Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lukisitteko tentteihin yliopiston lukusalissa vai kotona, jos teillä olisi arkisin

Vierailija
18.09.2006 |

lapset hoidossa/koulussa noin klo 8-13 välisen ajan ? Mieheni kanssa vaan oli puhetta asiasta ja hän oli melko varma, että menisi kotiin lukemaan sen jälkeen, kun olisi vienyt lapset päiväkotiin/kouluun. Itse olen monen vuoden tauon jälkeen aloittanut taas opiskelun ja ainakin näin alkuun on tuntunut tehokkaalta se, että pysyy pois aikaisin päivästä kotoa, jos aikoo saada luettua. Kotona kun tuntuvat kotityöt sun muut odottavan tekemistään ja ruoankin itselleen saa nopeammin opiskelijaruokaloista ( eikä maksa kuin 2,35 ¿ ).

Kotitöitä voi tehdä sitten jossain kohtaa klo 13- 20.30 välisenä aikana, kun lapset ovat kotona/harrastuksissa, kun taas lukeminen ei oikein lasten ollessa hereillä kotona onnistu. Joudun todennäköisesti jatkossakin jonkin verran käyttämään opiskeluun illallakin, kun lapset nukkuvat.

Minkälaisilla järjestelyillä te muut opiskelevat " lapselliset" olette hommaneet luku-/opiskeluaikaa ? Minulla on kyllä jatkossa pakollisia harjoitustöitä iltapäivälläkin klo 13 jälkeen, jolloin on mahdollisuus saada lasten isovanhemmat apuun tai sitten vähän pidentää hoitoaikaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kotityöt tykyttäis kotona lukiessa liikaa mielessä.

Vierailija
2/6 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai joku pystyy kotonakin lukemaan, mulle se ei ole niin tehokasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illallakin yritän usein kovasti lukea, muttei mun kohdalla enää ole oikein antoisaa tuossa vaiheessa vuorokautta.

Vierailija
4/6 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistolla hyvä käydä syömässä, mutta keskittyminen minulla parempaa kotona kuin lukusalissa tai kirjastossa.

Vierailija
5/6 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun häntä ei kotityöt vaivaisi. Hän luottaisi siihen , että sinä teet ne tultuasi töistä kotiin ; >

Vierailija
6/6 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luen yliopistolla. Kotona kirjoitan, kun tykkään mieluummin kirjoittaa omalla koneella.