Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vela, mitä olet oppinut lapsilta? (ei lapsellisille)

Vierailija
30.03.2015 |

Tähän saa tulla nyt purkamaan patoutumiaan lapsellisia kohtaan myös!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttakun olen puskenut lapsen vaginastani niin tiedän että olette kaikki väärässä. Hankkikaa oma lapsi!

Vierailija
2/17 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla vela jos on isä ja jos on kummi ja naapurin setä! Ei ei ei vaan voi olla eikä tietää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että lapsen huonosta käytöksestä voi useimmiten syyttää niitä vanhempia ja kasvatuksen puutetta.

Vierailija
4/17 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasinkin, ettei teillä ole sanottavaa! t: tämän ketjun ap

Vierailija
5/17 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vaipat haisee paskalle ja virtsalle. Että lapset ovat monesti ilkeitä. Että en olisi hyvä isä, koska en vain jaksaisi.

Vierailija
6/17 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velat, ei maailma pyöri teidän navan ympärillä. Jos joku haluaa vauvapalstalla puhua äitiydestä, niin ei se ole suora hyökkäys teidän elämäänne kohtaan. 

Vierailija
7/17 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että olen söpö kissa.

Vierailija
8/17 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:11"]

Että vaipat haisee paskalle ja virtsalle. Että lapset ovat monesti ilkeitä. Että en olisi hyvä isä, koska en vain jaksaisi.

[/quote] Pointsit rehellisyydestä!

Vierailija
9/17 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole oppinut lapsilta mitään, kun en ole missään tekemissä lasten kanssa. Lapsiperheitä seuraamalla (naapurit, fb) olen oppinut sen, että harva lapsi on täysin terve ja normaali, vaan lähes kaikilla on enemmän tai vähemmän "erityis"ongelmia. 

Vierailija
10/17 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:10"]

Että lapsen huonosta käytöksestä voi useimmiten syyttää niitä vanhempia ja kasvatuksen puutetta.

[/quote] Tämä on niin totta! t: tämän ketjun ap

Vierailija
11/17 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:12"]Velat, ei maailma pyöri teidän navan ympärillä. Jos joku haluaa vauvapalstalla puhua äitiydestä, niin ei se ole suora hyökkäys teidän elämäänne kohtaan. 
[/quote]
On eri asia puhua äitiydestä ja kieltää toisia osallistumasta siihen.
Lapsiltanneko olette oppineet hiekkalaatikkoleikkien säännöt? Ei ketään saa jättää syrjään!

Vierailija
12/17 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lapset ovat pahoja.

Vierailija
13/17 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että lasten julmuus ja empatiakyvyttömyys johtuu yleensä moraalikasvatuksen puutteesta. Lapset, jotka on kasvatettu hyvin, voi olla ihan sympaattisia. En ole varma pystyisinkö itse tarpeeksi hyvään kasvatukseen, olen liian innostunut työstäni ja harrastuksistani. Siksi en halua lapsia.

Vierailija
14/17 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tekemisissä lasten kanssa eli en ole oppinut niiltä mitään. 

Vierailija
15/17 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:15"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:12"]Velat, ei maailma pyöri teidän navan ympärillä. Jos joku haluaa vauvapalstalla puhua äitiydestä, niin ei se ole suora hyökkäys teidän elämäänne kohtaan.  [/quote] On eri asia puhua äitiydestä ja kieltää toisia osallistumasta siihen. Lapsiltanneko olette oppineet hiekkalaatikkoleikkien säännöt? Ei ketään saa jättää syrjään!

[/quote] Herrajumala, en mä ainakaan voi tulla vela-ketjuun tilittämään tuntojani millaista on elämäni. Tai mennä johonkin mersuketjuun keskustelemaan millaista on ajaa mersulla, kun en sellaista omista. Onhan täällä näitä ketjuja muitakin jotka on osoitettu jollekin tietylle ryhmälle. Ihme meloonin klyyvariin vetämistä nyt!

Vierailija
16/17 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehillintää ja epäitsekkyyttä. Normaalisti kun ei tarvitse ajatella kuin vain itseäni.

Vierailija
17/17 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin jo päiväkodissa että vihaan ja pelkään lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan