Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AION LAITTAA TANTRAMEKON KAHVILAAN

Vierailija
28.04.2015 |

Mä ajattelin tänään hankkia itselleni tantramekon, kun en halua enää olla epäseksikäs tylsä miehennäköinen suomalaismamma. Olen kyllästynyt näyttämään 40v. mieheltä, vaikka olen 30v. nainen.
Onko teillä vinkkejä siihen, miten tantramekon kanssa kuuluisi käyttäytyä kahvilassa? Voiko istua normaalisti vai vilahtaako silloin? Millaiset kengät sopii parhaiten tantramekon kanssa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollainen intialainen? Suomessa kun ollaan, laita toki tantra-marimekko. Jalkaan reinot tai sitten paljaat varpaat ja koristeeksi käärit varpaiden ympärille ruohotupsuja.

Vierailija
22/29 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito tantramekko kuuluu tosiaan valmistaa itse ja siihen tarvitset mm. nuoren linnun sulkia, silkkiä, hopealankaa ja lootuksenkukkia. Kukat täytyy vaihtaa parin päivän välein. Onko sinulla paikkaa, missä säilyttää mekkoa? Se menee pilalle, jos lämpöä on alle 10 tai yli 15 astetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 10:50"]

Aito tantramekko kuuluu tosiaan valmistaa itse ja siihen tarvitset mm. nuoren linnun sulkia, silkkiä, hopealankaa ja lootuksenkukkia. Kukat täytyy vaihtaa parin päivän välein. Onko sinulla paikkaa, missä säilyttää mekkoa? Se menee pilalle, jos lämpöä on alle 10 tai yli 15 astetta.

[/quote]

Kelpaako harakan sulat vai pitääkö olla riikinkukko tms?

Vierailija
24/29 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käviskö närhen sulat. Niitä tuossa on usewmpia ja yksi tikkakin...

Vierailija
25/29 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 10:56"]

Käviskö närhen sulat. Niitä tuossa on usewmpia ja yksi tikkakin...

[/quote]

Kyllä kelpaa myös harakka, tikka ja närhi, mutta linnun tulee olla nuori, jotta sulissa olisi elinvoimaa! Muistakaa myös aito silkki, ei mitään keinokuituviritelmiä. Ehkä suomalaisittain voisi käyttää myös pellavaa. En osaa sanoa, millä lootuksen voisi korvata.

Vierailija
26/29 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 10:41"]

Miksi tuollainen intialainen? Suomessa kun ollaan, laita toki tantra-marimekko. Jalkaan reinot tai sitten paljaat varpaat ja koristeeksi käärit varpaiden ympärille ruohotupsuja.

[/quote]

Ei Reinoja, vaan tietysti tuohivirsut!

Vierailija
27/29 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy iltavuorossa pitää silmät auki t: kahvilatyöntekijä

Vierailija
28/29 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle tantramekon?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle tantramekon ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle tantramekon?

Vierailija
29/29 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä myös inspiraatiota ompelupuuhiin: https://tantraguruofassam.files.wordpress.com/2013/04/2.jpg

Tiikerin sijaan käy varmaan suurikokoinen koira.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän