Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siskoni kanssa ei voi hoitaa mitään asiaa yhdessä, onko kenelläkään sama tilanne?

Vierailija
07.01.2022 |

Meitä on kaksi sisarusta ja yritimme yhdessä hoitaa vanhempiemme tärkeää asiaa, mutta eihän siitä tule yhtään mitään, kun siskoni ei kuuntele minun mielipiteitä yhtään. Jos jotain yrittää sanoa, niin suuttuu tai jopa haukkuu minua. Hänen mielestä kaikki mitä hän haluaa kertoa, on oikein. Jos on vaikka viranomaisasia, niin hänellä on siihenkin oma mielipide, vaikka siihenkin on todelliset asiat mitkä virastolla on. Ei yleensä selvitä mistään todellista totuutta, on vain se oma mielipide. Nyt en enää yritä hänen kanssa mitään, kun on liian vaikea ihminen kaikkeen. Vanhempien asian nyt hoidin yksin ja kaikki meni hyvin onneksi. Hän ei sitten ole ottanut minkäälaista yhteyttä asian tiimoilta, mutta ei häntä taida edes kiinnostaa hoitaa mitään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toivoisin niin, että kun meitä on vain kaksi lasta vanhemmilla, että me tulisimme sentään toimeen. Mutta ehkä turha toive jatkossa. Ap

Vierailija
2/6 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kanssa huomannut, että siskon kanssa ei pysty hoitamaan mitään asioita. En ole nähnyt koko ihmistä kertaakaan koko elämäni aikana. Alkaa jopa vaikuttaa kuin häntä ei olisi olemassakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kanssa huomannut, että siskon kanssa ei pysty hoitamaan mitään asioita. En ole nähnyt koko ihmistä kertaakaan koko elämäni aikana. Alkaa jopa vaikuttaa kuin häntä ei olisi olemassakaan.

Taitaa otta koville. 

Vierailija
4/6 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisarukset eivät tule koskaan toimeen. Eikö niin ole lopulta. Vaikka ollaan yhdessä tai soitellaan, niin joku, yksi on joku kateellinen tai katkera. Eikö se ole normaalia. Ei yhtään yllätä.

Vierailija
5/6 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minullakaan, mutta mulla on veli. Se on hyvä se.

Vierailija
6/6 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa otta koville. 

On ilmeisesti poistanut itsensä myös meidän lapsuudenkuvista. Niissä näkyvät vain minä ja veljeni.