Kantapään repiminen ja palasten heittely lattialle, harrastatteko?
Mulla tullu tavaksi repiä kantapäästä paloja. Jalkapohjat on verillä ja kävely sattuu. Onko kohtalotovereita?
Kommentit (28)
Ei mulla ainakaan kantapäissä tai muutenkaan jaloissa ole mitään ylimääräistä revittäväksi...siis kuinka harvoin jengi käy pedikyyrissä jos sinne kasvaa jotain "irti revittäviä" juttuja? Hyh, varmaan tosi kiva näky.
Tunnustan! Kotona työpöydän alus täynnä kantapäämuruja.
Kunnes imuroin.
Tämä on ollut jo 2 vuotta mun addiktiona, olen siis 14v poika ja revin kantapäitä ihan jatkuvasti ja usein sattuu kävellä kun kantapäät niin verillä. En pysty lopettamaan tätä ja olen kuullut että tämä on jokin masennuksen sivuoire
Minäkin myös syön ihot:v
En ikinä osaa vastata mitään noihin turn off -kyselyihin, mutta nyt mulla on vastaus.
Joo, itelki sama homma. En sentään nii paljoa revi et veril ois tai kävely sattuis. Mut herranjumala, te syötte teidän omaa ihoo?! YÖK. Olen päässyt jo eroon mutta vieläkin vähän rapsuttelen. Haluaisin jollain ihmeellä tästä ärsyttävästä addiktiosta eroon.
"Mut vaikka mä uskon ihmeisiin, en taikoja tehdä voi" Johanna Kurkela (biisi: Kuolevainen)
https://www.milrab.fi/okeefes-healthy-feet-91g-jalkavoide/cat-p/c/p1500…
näillä paranee, älä revi.
Tunnistan itse em. kuvauksista.
Sormien ympärys ihoa revin lähes päivittäin ja syön ne.
Myös kantapään ihoa kynsillä tai leikkaan kynsisaksilla ja syön.
Välillä kantapää vereslihalla koskee kävellä.
Pinttynyt tapa "pakkooire" jo pienestä pitäen.
Välissä meni vuosia, etten repinyt kantapäitä liekö syynä ollut kamppailulaji harrastus..
Nyt repsahtanut jälleen.
Syy voi olla stressi tai muu ahdistus.
Tosin tein tätä jo murrosikäisenä ei kai silloin stressiä ollut.
ps.kantapäässä nahkapaksua saa revittyä useamman kerroksen. irtonainen nahka kovettuu nopeasti ja syön sen silti. Sairasta? mene ja tiedä :)
"kiva" huomata etten ole tapojeni kanssa yksin
Olen