Miten suhtautua deittailuun
Niin kysymys kuuluu miten suhtautua deittailuun miehenä? Olen ollut sinkku n. 1.5 vuotta ja rakkaudenkaipuu olisi oikein kova, en vaan tunnu löytävän ketään sopivaa. Olen etsinyt netistä, kaupasta, Tinderistä ja vaikka mistä naisia. Suurin osa deiteistä sovittu netin kautta.
Olen käynyt deiteillä vain p*llu mielessä, tutustumassa naiseen ystävänä, etsien elämänkumppania ja välillä ihan vain huvin vuoksi. Silloin kun menee p*llu mielessä deittaamaan, yleensä saa kyllä sitä itse asiaa, mutta ei sen enempää. Sitten taas jos menet muuten vaan, tai tutustumaan naiseen naisena, niin ei tule mitään sutinaa, eikä jatkoa. Elämänkumppania etsien aivan sama juttu.
Eli miten siihen deittailuun nyt oikein pitäisi suhtautua? Pelinä, ajanvietteenä vai vaan hauskanpitona petiseuraa etsien??
Kyseleepi 27-vuotias mies.
Kommentit (7)
Niin vai pitäisikö tässä vaan lopettaa tämä deittailu kokonaan. Olen pari kertaa lopettanutkin, mutta sitten aina tauon jäålkeen ajatellu, että josko nyt yhdet deitit vielä, eihän sitä tiedä jos rakkauden löytäs.
AP
Sun pitää ansaita enemmän rahaa, niin sitten alkaa naisille syntymään kemiaa ja kaikkee mahdollista. Rakastuvat sinuun itseesi sellaisena kuin olet, valitettavasti tätä ei pysty tapahtumaan matalissa tuloluokissa, puhumattakaan työttömissä.
Et sitä epätoivoisesti etsimällä löydä. Itse kierrän kaukaa miehet,joista näkyy kilometrien päähän pariutumishalu. Mun ongelmani onkin,että en halua suhdetta enkä seksiäkään ja silti joku ruikuttaa treffeille.
Elikkä toisinsanoen nää ihmisten neuvot on täällä, että kannattaa etsiä vain panoja. Sillä parisuhdetta etsivät miehet on epätoivoisia ja luotaantyöntäviä.
uutena vuotena päätin baarihoidon jälkeen, että seuraava jonka kanssa harrastan seksiä on tyttöystävä, mutta pitänee kai rikkoa tuo ajatus sit.
AP
Naisena en syty miehestä joka jatkuvasti deittailee. Pitkän ystävyyden kautta oppisin tuntemaan ensin,mutta ei äijät tälläistä halua.
Ja sitten vielä ihmetellän, että miksi miehet on vaan pillun perässä.
AP
Epätoivon haistaa kaukaa.