Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Calmette-rokotuksen sivuvaikutuksena patti, miltä näyttää? ov

Vierailija
18.09.2006 |

Muistelen kuulleeni, että yksi nykyisen calmette-rokotuksen sivuvaikutus voi olla iso patti jossain päin vartaloa. Miltähän tällainen patti näyttää, osaako joku kertoa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(reilun vuoden ikäisellä) on sellainen ehkä 2-3cm korkea " sarvi" , jonka pää on punainen. Toisella otsassa, toisella jossain rintakehän alueella. Niin voisiko tuo olla calmette-vaikutuksia vai jotain muuta? Mitä?

Vierailija
2/6 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen on ollut meidän molemmilla pojilla, mutta tarkoitin vähän samaa kuin mitä tuo kakkonen kysyi, siis en sitä ihan vauva-aikana tulevaa pattia. t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoja ovat halkaisijaltaan, mutta myös korkeita, siis useita senttejä törröllään muusta ihosta. Sarvi on todellakin hyvä sana kuvaamaan niitä. Olen vaan ihmetellyt, kun omilla tai kaverien lapsilla ei ole ollut, mutta päiväkodissa olen joillain nähnyt enkä tietenkään ole viitsinyt kysyä. t. ap

Vierailija
4/6 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tai kolme senttiä korkea " sarvi" olisi mansikkaluomi. Mansikkaluomia olen kyllä nähnyt useita, isompia ja pienempiä, laajemmilla alueilla ja pienemmillä alueilla. Mutta eläissäni en ole mansikkaluomea nähnyt joka olisi

a) noin korkea

b) muistuttaisi sarvea

Vierailija
5/6 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvästi ulkoneva, kuin nenä tai enemmänkin. t. ap

Vierailija
6/6 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tosissasi? Tämän on pakko olla vitsi. Ja usko pois, mansikkaluomi ei todellakaan ole mikään hirveä kohouma, vaikka vähän koholla onkin ihosta. :D Nenän kokoista siitä ei saa tekemälläkään, ei sarvea, eikä muutakaan. Tänään taas näin yhden mansikkaluomen lisää. Ne oppii kyllä tunnistamaan kun niitä tarpeeksi näkee.