Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka onnistuneesti kuntoilet tai treenaat kotona

Vierailija
06.01.2022 |

Mikä on ollut sellainen kuntoiluväline, jota olet jaksanut käyttää pitkään ja hartaasti? Entä mitkä ovat jääneet kaappiin/nurkkaan makaamaan?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähillä välineillä on pärjännyt. Teen tällaisia treenejä:

Vierailija
22/26 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaiten auttaa hyvä äänikirja tai radio-ohjelma. Jaksaa ne tylsät toistot...

Tää on mullakin. Katson paria sarjaa, ja tulee treenattua riittävästi, koska haluan päästä katsomaan sarjani. Minulla on tietenkin itsetehty sääntö, että noita ei saa katsoa muulloin kuin treenatessa.

Kehopainoa käytän paljon. Mutta on pari laitettakin. Crosstrainer on hyvä talvella, jos on liian kylmä kävelylle. Kesällä hoidan kävelyosuuden aina ulkona. Sisällä käytössä on lisäksi sellainen tv-shopin keskivartalolaite, missä istutaan ja heilutellaan kehoa kahvoista kiinni pitäen. Ab doer nimeltään. Rimpula laite, mutta koska olen pienikokoinen enkä halua isoa vastusta, niin on minulle juuri hyvä. Ainakin kymmenen vuotta olen käyttänyt.

Kuntopyörä on jäänyt täysin käyttämättömäksi. Crosstrainer on monipuolisempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntopyörä ja käsipainot. Jumppamattona käytän vanhoja peittoja.

Ostin kesällä jumppapallon, sillä en ole tehnyt mitään muuta kuin leikkinyt ja välillä istunut sen päällä pomppien ja samalla hirnuen. Osta siis omalla vastuulla.

Vierailija
24/26 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän jumppamaton merkitystä ei voi ylikorostaa! Treenaan pitkälti muualla kuin kotona, mutta kotona eniten käyttöön on tullut leuanvetotanko ja hyppynaru tuplanaruhyppyjä varten. Myös voimistelurenkaat ovat päässeet varsin paljon käyttöön.

Vierailija
25/26 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crosstrainer on kovassa käytössä etenkin talvella, helppo tehdä lyhyt hölkkä ennen työpäivän alkua ja lounaalla vähän lisää.

Lisäksi löytyy jumppamatto, käsipainot, Blackroll vastusnauha sekä lihashuoltorulla ja nämä on käytössä päivittäin.

Vierailija
26/26 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painot Painot ja painot ; erikokoisia👍

No tämä. Toki jos painoilla treenaaminen ei yhtään inspiroi, sitten niitä on ihan turha hankkia.

Olen siitä onnellinen että olen saanut osan isommista painoista käytettynä ilmaiseksi tuttujeni kautta. Levytankosarjan ostin ja se on ollut parhaita hankintojani hetkeen, käyttöä tulee useita kertoja viikossa. Kahvakuulia löytyy paria eri kokoa, ei ole jääneet nekään käyttämättä. Kumppareita käytän viikoittain lämmittelyssä. Ja tietysti se jumppamatto on ihan ehdoton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän