ne ovat: "minkä veskan ostaisin, että jengi olis kade (siitähän loppujen lopuksi on kyse), miltä mä näytän, miten vois vielä saada sitä tätä ja tota ja senjälkeen mä varmaan olisin toosi onnellinen, eiku jos sais vielä...."

Tiedän, että kaikki vain ei pysty näkemään mitään omien ympyröittensä läpi ja kun tyhjäpää lisää loputtomine haluineen kierroksia niin eipä siinä mikään auta. Sinne ympyrään egoisti jää jauhamaan; mut kun mä haluun mulle ja SE on tärkeetä.

Vierailija
4/4 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se usealla on kuinka 3 kirjotti