Milloin viimeksi kävit kampaajalla?
Kommentit (37)
Maanantaina kävin. Uutta aikaa en varannut, kun mulla on pitkät hiukset ja varaan tasausleikkauksen sitten, kun latvat alkaa näyttää siltä, että sellainen olisi paikallaan.
Monivärjäys pari viikkoa sitten. Nykyään käyn 3-4kertaa vuodessa, kun aiemmin kävin parin vuoden välein.
Aina varaan seuraavan leikkauksen kuuden viikon päähän. Raidat laitetaan kaksi tai kolme kertaa vuodessa. Mies käy myös kuuden viikon välein parturissa.
5-7 vuotta sitten. 800 € tuloilla ei oo varaa.
Varmaan joku 5 v sitten. Leikkelen itse hiukseni, olen liian pihi käydäkseni kampaajalla.
Vuonna 2017. Leikkaan itse, vaikka joskus epäonnistuu pahastikin. Värjäämisen lopetin kokonaan kun aloin odottaa ensimmäistä lasta 2018.
Josku 90-luvun loppupuolella. Leikkaan ja värjään itse pitkät hiukseni.
En ole ikinä käynyt kampaajalla.
M51
Olisko joku 8 vuotta sitten. Oli jälleen kerran pettymys, joten päätin etten mene enää ikinä. Hiukset on helppo leikata ja värjätä itse kun asiaan vähän perehtyy, eikä tarvitse maksaa itseään kipeäksi.
Pari päivää sitten kävin. Ei ole uutta aikaa varattuna, mutta ei ole uutta työkeikkaakaan varattuna. Täytyy siis katsoa, milloin taas tulee tarve näyttää ihmiseltä. Täällä saa seuraavalle päivälle ajan, joten ei tarvitse kuukausia eteenpäin ennakoida.
Marraskuussa. Varaan seuraavan ajan kun alkaa roikkua ärsyttävästi silmillä. 2-3 kertaa vuodessa, Ei oo mun juttu.
En koskaan. Parturissa kävin viimeksi vähän yli puoli vuotta sitten.
Taisi olla vuosi 2016. Ei ole aikaa varattuna. Osaan leikata hiukseni itse kun ne ei kummoisia vaadi mutta kampaaja ottaa jotain 60€ käynti.
Vierailija kirjoitti:
Aina varaan seuraavan leikkauksen kuuden viikon päähän. Raidat laitetaan kaksi tai kolme kertaa vuodessa. Mies käy myös kuuden viikon välein parturissa.
6-7viikkoa on miehillä ihan normi väli.
Aika jännä havainto, että miehet käyttävät enemmän rahaa tukkaansa kuin naiset -ainakin tämän palstan mukaan. Mun oma kampaajani on kyllä niin työllistetty, että aikaa ei saa kuin muutaman viikon päähän, siksi varaan aina ajan seuraavaan kertaan.
1,5vuotta sitten kävin viimeksi kampaajalla. Sitä ennen kävin useammin. Leikkaan nykyisin itse, en värjää ollenkaan ja hiukset ovat juuri sellaiset kuin haluan, ei liian lyhyet.
Neljä vuotta sitten. Sitten opettelin itse leikkaamaan hiukseni (luonnonkiharat) ja voin sanoa, että parempaa jälkeä tulee. Moni on kysynytkin millä kampaajalla käyn :D
Värjännyt olen aina itse.
1v 7kk sitten, tasasin latvat, kun yritin kasvattaa ja otsatukan leikkaan itse. Vaan nyt olen todennut, etten ehkä yritäkään, latvat on liian ohuita, kärsineet käsittelyistä ja kiinnityksistä. Säästö on huomattava, jos hiukset pitkät.