Mies!! mitä mieltä naisesta joka..
On käynyt armeijan, aukin ja rukin? Työskentelee nykyään henkilösuojaustehtävissä, harrastaa krav magaa ( vähän pakostikin kun töissä tarvitsee) käy 4x viikossa salilla, harrastaa viulun soittoa ja lukemista
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 11:17"]
Oletko Kuopiosta? Vaikutat kirjoitustyylinkin perusteella tuntemani henkilölle. Armeijahommat kävit Kajaanissa?
[/quote]
Kuka? Mistä?
Selvästi keskimääräistä kiinnostavampi. Keskimääräinen taitaisi olla fitness, blogit, jne. Omat mielenkiinnon kohteet ovat toki erilaiset kuin ap:llä mutta jos haluaisin itseni kaltaisen kumppanin, niin silloin en varmaan etsisi naisten joukosta... vastakohdat viehättää!
Kuulostaa mielenkiintoiselta ja monipuoliselta. :) Mutta en kuulunut nyt kohderyhmään, oon nainen.
Nainen kenellä on vesimelonin kokoiset pallit
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 11:17"]Oletko Kuopiosta? Vaikutat kirjoitustyylinkin perusteella tuntemani henkilölle. Armeijahommat kävit Kajaanissa?
[/quote]
Santahaminassa, kuopiossa kyllä asuin joskus kaaaauan sitten.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 11:12"]Ap vaikuttaa ainakin superärsyttävältä. Oooo ihailkaa mua, olen niin taitava ja erikoinen!
[/quote]
:D en ole ap mutta nyt taitaa kateus kaivertaa sielua
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 11:14"]Miten krav maga ja viulunsoitto istuvat yhteen? Luulisi, että sormista on ainakin kolme niveltä nurinpäin kerrallaan ajankohtaan katsomatta. :)
[/quote]
No eipä oikeastaan ole :) ei tunneilla toisia satuteta oikeasti.
Oletko Kuopiosta? Vaikutat kirjoitustyylinkin perusteella tuntemani henkilölle. Armeijahommat kävit Kajaanissa?