Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele hyvä intiimipesuaine jota saa marketista

Vierailija
27.04.2015 |

olen yrittänyt etsiä marketista mutten ole löytänyt. Mitä käytätte

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lactoline! On tosi halpaa ja hyvää. Käytän tätä pesuaineena koko kropalle.

Vierailija
2/23 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 23:06"]

Kyllä jos on tuuheampi tuhero, niin tarvii siihen välillä pesuainetta kaveriksi veden lisäksi. Eihän hiuksetkaan pelkällä vedellä puhdistu.

[/quote]

Kummasti tuo alapää tuntuu puhdistuvan ihan vedellä. Ei se häpykarvoitus rasvoitu samalla tavalla kuin hiukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä,sitä tulee kotona hanasta.

Vierailija
4/23 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te pese pyllyä saippualla? Ilmankos täällä palstalla on aloituksia, joissa aiheena on "naisen alapää haisee" tai "työkaveri haisee"! 

En voi ymmärtää. Tuo on joku ihme muotioikku, että ihmisen pylly ja pimpsa ei kestäisi saippuapesua! Hyi! 

Itse rakastan palasaippuoita, Dove tai Nivea on suosikit, lempeän tuoksuisia ovat, ja puhdistavat kunnolla. Hyi!

Yäk, en voisi ikinä mennä harrastamaan seksiä pelkän vesipesun jälkeen. Kainalotkin pestään saippualla! Onneksi en ole lesbo, hyi!

Ps. En ole kärsinyt koskaan mistään tulehduksista. Hyi ja vielä kerran hyi!

Vierailija
5/23 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 00:01"]

Ettekö te pese pyllyä saippualla? Ilmankos täällä palstalla on aloituksia, joissa aiheena on "naisen alapää haisee" tai "työkaveri haisee"! 

En voi ymmärtää. Tuo on joku ihme muotioikku, että ihmisen pylly ja pimpsa ei kestäisi saippuapesua! Hyi! 

Itse rakastan palasaippuoita, Dove tai Nivea on suosikit, lempeän tuoksuisia ovat, ja puhdistavat kunnolla. Hyi!

Yäk, en voisi ikinä mennä harrastamaan seksiä pelkän vesipesun jälkeen. Kainalotkin pestään saippualla! Onneksi en ole lesbo, hyi!

[/quote]

Miksi sä sekoitit pyllyn tähän ketjuun? Eihän siitä ollut nyt kyse.

Ja todellakin pesen alapään vain vedellä, koska aiemmin, kun käytin suihkusaippuaa, niin kutisi niin vietävästi koko ajan ja tuoksahteli ikävästi. Muutaman kerran sit jätin saippuan pois ja simsalabim, kaikki kutinat hävisi ja n. viikon kuluttua ei enää "haissutkaan". Ei mitään vaivoja enää ole ollut, täysin terve alapää. Sitäpaitsi, ei mun alapää ole koskaan niin likainen, että pitäisi aineiden avulla puhdistaa "kunnolla" (tuli vaan tavaksi joskus käyttää tuota saippuaa), tiedä sit mitä sulla siellä on, että tarvii hinkata.

P.s. Pyllyn pesulle voit tehdä oman ketjun, jookos...

Vierailija
6/23 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ärsytti ja sitten loppuun päästessä jp huvitti, miyen monta hyitä voi kommenttiin kirjoittaa. Sekin siis on hyi, kun omat kainalonsa pesee lempeän tuoksuisella saippualla. Tämä selvä...

Vierailija
7/23 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 00:13"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 00:01"]

[/quote]

Miksi sä sekoitit pyllyn tähän ketjuun? Eihän siitä ollut nyt kyse.

Ja todellakin pesen alapään vain vedellä, koska aiemmin, kun käytin suihkusaippuaa, niin kutisi niin vietävästi koko ajan ja tuoksahteli ikävästi. Muutaman kerran sit jätin saippuan pois ja simsalabim, kaikki kutinat hävisi ja n. viikon kuluttua ei enää "haissutkaan". Ei mitään vaivoja enää ole ollut, täysin terve alapää. Sitäpaitsi, ei mun alapää ole koskaan niin likainen, että pitäisi aineiden avulla puhdistaa "kunnolla" (tuli vaan tavaksi joskus käyttää tuota saippuaa), tiedä sit mitä sulla siellä on, että tarvii hinkata.

P.s. Pyllyn pesulle voit tehdä oman ketjun, jookos...

[/quote]

Mainitsin sekä pyllyn että pimsan... ;)

Vierailija
8/23 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta saa sellaista kuin TussuPesu2000-pesuainetta, on tosi hyvää, mutta sitä ei löydy hyllyistä, vaan sitä pitää kassalta pyytää. Menkää vaan rohkeasti kyselemään.

Vierailija
9/23 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolu, on tosi hyvä.

Vierailija
10/23 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, joita kutittaa, niin ettehän vaan käytä pikkuhousunsuojia?

Itse en voisi käyttää, nehän muoviläpyskät eivät anna "pimsan ilmastoitua". Itse en pysty niitä käyttämään, ne on ihan yäk, ainakin minulle. Ja nehän haisevatkin, ihan eri tavalla kuin pikkarit!

Tyttärillenikin olen sanonut, että pesukone on keksitty. Ei ole mitään järkeä laittaa muoviläpyskää pyllyyn... ei kun siis pimpsalooraan. Tai mikä se oikea termi nyt on... haarojen väliin... menikö oikein :)

Minulla ei vaan ikinä ole ollut mitään kutinaa tai hajuongelmaa, vaikka pesen saippualla ns. etupyllynkin. Ja nimenomaan sen "etuosan", jossa sijaitsee virtsaputken pää. Siinähän ne hajut ovat. Vaginaahan ei tarvitse ronkkia, se puhdistaa itse itsensä, mutta tietenkin pitää saippualla pestä tuo vaginaa ympäröivä alue. 

No, se siitä, toivottavasti termit meni oikein... ;)

Vierailija
11/23 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etikka ja ruokasooda.

Vierailija
12/23 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vesi vanhin voitehista.

Vierailija
13/23 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän vain ja ainoastaan vettä intiimialueille. Eikä ole ollut ikinä hiivaa eikä tulehduksia. Suosittelen jättämään ne aineet kauppaan, ne on vaan kauppamiesten kotkotuksia.

Vierailija
14/23 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lactoline hajusteeton versio, 500 ml noin 2,5€, saa miltei kaikkialta.

Vierailija
15/23 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä vain, ei mitään saippuoita

Vierailija
16/23 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan!

Vierailija
17/23 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lactoline!

Vierailija
18/23 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookosöljy, luonnonjogurtti, piimä. Kaikki toimii, eka vähän kalliimpi litrahinta mutta kestää toisaalta kauan.

Vierailija
19/23 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos on tuuheampi tuhero, niin tarvii siihen välillä pesuainetta kaveriksi veden lisäksi. Eihän hiuksetkaan pelkällä vedellä puhdistu.

Vierailija
20/23 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sitä samaa suihkusaippuaa millä pesen muunkin kropan, ikinä ei ole mitään tulehduksia tai hiivoja ole ollut. ikääkin jo 50v