Teuvo Hakkarainen: tyttöystävä
Kuka on tämä nuori tyttö, joka on Seiskan mukaan Herra Hakkaraisen tyttöystävä??
Alkoivat seurustella, kun tyttö oli vasta 17 vuotias.
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 14:03"]
Olen kyllä kateellinen Teuvo Hakkaraiselle näin miehenä.. Tienaa helvetisti rahaa, on eduskunnassa, kotona kisakireä 17-v pimu, jonka voi parin vuoden päästä vaihtaa taas nuorempaan.. Siinä on varsinainen alfa-mies, joka ei muiden mielipiteistä välitä.
[/quote]
Paskan vitut mikään alfa ole. Metsäläisjuntit äänesti, kun eivät tienneet millainen tyyppi todellisuudessa on. Kumpikohan on enemmän perseestä? Teuvo vai edesmennyt Herra Halme?
Löytyisiköhän perusteluja valta-asemalle parisuhteessa, jolloin suhde olisi laiton?
Hyi kun oksettava suhde.
Kiva, että syrjäseuduillakin on naisilla mahdollisuus saada rikas mies.
Onko tuo tavallista keski-suomen maaseutupitäjissä? Vanha mies ja teini?
Mitä sanoo teinin vanhemmat?
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 12:39"]
Onko tuo tavallista keski-suomen maaseutupitäjissä? Vanha mies ja teini?
Mitä sanoo teinin vanhemmat?
[/quote]
Onnittelee Teuvoa!
Kuka oli tämä Hakkaraisen vieressä istunut upea blondi Huutokauppakeisari ohjelmassa tiistaina 16.5.2017?
Oliko Hakkarainen Huutokauppakeisarissa viimeksi? Jonkun nuorehkon blondin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä kateellinen Teuvo Hakkaraiselle näin miehenä.. Tienaa helvetisti rahaa, on eduskunnassa, kotona kisakireä 17-v pimu, jonka voi parin vuoden päästä vaihtaa taas nuorempaan.. Siinä on varsinainen alfa-mies, joka ei muiden mielipiteistä välitä.
Ei kansanedustajana niin hirveästi tienaa :D toki enemmän kun matalapalkkaiset mutta huomattavasti vähemmän ku esimerkiksi yritysten johtajat tai asiantuntijat. Siksihän eduskunnassa on niin urpoa porukkaa kun kukaan tosi pystyvä ei viitsi sinne lähteä kituuttamaan koiranpalkalla. Paitsi tästä poikkeuksena Juha Sipilä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän kuin se kokoomuksen äijä