Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsen kyllä treffeille, mutta siihen se sitten jääkin...miksi?

Vierailija
28.04.2015 |

Nettitreffeistä kyse: treffit menevät aina hyvin ja keskustelua ja yhteisiä mielenkiinnonkohteita riittää, mutta sitten mies ei enää soita/tekstaa. Miksi??   Olen ihan kaunis ja järkevä, en mikään lähiövalas tms...

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa kun täällä taas jauhataan ulkonäöstä, vaikka se persoona on oikeasti tärkein. Joskus sinkkuaikoina tuli käytyä treffeillä, ylipainoa 20kg ja ilmoitukseen olin laittanut todella kauniin kuvan itsestäni, mutta mä olen rento ja puhelias ihminen jolla on pilkettä silmäkulmassa, ehkä se auttoi siihen että kaikki miehet kiinnostuivat jotka treffasinkin ja olinkin välillä ihan pulassa! Sinusta siis puuttuu se jokin niiden miesten silmissä, jotka olet treffannut. Enkä usko että sillä on mitään tekemistä ulkonäkösi kanssa.

Vierailija
22/47 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama ongelma ap, että ei koskaan ollut kuulemma kipinää. En kai osannut flirttailla miehille enkä halunnut teeskennellä kipinää, jos sitä en tuntenut. Sitten kerran, monien vuosien päästä, tuli vastaan mies, joka sytytti heti ja sen kanssa ollaan yhä yhdessä. Ja on muuten tuhat kertaa tasokkaampi mies kuin ne muut yhteensä. Eli älä heitä toivoisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne. Ehkä 50 treffit takana ja kolmesti pääsin toisille treffeille eikä niistäkään tullut mitään. Yhden käden sormilla on laskettavissa ne naiset, jotka sanoivat suoraan, ettei kiinnosta. Hatunnosto heille

Vierailija
24/47 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 11:00"]

Huvittaa kun täällä taas jauhataan ulkonäöstä, vaikka se persoona on oikeasti tärkein. Joskus sinkkuaikoina tuli käytyä treffeillä, ylipainoa 20kg ja ilmoitukseen olin laittanut todella kauniin kuvan itsestäni, mutta mä olen rento ja puhelias ihminen jolla on pilkettä silmäkulmassa, ehkä se auttoi siihen että kaikki miehet kiinnostuivat jotka treffasinkin ja olinkin välillä ihan pulassa! Sinusta siis puuttuu se jokin niiden miesten silmissä, jotka olet treffannut. Enkä usko että sillä on mitään tekemistä ulkonäkösi kanssa.

[/quote]

No hei... Kyllä sillä nyt vähän on tekemistä ulkonäön kanssa, keitä haluaa tavata uudestaan. Eli et ole rehellinen edes itsellesi, jos sanot, että EI MITÄÄN TEKEMISTÄ ULKONÄÖN KANSSA. 

Ainakin kun on näin pinnallinen alkuasetelma kuin nettitreffit. Muun tyyppisissä tapailuissa ei välttämättä olekaan. 

Vierailija
25/47 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 11:00"]

[/quote]

No hei... Kyllä sillä nyt vähän on tekemistä ulkonäön kanssa, keitä haluaa tavata uudestaan. Eli et ole rehellinen edes itsellesi, jos sanot, että EI MITÄÄN TEKEMISTÄ ULKONÄÖN KANSSA. 

Ainakin kun on näin pinnallinen alkuasetelma kuin nettitreffit. Muun tyyppisissä tapailuissa ei välttämättä olekaan. 
[/quote]

Tarkoitin ap:lla ei ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa, jos hän kuitenkin on hyvännäköinen. Tottakai jollain voi olla vaikka ihan hirveä possunenä, liian iso perse, jättimäinen luomi naamassa jne jotka voivat karkottaa. Mulla itselläni oli vaan liikaa painoa, mutta yllättäen kiva luonne pelasti senkin. Joten ap:n tapauksessa uskon, että luonteessa on jotain joka saa ihmiset hylkimään.

Vierailija
26/47 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin että nettitreffi-tyypit ajattelevat, että heitä odottaa loputon tarjonta, he eivät ole vielä katsastaneet joka profiilia, kirjoittaneet joka tyypille jne. Heistä tulee ronkeleita, he etsivät aina vain parempaa ja parempaa, vaikka luonnollisessa parinmuodostuksessa heillä ei olisi varaa tällaiseen nirppanokkailuun.

Vierailija
27/47 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 10:58"]

Ehkä ne on hakemassa vain seksiseuraa. Oletan, ettet anna heti ja sitten vaikutat sellaiselta ettet annakaan ilman vakavaa suhdetta ja ne siksi eivät enää ota yhteyttä.

Ta sitten jos annat heti, ne saivat sen mitä halusivat eikä seurustelu kiinnosta.

[/quote]Tämän uskoisin olevan vahva selitys...Kuka muutenkaan juuri netistä muuta etsiikään...

Vierailija
28/47 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 11:10"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 11:00"] Huvittaa kun täällä taas jauhataan ulkonäöstä, vaikka se persoona on oikeasti tärkein. Joskus sinkkuaikoina tuli käytyä treffeillä, ylipainoa 20kg ja ilmoitukseen olin laittanut todella kauniin kuvan itsestäni, mutta mä olen rento ja puhelias ihminen jolla on pilkettä silmäkulmassa, ehkä se auttoi siihen että kaikki miehet kiinnostuivat jotka treffasinkin ja olinkin välillä ihan pulassa! Sinusta siis puuttuu se jokin niiden miesten silmissä, jotka olet treffannut. Enkä usko että sillä on mitään tekemistä ulkonäkösi kanssa. [/quote] No hei... Kyllä sillä nyt vähän on tekemistä ulkonäön kanssa, keitä haluaa tavata uudestaan. Eli et ole rehellinen edes itsellesi, jos sanot, että EI MITÄÄN TEKEMISTÄ ULKONÄÖN KANSSA.  Ainakin kun on näin pinnallinen alkuasetelma kuin nettitreffit. Muun tyyppisissä tapailuissa ei välttämättä olekaan.  [/quote] Tarkoitin ap:lla ei ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa, jos hän kuitenkin on hyvännäköinen. Tottakai jollain voi olla vaikka ihan hirveä possunenä, liian iso perse, jättimäinen luomi naamassa jne jotka voivat karkottaa. Mulla itselläni oli vaan liikaa painoa, mutta yllättäen kiva luonne pelasti senkin. Joten ap:n tapauksessa uskon, että luonteessa on jotain joka saa ihmiset hylkimään.

[/quote]

Ok, kirjallinen ilmaisu on väärinkäsityksille altis. On totta, jos ulkonäössä ei ole mitään erityistä vikaa, niin vika lienee tässä tapauksessa muualla. 

Mutta missä? Sitä ei niukasta aloituksesta voi mitenkään päätellä. 

Vierailija
29/47 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 09:11"]No mistä me voidaan semmonen asia tietää?
[/quote]

Näin. Siihen voi olla miljoona syytä.

Vierailija
30/47 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä taas: Kiitos teille kaikille!! se on se kipinän puute, en ole itse tuntenut sitä, eikä varmasti se toinenkaan. Se se on. Ja voihan olla, että kuvat ovat parempia kuin miltä näytän, mutta minä niissä kuvissa olen ja mielestäni näytän samalta kuvissa kuin luonnossakin.

Vierailija
31/47 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 10:55"]

Oletko itse oikeasti kiinnostunut treffikumppanista? Vai haluatko vain uudestaan treffeille? Itse käyn välillä treffeillä, kun ei ole muutakaan. Eihän niistä koskaan mitään romanssia tule.

[/quote]

Älä sano! Minulla on pari tuttua, jotka ovat jopa naimisissa nettitreffien jälkiseurauksena. 

Itse en ole yhtään tätä harrastanut, kun vierastan kovasti. Olen tottunut ajattelemaan, että rakkaus tulee nurkan takaa ihan yllätyksenä. 

Mutta eipä ole tässä muutamaan vuoteen tullut, että jos vaikka uskaltautuisin tähänkin formaattiin. Mitä siinä on menetettävääkään?

Itsetunto?

Vierailija
32/47 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vielä uudelleen:  pimpsalooraa en ole jakanut - koska en ole ehtinyt!! :D   Eli en ole päässyt toisille treffeille, joilla voisikin jotain tapahtua!

Vierailija
33/47 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tantramekko päälle, toimii aina!!!

Vierailija
34/47 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 11:16"]

Ehkä ne on hakemassa vain seksiseuraa. Oletan, ettet anna heti ja sitten vaikutat sellaiselta ettet annakaan ilman vakavaa suhdetta ja ne siksi eivät enää ota yhteyttä.

Ta sitten jos annat heti, ne saivat sen mitä halusivat eikä seurustelu kiinnosta.

[/quote]Tämän uskoisin olevan vahva selitys...Kuka muutenkaan juuri netistä muuta etsiikään...

[/quote]

Kyllä kuule etsitään ihan parisuhdetta. Tuntemani kaikki naiset, jotka hakevat nettiseuraa ovat tällä agendalla liikkeellä. 

Miksi nainen hakisi seksiseuraa netistä, kun sitä saa (jos nyt on alle 80-vuotias) lähimmästä kapakasta takuuvarmasti. 

Vierailija
35/47 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 09:27"]

ap tässä vielä: Miehet siis pyytävät treffien päätteeksi numeroni, ehdottavat uutta tapaamista ja sitten heistä ei kuulukaan! He siis ovat alotteellisia, mutta eivät sitten kuitenkaan..

[/quote]

Toi numeron pyytäiminen on pelkkä kohteliaisuus, jotta eroon pääsisi "kauniisti". 

Suosittelisin muuten alun perin puhelimessa puhumista ennen varsinaisia treffejä, puheääni- ja tyyli voi jo karsia turhat päältä. 

Vierailija
36/47 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ainaki jättänyt treffit yhteen kertaan useammankin nettideitin kanssa. Syitä on monia, koskaan ei ulkonäkö kuitenkaan. Eräs mies esimerkiksi kehuskeli useaan kertaan kuinka on rahakkaissa hommissa pankissa ja ekonomi. No kiva, mutta näiden 7 lääkiksessä opiskellun (+valmistumisen) jälkeen olen todennäköisesti kykenevä elättämään itseni. Toinen taas oli aiemman juttelun perusteella kiltti ja kunnollinen, kiinnostunut luonnosta. Treffeillä kuitenkin kehui kuinka laivalla tullut dokattua ja kuinka nopeesti saa mäyriksen alas. Teki vaikutuksen tällaiseen ex-kilpaurheilijaan ja elämäntapaliikkujaan, not.

Tiivistettynä: Ole oma itsesi, älä esitä mitään muuta. Älä kerskaile ja kuuntele ja kysele toiselta. Vastapuoli on jo kiinnostunut alustavasti, koska treffeille lähti. Ei tarvitse yrittää"iskeä".

Vierailija
37/47 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 11:22"]

Laita tantramekko päälle, toimii aina!!!

[/quote]

Mikä???

Vierailija
38/47 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 10:17"]

En tiedä mikä mussa on vikana, mutta en uskalla lähteä enää yksillekään nettitreffeille. Jos ei livenä tule ketään vastaan, niin sitten olen yksin loppuelämäni.

[/quote]

Ja mitä se nettitreffit on jossei juuri tuota livenä tapaamista? Paineistat turhaan tilanteen, jonka johdosta olet jäykkä etkä kipinöi.

Vierailija
39/47 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 11:22"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 11:16"]

[/quote]

Kyllä kuule etsitään ihan parisuhdetta. Tuntemani kaikki naiset, jotka hakevat nettiseuraa ovat tällä agendalla liikkeellä. 

Miksi nainen hakisi seksiseuraa netistä, kun sitä saa (jos nyt on alle 80-vuotias) lähimmästä kapakasta takuuvarmasti. 

[/quote]

Koska kapakassa on lähinnä kapakaloja. Harvat pyörivät baarissa selvinpäin. Känniseksi on kivaa kuin rattijuopumus.

Vierailija
40/47 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kipinää = ei seksuaalista vetovoimaa.

Tietysti ulkonäkö (varsinkin naisella) luo siitä ison osan, mutta käytös muutenkin. Jos yrität liian kovasti olla ystävällinen ja kiinnostava, tapat halut parhaiten. Kyllä sinunkin halusi vähenevät, jos miehestä paistaa kauhea miellyttämisen tarve.

Oikea asenne on se, että sinulla on oikeasti hauskaa, eikä yhtään väkisin. Älä puhu liikaa, anna miehenkin välillä puhua. Minä en ainakaan miehenä jaksa sitä, jos nainen puhuu hermostuksissa nopeasti ja taukoamatta, vaikka periaatteessa pidän puheliaista naisista. Kehonkieli ratkaisee. Ei niitä sanoja paljon tarvita. Rento, kiinnostunut ja teeskentelemätön. Sillä asenteella liikkeelle.

M32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi