löysin entisen työkaverin fb-profiilin
Yli 20 vuoden takaa. En kehtaa katsoa sitä koska Fb ehdottaa taas "tunnetko nämä ihmiset" ja se saa tietää että oon stalkannu!
Kommentit (35)
Saako ne kaveriehdotukset itseltään pois jostain asetuksista?
Niin uskomatonta kuin se onkin, niin fb:tä ei ollut olemassakaan 20 v sitte.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 19:54"]
Voisiko joku nyt kertoa, että mitä ihmeen väliä sillä on, vaikka stalkatut tulevat ehdotuksiin? En tajua???
[/quote]
Minulle ei olekaan, mutta kerroin vain muille että mulle on käynyt näin. Minä yleensä pyydän niitä, joita stalkkaan ja siksi heitä etsinkin. Ainakin jos ei parissa päivässä tule pyyntöä sieltä päin ;P.
Sehän ei ole AV-mutsin edun mukaista, että naapurin Jape saa tietää että naapurin akka onkin pirun utelias.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 19:55"]
Niin uskomatonta kuin se onkin, niin fb:tä ei ollut olemassakaan 20 v sitte.
[/quote]
No eiköhän ap:lle tullut moka tuossa, varmaan tarkoitti että 20 vuoden takainen työkaveri, näin minä ainakin tajusin. Ei kai sitä edes näe miten vanha jonkun profiili on? Netin yleistyminenhän alkoi juuri noihin aikoihin, kaikki senkin tietää.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 19:45"]Joo kyllä ne stalkatut oikeasti tulevat ehdotuksiin, kukaan minunkaan kavereistani ei vaan usko. Olen kuitenkin todennut asian faktaksi.
[/quote]
Näin on. Katsoin tuttuni profiilia kun oli sovittu että käydäänkö toistemme profiileissa.
Varmaan huomenna tulee listalle sekin.
[/quote]
Yhteiset kaverit
[/quote]
Kun ei ole! Sillä ei ole yhtään kaveria.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 19:45"]Joo kyllä ne stalkatut oikeasti tulevat ehdotuksiin, kukaan minunkaan kavereistani ei vaan usko. Olen kuitenkin todennut asian faktaksi. [/quote] Näin on. Katsoin tuttuni profiilia kun oli sovittu että käydäänkö toistemme profiileissa. Varmaan huomenna tulee listalle sekin. [/quote] Yhteiset kaverit [/quote] Kun ei ole! Sillä ei ole yhtään kaveria.
[/quote]
Jos sinä haet ketään, niin se hakemasi tulee sinulle kaveriksi. Eli jos hait tuttua, niin se tulee kaveriehdotuksiin sinulle. Mutta ei hänelle, paitsi jos hän etsii sinua.
Mun ehdotuksiin pöllähti päällimmäiseksi yks kymmenen vuoden takainen vakipano. Mä en sitä ainakaan ollut etsinyt.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 20:07"]Mun ehdotuksiin pöllähti päällimmäiseksi yks kymmenen vuoden takainen vakipano. Mä en sitä ainakaan ollut etsinyt.
[/quote]
No niin.
Miks vitussa se ihmisiä haittaa jos näkee ketä on katsonut? Sitä vartenhan Face on olemassa että sillä katsellaan ihmisiä. Jos tuollaisia paranoidisti pitää miettiä ja peitella niin ei taida alunperinkään olla puhtaat spermat pillussa, eikö niin?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 19:47"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 19:41"]
No kyllä ne vaan tulee ehdotuksiksi; mulla ei ole kämppää lukuunottamatta niin kertakaikkiaan mitään yhteistä kuviota vuokraemäntäni kanssa ja niin vaan pompsahti täti "saatat tuntea" -osastolle! xD
[/quote]
Onko se sun yhteystiedoissa/ootteko lähetelleet sähköpstia?
[/quote]
En ole merkannut minnekään yhteystietoihin ja fb:lle ilmoittamani meili ei ole se millä vuokranantajalle viestittelen.
Lisäksi kaveriehdotuksiin on tullut mun kanssa samassa firmassa työskenteleviä miehiä. Sellaisia joiden kanssa meillä ei ole yhteisiä kavereita. Mä en ole ilmoittanut fb:ssä missä olen töissä. Olen sellaisessa tehtävässä että meidän firman ihmisistä "kaikki" tietää mut vaikka itse en kaikkia tiedä / tunne. En epäile etteivätkö äijät olis etsineet mun profiilia fb:stä; miedän firmassa naisia on niin vähän että ihan varmasti ovat googlanneet jokaisen naispuolisen työtutun.
No niin. Nyt se tuttu tuli kaveriehdotuksiin ja ihan ykkössijalle kun pari tuntia sitten stalkkasin sitä!
Ja sillä ei ole kavereita!
Mulla tullut ehdotuksiin ahdistelijapomo 10 vuoden takaa. Ei yhtään yhteistä ystävää, ei työpaikka mun tiedoissa, ei mitään yhteistä. Kyylännyt mut facesta. Yök!
Mulla ei tarjoa ketä olen katellut, mutta niitä joiden sähköpostien yhteystiedot on puhelimessani. Tai osa niistä..
95 % ehdotuksistani on kavereiden kavereita. Sitten on sellaisia, joiden profiileja olen itse käynyt katsomassa. Sitten on muutama täysin tuntematon, ei yhteisiä kavereita, eli ehkä niitä, joiden kanssa on mutta kaverilista piilotettu. Sekä sen lisäksi on ihmisiä, jotka tunnen tai tiedän, mutta joiden kanssa ei ole mitään yhteistä. Tämä viimeinen joukko on sellaine, jonka voin kuvitella olevan kohtalaisen uteliasta porukkaa. Minulla on sen verran vähän kavereita, että olen jaksanut käydä koko listan läpi.