Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

34 vuotias 3 aborttia tehnyt lapseton ihminen.

Vierailija
27.04.2015 |

Saa esittää asiallisia kysymyksiä.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 00:52"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 23:57"]

Oletko kehitysvammainen? Jos olet raiskattu kolme kertaa ymmärtäisin mutta tästä tuskin on kyse. Eiköhän kaikki johdu vain siitä että sinä olet haarojasi vapaaehtoisesti levitellyt (eikä siinä vielä mitään) mutta että ilman ehkäisyä!! Miten joku voi olla niin vajaa että käyttää aborttia ehkäisyn sijaan... Känni tai hetken huuma eivät ole syitä, tekosyitä vain. Olet säälittävä murhaaja ap, lapsimurhaaja. Eikö tunnu pahalta kun kolme omaa lastasi olet murhannut?? Ilmeisesti ei, koska ensimmäisen kerran jälkeen olet jatkanut et vain kerran vaan kaksi! Sekö on sinusta ihan jees?? Edelleen, JOS ihmeen kaupalla sinut olisi raiskattu kolme kertaa niin perun sanani. Tapa itsesi mieluummin jos jatkossakin se ehkäisy on niin hankalaa että pitää lapsi tappaa! 

[/quote] Ja sinä olet mieleltäsi kipeä; haukut täällä murhaajaksi laillisen abortin teettänyttä naista jne. nimitellen täysin tuntematonta ihmistä, et edes tiedä laillisia syitä, miksi hän on abortinsa joutunut teetättämään, ja toisekseen käskytät itsemurhaamiseen. Olet täydellinen idiootti! Toisekseen mitä se sun persettäsi kutittaa toisten naisten abortit, vaikka tuo nainen olisi teetättänyt kymmenen aborttia. Onko älysi niin alamittainen, ettet tajua edes sitä tosiasiaa, että mikään ehkäisykeino ei ole aukoton! Kaikki haluaa seksiä, mutta kaikki eivät halua lapsia lainkaan.

[/quote]

Onkohan tuolla kommentoijalla ongelma se, että asbergerit eivät saa hoitaa vauvoja vaikka downit saavat hoitaa vauvoja, vaikka osaisi hoitaa vauvoja, varsinkin jos vauvan äiti on lähellä, niin voisi antaa vauvan syliin ja aspegeritkin osaa hoitaa vauvoja. Ja kyllä hoitajakin sanoi, että kyllä voi hoitaa vauvoja, vaikka on asperger, jos osaa hoitaa vauvoja ja miksi aspergerit ei voi hoitaa vauvoja!!

Anteeksi, menin liian pitkälle... Anteeksi, mutta en mahtanut mitään, tuo teksti vaan pulpahteli, anteeksi. En halunnut loukata ketään, tuo vaan tuli... T. se äiti, jonka lapselle on tehty kaksi aborttia. Anteeksi vielä kerran.... ;)

Vierailija
22/60 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 23:00"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 22:59"]Millaiset tarinat kunkin aborttisi takana on? Häpeätkö aborttejasi? [/quote] Syytä olisi... Kolme! 3! Aborttia...

[/quote] Miksi pitäisi tuon ap-naisen hävetä kolmea aborttiaan, täysin laillisia raskaudenkeskeytyksiään?

Ennemminkin nainen, jolle on käynyt vahinko, ja kun ei nyt vaan ns.satuikään jämähtäneenä ole kanttia teetättää raskauden keskeytystä vaan jatkaa ei-toivottua ja harkittua raskauttaan loppuun asti synnyttämällä alunperinkin vahinkolapsensa. Onnettoman naisen onneton kohtalo on monesti saanut alkunsa edellä mainitusta suuresta munauksesta, joka on ollut siittäjänkin elämänsä suurin munaus, vaikkakin munansa suurin elämys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 01:03"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 00:52"]

Oletko kehitysvammainen? Jos olet raiskattu kolme kertaa ymmärtäisin mutta tästä tuskin on kyse. Eiköhän kaikki johdu vain siitä että sinä olet haarojasi vapaaehtoisesti levitellyt (eikä siinä vielä mitään) mutta että ilman ehkäisyä!! Miten joku voi olla niin vajaa että käyttää aborttia ehkäisyn sijaan... Känni tai hetken huuma eivät ole syitä, tekosyitä vain. Olet säälittävä murhaaja ap, lapsimurhaaja. Eikö tunnu pahalta kun kolme omaa lastasi olet murhannut?? Ilmeisesti ei, koska ensimmäisen kerran jälkeen olet jatkanut et vain kerran vaan kaksi! Sekö on sinusta ihan jees?? Edelleen, JOS ihmeen kaupalla sinut olisi raiskattu kolme kertaa niin perun sanani. Tapa itsesi mieluummin jos jatkossakin se ehkäisy on niin hankalaa että pitää lapsi tappaa! 

[/quote] Ja sinä olet mieleltäsi kipeä; haukut täällä murhaajaksi laillisen abortin teettänyttä naista jne. nimitellen täysin tuntematonta ihmistä, et edes tiedä laillisia syitä, miksi hän on abortinsa joutunut teetättämään, ja toisekseen käskytät itsemurhaamiseen. Olet täydellinen idiootti! Toisekseen mitä se sun persettäsi kutittaa toisten naisten abortit, vaikka tuo nainen olisi teetättänyt kymmenen aborttia. Onko älysi niin alamittainen, ettet tajua edes sitä tosiasiaa, että mikään ehkäisykeino ei ole aukoton! Kaikki haluaa seksiä, mutta kaikki eivät halua lapsia lainkaan.

[/quote]

Onkohan tuolla kommentoijalla ongelma se, että asbergerit eivät saa hoitaa vauvoja vaikka downit saavat hoitaa vauvoja, vaikka osaisi hoitaa vauvoja, varsinkin jos vauvan äiti on lähellä, niin voisi antaa vauvan syliin ja aspegeritkin osaa hoitaa vauvoja. Ja kyllä hoitajakin sanoi, että kyllä voi hoitaa vauvoja, vaikka on asperger, jos osaa hoitaa vauvoja ja miksi aspergerit ei voi hoitaa vauvoja!!

Anteeksi, menin liian pitkälle... Anteeksi, mutta en mahtanut mitään, tuo teksti vaan pulpahteli, anteeksi. En halunnut loukata ketään, tuo vaan tuli... T. se äiti, jonka lapselle on tehty kaksi aborttia. Anteeksi vielä kerran.... ;)

[/quote] Olet jotenkin sekaisin, ei liity mitenkään mun kommenttiini, vai mikä v...n sekoilija säkin oot. hohhoijaa

Vierailija
24/60 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, en tarkoitanut sinua! Voii eii...en tarkoittanut sinua 29! 

T. se äiti jne....

Vierailija
25/60 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 00:43"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 23:50"]

Aloittajalla on varmaan elämänhallinnassa ongelmia. Silloin on hyvä, ettei anneta raskauksien jatkua. Maailma on täynnä epäkelpoja vanhempia ja kaltoinkohdeltuja lapsia. Mutta kannattaisi huolehtia ehkäisystä, sillä abortti ei ole mikään ehkäisykeino kuitenkaan. Hanki vaikka kierukka.

[/quote] Hahhah, vai että kierukka pitää kutinsa, nauran sulle, ei se mulla ainakaan pitänyt! Teetätin abortin; ja syitä mun ei tarvitse tänne kertoilla. Own life, not your's.

[/quote]

Mitä sä nyt riehut? Miksi sun pitäisi mulle nauraa? En sanonut, että kierukka pitää kutinsa. Sanoin, että hanki VAIKKA kierukka. Kyllä jokainen fiksu ihminen tietää, ettei yksikään ehkäisymuoto ole 100-prosenttisen varma (edes sterilisaatio). Enkä mä tosiaan tuominnut aborttia, eikä sen hankkimista tarvitse selitellä. Abortti on usein erittäin hyvä vaihtoehto. Ehkäisykeino se ei kuitenkaan ole, siihen on turha väittää vastaan.

Niin ja miksi ehdotin kierukkaa? No siksi, että yleensä nämä ihmiset, joilla on elämänhallinta hukassa, ovat huonoja syömään esim. e-pillereitä (eli ei syödä ajoissa, unohdellaan, pidetään taukoja väärin jne.), eikä kondomiakaan haluta/osata/jakseta käyttää. Sen takia esim. kierukka tai ehkäisykapseli, jonka käyttö ei ole henkilöstä itsestään kiinni, on parempi ja luotettavampi vaihtoehto.

Ehkäisyn käyttämättä jättäminen ei ole ongelma vain raskauksien kannalta. Myös taudit tarttuvat ja leviävät, jos kondomia ei käytetä, eli hormonaalinen ehkäisykään ei riitä, vaikka se raskauden estäisikin. Mutta tosiaan näitä vastuuttomia henkilöitä ei yleensä kiinnosta oma eikä kumppaneidenkaan terveys. Toki joku tulee tähänkin sanomaan, että oma elämä, oma valinta...

Vierailija
26/60 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaan olin huonoa läppää heittämässä tuosta kommentoijasta, joka haukkui vajaaksi ja lapsimurhaajaksi tuota aloittajaa... ja olin huolimaton, ja huonoa huumoria heitin!!! Moni ehkä muistaa tämän vauva-ja asperger -keskustelun tällä palstalla... 

En vaan mahtanut mitään, ja lainasin väärin!!! Anteeksi!!!!

Vierailija
27/60 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Ja sinä olet, en viitsi edes mainita...Toivottavasti sulla ei ole yhtään lasta, sillä tuonkaltaiset ihmiset pitäisi pakkosterilisoida maailmasta kokonaan pois.

Vierailija
28/60 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin on tehty kolmea aborttia ihan vaan siitä syytä että ehkäisy on pettänyt, pillerit siis. Tuntuu kummalliselta että nainen joka ei halua missään nimessä lapsia, tulee raskaaksi ehkäisystä huolimatta ja monta kertaa mutta minkä sille voin etten omaa sitten minkäänlaista hoitoviettiä. Minusta ei ole äidiksi vaikka ylihedelmällinen vaikutan olevani. Uskossa olen enkä näe toimissani mitään väärää. Toteutin vapaata tahtoa

Vierailija
29/60 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 01:19"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 00:43"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 23:50"]

Aloittajalla on varmaan elämänhallinnassa ongelmia. Silloin on hyvä, ettei anneta raskauksien jatkua. Maailma on täynnä epäkelpoja vanhempia ja kaltoinkohdeltuja lapsia. Mutta kannattaisi huolehtia ehkäisystä, sillä abortti ei ole mikään ehkäisykeino kuitenkaan. Hanki vaikka kierukka.

[/quote] Hahhah, vai että kierukka pitää kutinsa, nauran sulle, ei se mulla ainakaan pitänyt! Teetätin abortin; ja syitä mun ei tarvitse tänne kertoilla. Own life, not your's.

[/quote]

Mitä sä nyt riehut? Miksi sun pitäisi mulle nauraa? En sanonut, että kierukka pitää kutinsa. Sanoin, että hanki VAIKKA kierukka. Kyllä jokainen fiksu ihminen tietää, ettei yksikään ehkäisymuoto ole 100-prosenttisen varma (edes sterilisaatio). Enkä mä tosiaan tuominnut aborttia, eikä sen hankkimista tarvitse selitellä. Abortti on usein erittäin hyvä vaihtoehto. Ehkäisykeino se ei kuitenkaan ole, siihen on turha väittää vastaan.

Niin ja miksi ehdotin kierukkaa? No siksi, että yleensä nämä ihmiset, joilla on elämänhallinta hukassa, ovat huonoja syömään esim. e-pillereitä (eli ei syödä ajoissa, unohdellaan, pidetään taukoja väärin jne.), eikä kondomiakaan haluta/osata/jakseta käyttää. Sen takia esim. kierukka tai ehkäisykapseli, jonka käyttö ei ole henkilöstä itsestään kiinni, on parempi ja luotettavampi vaihtoehto.

Ehkäisyn käyttämättä jättäminen ei ole ongelma vain raskauksien kannalta. Myös taudit tarttuvat ja leviävät, jos kondomia ei käytetä, eli hormonaalinen ehkäisykään ei riitä, vaikka se raskauden estäisikin. Mutta tosiaan näitä vastuuttomia henkilöitä ei yleensä kiinnosta oma eikä kumppaneidenkaan terveys. Toki joku tulee tähänkin sanomaan, että oma elämä, oma valinta...

[/quote] Mutta, miksi selittelet tänne päivänselkeitä juttuja ehkäisykeinoista, jotka meille viisaille ja normaaleille naisille on aivan tiedettyjä asioita, ja toiset naiset jopa kokeneet omalla kohdillaan, että mikään ehkäisymenetelmä ei ole aukoton, ja vahinkoraskauksia tulee, ja toisekseen, mikä siinä on niin kauheeta, jos joku kuten tuo ap:n kaltainen nainen on teetättänyt kolmekin keskeytystä? Sehän on Suomessa laillisin syin laillista toimintaa. Ei mulla ainakaan ole kanttia mennä puuttumaan toisten naisten sukupuoliseen elämään, ja tietämättä syitä heidän mahdollisiin abortteihinsa. Itse tunnen naisen, jolla oli ylioppilastodistuksessaan aikoinaan kuusi laudaturia, ja keskiarvo yli yhdeksän yotodistuksessaan, ja sen jälkeen opiskeli huippuammatin, ja on teetättänyt 5 aborttia; hänellä on kylläkin yksi lapsi, mutta ei tulisi mieleenikään mennä arvostelemaan ja nimittelemään häntä ties millaiseksi aborttiensa vuoksi. Niihin ovat olleet nimittäin painavat syynsä, ja kuten sanoin kaikki ehkäisykeinot eivät ole sopivia kaikille naisille, eikä miehillekään. Tämä oli sitä aikaa, kun kondomitkaan eivät olleet vielä valmistettu niin, että ne eivät aiheuttaneet materiaaliltaan allergiaa miehen vehkeelle, ja esim. hormonikierukasta ei Suomessa ollut vielä tietoakaan, vaikkakaan sekään ei ole täydellisen satavarma.  Tällä av-palstalla vaan jotkut kirjoittajat ovat periaatteestaan abortteja vastaan, ja sen kyllä huomaa. Joittenkin mielestä ei edes raiskatulle naiselle suotaisi laillista aborttia. Aivan käsittämättömiä ovat joidenkin ihmisten ajatukset laillisten aborttien vastustamisesta.

Vierailija
30/60 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, vielä pyydän anteeksi, että vahingossa lainasin väärin kommentteja, ja typerä huumorintajuni pisti minut kirjoittamaan sitä asperger-huonoa-perushuonoa huumoria.

Olen ihan järjissäni, mutta puolustuksekseni sanon, että abortintehneitä naisia ei kyllä saa sanoa murhaajiksi. Silloin mennään jo P. Räsäsen mielipiteisiin. Onko oikeasti niin, että nainen moralisoi toista naista. Naista, jonka eämäntilanteesta ei tiedä yhtään mitään.

Suomessa on laillistettu abortti, luojan kiitos. Jos ei olisi, mitä tapauisi: ennen naiset hyppivät katoilta saadakseen keskenmenon, hakkasivat vatsaansa tai ronkkivat epästeriileillä "työkaluilla" kohdunsuutaan. 

Ollaan armollisia naiset toinen toistamme kohtaan, koska meillä ei ole vaihtoehtoja. Vain naiset voivat tulla raskaaksi. Jaa 38 sanoi, että on uskossa, mutta silti ei näe abortissa mitään väärää. Niin minäkin olen kristitty, jopa uskovainen, ja olen kahdesti ollut vierellä, kun tytär tekee aborttia. Ja samalla rukoillut. 

On niin helppoa arvostella toista. Niin helppoa sille, joka ei asiaa ja tilannetta ole kohdannut. Minä itse en ole, vaikka ilman ehkäisyä jo nuorena huiskin menemään, jos näin voi asian ilmaista. Satunnaisesti taisi olla pillerit. Jostain syystä tiesin, että en tule helposti raskaaksi, enkä tullut. Kahdesti olen ollut raskaana, kuuden vuoden välein, molemmista kerroista syntyi lapsi.

Mutta monelle ei käy niin, minä vaan olen aina ollut niin heikosti hedelmöittyvä. Kaikki eivät ole, niin kuin tämä tyttäreni, josta olen jo kertonut. 

Vierailija
31/60 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 01:36"]

Mutta, miksi selittelet tänne päivänselkeitä juttuja ehkäisykeinoista, jotka meille viisaille ja normaaleille naisille on aivan tiedettyjä asioita, ja toiset naiset jopa kokeneet omalla kohdillaan, että mikään ehkäisymenetelmä ei ole aukoton, ja vahinkoraskauksia tulee, ja toisekseen, mikä siinä on niin kauheeta, jos joku kuten tuo ap:n kaltainen nainen on teetättänyt kolmekin keskeytystä? Sehän on Suomessa laillisin syin laillista toimintaa. Ei mulla ainakaan ole kanttia mennä puuttumaan toisten naisten sukupuoliseen elämään, ja tietämättä syitä heidän mahdollisiin abortteihinsa. Itse tunnen naisen, jolla oli ylioppilastodistuksessaan aikoinaan kuusi laudaturia, ja keskiarvo yli yhdeksän yotodistuksessaan, ja sen jälkeen opiskeli huippuammatin, ja on teetättänyt 5 aborttia; hänellä on kylläkin yksi lapsi, mutta ei tulisi mieleenikään mennä arvostelemaan ja nimittelemään häntä ties millaiseksi aborttiensa vuoksi. Niihin ovat olleet nimittäin painavat syynsä, ja kuten sanoin kaikki ehkäisykeinot eivät ole sopivia kaikille naisille, eikä miehillekään. Tämä oli sitä aikaa, kun kondomitkaan eivät olleet vielä valmistettu niin, että ne eivät aiheuttaneet materiaaliltaan allergiaa miehen vehkeelle, ja esim. hormonikierukasta ei Suomessa ollut vielä tietoakaan, vaikkakaan sekään ei ole täydellisen satavarma.  Tällä av-palstalla vaan jotkut kirjoittajat ovat periaatteestaan abortteja vastaan, ja sen kyllä huomaa. Joittenkin mielestä ei edes raiskatulle naiselle suotaisi laillista aborttia. Aivan käsittämättömiä ovat joidenkin ihmisten ajatukset laillisten aborttien vastustamisesta.

[/quote]

Sulla taitaa olla vähän vaikeuksia ymmärtää lukemaasi, tai sitten sun omat kokemukset värittää sun ajattelua niin pahasti, että et pysty objektiivisesti suhtautumaan mun kommentteihin vaan hyökkäät mua kohtaan, vaikka olen periaatteessa ns. samalla puolella kuin sä.

Vastasin alunperin lähinnä ap:lle, ja kyllä hänestä huokuu se, että elämänhallinta on hukassa. Adjektiivit viisas ja normaali eivät ole ehkä ihan ensisijaisia vaihtoehtoja, kun puhutaan tietyistä ihmisistä. Tällaisille ihmisille "normaalit" asiat eivät todellakaan ole mitään itsestäänselvyyksiä, ja jos lähdettäisiin tarkastelemaan tilastoja, kyllä useamman abortin teettäneellä on varmaan keskimäärin enemmän ongelmia elämässä (muillakin osa-alueilla kuin ehkäisyn suhteen) kuin esim. yhden abortin teettäneellä.

Ja kuule, mä sanoin heti alussa, että on hyvä, ettei raskauksia jatketa, joten en tajua, miksi mulle paasaat abortin tuomitsemisesta. Abortissa ei ole mitään pahaa. Mutta kai säkin sen tajuat, että se ei ole ehkäisykeino? Ehkäisyllä nimenomaan ehkäistään raskauksia, ehkäisyä ei ole se, että raskauden jo alettua puututaan asiaan.

Mä en ole ketään nimitellyt enkä tuominnut. Ehkäisyn käyttämiseen kehottaminen ei ole tuomitsemista. Kyllä jokaisen seksiä harrastavan tulisi käyttää ehkäisyä, jos ei halua raskaaksi ja jos on riski tautien tarttumisesta. On typerää lähteä vertaamaan tuota asiaa toisten valintojen tuomitsemiseen. Totta kai on parempi käyttää ehkäisyä kuin jättää kokonaan käyttämättä, vaikka ehkäisy ei sataprosenttisen varmaa olekaan. Jo ihan oman terveyden kannalta, sillä ei ne taudit tai abortitkaan ole aina pelkkiä läpihuutojuttuja.

Vierailija
32/60 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 01:21"]

Minullekin on tehty kolmea aborttia ihan vaan siitä syytä että ehkäisy on pettänyt, pillerit siis. Tuntuu kummalliselta että nainen joka ei halua missään nimessä lapsia, tulee raskaaksi ehkäisystä huolimatta ja monta kertaa mutta minkä sille voin etten omaa sitten minkäänlaista hoitoviettiä. Minusta ei ole äidiksi vaikka ylihedelmällinen vaikutan olevani. Uskossa olen enkä näe toimissani mitään väärää. Toteutin vapaata tahtoa

[/quote]

Vapaaehtoisen seksin seuraukset pitäisi ottaa vastaan. seksiä ei ole pakko harrastaa.

Vierailija
33/60 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 07:07"]

[/quote]

Vapaaehtoisen seksin seuraukset pitäisi ottaa vastaan. seksiä ei ole pakko harrastaa.

[/quote]

Ai että seksiä saisi harrastaa vain lisääntymistarkoituksessa? Hyvä vitsi.

Vierailija
34/60 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 07:27"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Saa toki muutenkin, mutta pitää olla tietoinen siitä riskistä, että raskaaksi voi tulla ja jatkaa raskautta. Ei seksi ole ihmisoikeus.

Vierailija
35/60 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi sua tappaaja.3kertaa ja tahallaan .käytä ehkäisy idiootti

Vierailija
36/60 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 23:32"]Omalla 26-vuotialla tyttärelläni on takana kaksi aborttia. En moralisoi. Ensimmäinen kerta oli pahin, kun tuli niin kovat kivut. Piti mennä sairaalaan, mutta siitähän jatkettiin taas. Sairaalan aulan vessassa odotin ulkopuolella, kun tyttö sanoi, että tuli plömsäys. 

En moralisoi yhtään. Molemmilla kerroilla olin tukena, äitinä. Koskaan en jättäisi lastani yksin noissa tilanteissa. Ensimmäisellä kerralla itkin vuolaasti, toisella kerralla en. 

Rakastan tytärtäni. Olemme erittäin hyvissä luottamuksellisissa väleissä. Hän kunnioittaa minua ja minä kunnioitan häntä.

Tietenkin haluaisin lapsenlapsia, mutta lapsi ei voi tehdä lapsia. 
[/quote]
Tuli kylmät väreet siitä miten hieno äiti olet. Ja mahtavaa tietää että oma äitini olisi tehnyt samoin jos tällainen tilanne olisi tullut eteen.

Vierailija
37/60 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 07:38"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 07:27"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Saa toki muutenkin, mutta pitää olla tietoinen siitä riskistä, että raskaaksi voi tulla ja jatkaa raskautta. Ei seksi ole ihmisoikeus.

[/quote]

Raskautta ei todellakaan tarvitse jatkaa. Abortti on ihmisoikeus.

Vierailija
38/60 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä mikään lapseton ole. Kolmen lapsen äiti olet. Lapsesi ovat nyt taivaassa, heillekkin oli elämä elettäväksi tarkoitettu täällä maanpäällä.

Vierailija
39/60 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt kaksi aborttia nuorella iällä.

Viimeisen abortin jälkeen ajattelin, että jos vielä tulen raskaaksi pidän sen vaikka mikä olisi, että minulla on oltava sen verran selkärankaa että vastaan tekojeni seurauksista vaikka kuinka pelottaisi tulevaisuus. 

Joten, tulin jossain vaiheessa raskaaksi ja päädyin pitämään lapsen. Olen tyytyväinen, olen kasvanut moraalisesti ja henkisesti, lapsi nyt alaluokilla jo. Olen lopettanut seksuaalisen kanssakäymisen kokoanaan, joten ei ole vaaraa muista raskauksista. 

Ihmiset, löytäkää se selkäranka jostain ja olkaa parempia kun luulette olevanne.

Vierailija
40/60 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy sympatiaa. En ole aborttia vastaan ollenkaan mutta kertoo jonkin näköisistä elämänhallintaongelmista jos niitä pitää kolme tehdä.