Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottaako ketään juhlissa ja baarissa käyvät raittiit

Vierailija
27.04.2015 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/21 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Enempi ihmetetyttää ne, joiden on aina saatava kaljaa ja viinaa, että tuntuu juhlalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan :) saan aina kyydin kotiin!

Vierailija
4/21 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska olen itse sellainen. :D

Vierailija
5/21 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Mielestäni kaikkien pitää kusta kännissä kukkaruukkuihin!

Vierailija
6/21 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi inhottaisi?

Vierailija
7/21 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ketään normaalia ihmistä inhota, alkoholiongelmaisia varmaankin kyllä. 

Vierailija
8/21 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/21 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän inhottaa ne elämänsä baarissa tuhlaavat ihmiset, jotka tarvitsevat alkoholia pitääkseen hauskaa tai ylipäätään lähteäkseen ulos.

Vierailija
10/21 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes erota raittiita ja juovia, paitsi nää känniset sössöttäjät.

Vierailija
11/21 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei inhota, vaikka itse juonkin. Minua inhottavat toisten valintoja ja elämäntyyliä paheksuvat ihmiset, eli esimerkiksi ap. Ok, jos joku absolutisti nyrpistelee muiden juomiselle, se on ärsyttävää, mutta en ole sellaisiin baareissa törmännyt.

Vierailija
12/21 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs heissä nyt inhottaisi?

Vierailija
13/21 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ärsyttää, kun on halunnut mennä juhlimaan baariin, mutta aikataulujen takia pitää mennä autolla, niin tulee aika nihkeää tai ihmettelevää kommenttia joiltakin juomattomuudesta.

Vierailija
14/21 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain silloin, jos ilta koostuu lähinnä silmien pyörittelystä muiden hiprakassa kerrotuille jutuille, narinasta musiikin kovuudesta, "sähän oot kännissä/kantsisko juoda vähemmän"  - tyylisistä kommenteista ja jos baariin asti vaivaudutaan, niin mökötetään sohvalla limua litkien ja selataan bussiaikatauluja.

Eli toisin sanottuna jos tullaan juhliin astin ja silti käyttäydytään kuin pahimman luokan party pooper niin kyllä, silloin inhottaa. Kaveripiiriin kuuluu valitettavasti yksi tällainen tapaus.

Vierailija
15/21 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 18:54"]

Vain silloin, jos ilta koostuu lähinnä silmien pyörittelystä muiden hiprakassa kerrotuille jutuille, narinasta musiikin kovuudesta, "sähän oot kännissä/kantsisko juoda vähemmän"  - tyylisistä kommenteista ja jos baariin asti vaivaudutaan, niin mökötetään sohvalla limua litkien ja selataan bussiaikatauluja.

Eli toisin sanottuna jos tullaan juhliin astin ja silti käyttäydytään kuin pahimman luokan party pooper niin kyllä, silloin inhottaa. Kaveripiiriin kuuluu valitettavasti yksi tällainen tapaus.

[/quote]

Juuri tuota tarkoitin. Sinänsä jos joku vetää räkäkännit aina ja sekoilee, ja vaatii drunksitterin viemään kotiin, niin toki semmoista saa paheksuakin. Mutta normaalin biletyksen muljottelu on tekopyhää oman hännän nostoa, jos kerran on kumminkin haluttu tapaaminen organisoida baariin eikä vaikkapa jonkun kotiin. Sitä tarkoitin toisten elämäntyylin ärsyttävällä paheksunnalla. Jota - huom - on myös se, jos joku paheksuu jonkun juomattomuutta.

12

Vierailija
16/21 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 18:40"]

No ei inhota, vaikka itse juonkin. Minua inhottavat toisten valintoja ja elämäntyyliä paheksuvat ihmiset, eli esimerkiksi ap.

[/quote]

Suurin osa absolutisteista on tapauksia, jotka eivät kestä alkoholia tai eivät jaksaneet harjoitella tarpeeksi kauan, että pystyvät juomaan alkoholijuomia. Tiedän muutamia absolutisteja, siis sellaisia jotka eivät suostu juomaan edes yhtä lasillista samppanjaa juhlissa ja kaikkia yhdistää se, että yrittivät kyllä nuorempana juoda mutta eivät vaan saaneet alkoholia alas. Sitten kun alko ei maistu niin ryhdytään absoluteiksi ja siirrytään "moraalisten voittajien" puolelle.

Vierailija
17/21 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 19:00"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 18:40"]

No ei inhota, vaikka itse juonkin. Minua inhottavat toisten valintoja ja elämäntyyliä paheksuvat ihmiset, eli esimerkiksi ap.

[/quote]

Suurin osa absolutisteista on tapauksia, jotka eivät kestä alkoholia tai eivät jaksaneet harjoitella tarpeeksi kauan, että pystyvät juomaan alkoholijuomia. Tiedän muutamia absolutisteja, siis sellaisia jotka eivät suostu juomaan edes yhtä lasillista samppanjaa juhlissa ja kaikkia yhdistää se, että yrittivät kyllä nuorempana juoda mutta eivät vaan saaneet alkoholia alas. Sitten kun alko ei maistu niin ryhdytään absoluteiksi ja siirrytään "moraalisten voittajien" puolelle.

[/quote]

Hoh, hoh.. Kyllä ottaa koville. Oletko ehkä 20v.?

Vierailija
18/21 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä inhottaa, alkoholiongelmaisia. Suomalaiset eivät oikein kestä sitä, että jonkun ei ole pakko juoda vapautuakseen, juhliakseen, nauttiakseen, rentoutuakseen. Erityisesti tätä eivät kestä ne, joilla itsellä on alkoholiongelma. Eivät vain käsitä, miten joku ei tee sitä, mikä heistä tekee elämästä elämisen arvoista.

Itse juon vähän tai en juo. Ikinä en arvostele toisten juomista - tai arvostelen silloin kun alkaa olla henki vaarassa. Hauskaa on riippumatta lasissa olevan liemen prosenteista.

Vierailija
19/21 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä!

Esimerkiksi kuskiksi lupautunut vituttaa aina kaikkia.... eiku... hmm.....

Vierailija
20/21 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mä humalaisia ja varsinkin alkoholiongelmaisia inhoan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme