3h + kt = 44m2
Tuusulassa on myynnissä uusia kolmiota joissa on 44m2. Jotenkin tuntuu, että Suomalaisilla asuntomarkkinoilla ihmisarvolla ei ole enää mitään arvoa.
Kommentit (95)
No miten noihin neliöihin saa mahdutettua kolme huonetta?
Vierailija kirjoitti:
Onko ne makuuhuoneet komeroissa?
Ei välttämättä ole mh komeroissa, itse olen asunut 42 neliön asunnossa ja siinä oli ihan erillinen makuuhuone ja sauna ja muutenkin ihan tilava yhdelle ihmiselle.
Siinä vaiheessa, kun sängyn päädyt ottavat molemmista päistään seinään ja kulku "huoneeseen" on järjestetty kahdella liukuovella on joku raja ylitetty. Kierrän kaukaa tuollaiset kopit.
Kyllähän tuo aika snadi on kolmioksi ja keittotila on sitten rivi kaappeja+ taso ja kodinkoneet yhdellä olohuoneen seinällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä ole mh komeroissa, itse olen asunut 42 neliön asunnossa ja siinä oli ihan erillinen makuuhuone ja sauna ja muutenkin ihan tilava yhdelle ihmiselle.
No eikö tuo ole kaksio eikä kolmio?
Sopisi minulle, tuntuu aivan valtavilta nämä huoneet, en tosin omista paljoa.
M35
Minun kolmioni on 80 m2, eikö ole iso tämäkään.
Just passeli yksinasuvalle, joka tarvitsee työhuoneen.
Kaksi ihmistä tuonne ei mahdu. No ehkä nippa nappa aikuinen pikkulapsen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa, kun sängyn päädyt ottavat molemmista päistään seinään ja kulku "huoneeseen" on järjestetty kahdella liukuovella on joku raja ylitetty. Kierrän kaukaa tuollaiset kopit.
Ja kun ilmoituksessa lukee kt eli keittiötila. Siis jääkaappipakastin, hella, tiskikone ja pari muuta kaappia olohuoneen seinällä. Kiitos mutta ei kiitos.
Meillä on 4h+k 80 neliön asunnossa ja kaksi huoneista olisi liian pieniä makkareiksi, mutta toinen on työhuone ja toinen varasto, joten menettelee meille.
Vierailija kirjoitti:
Just passeli yksinasuvalle, joka tarvitsee työhuoneen.
Kaksi ihmistä tuonne ei mahdu. No ehkä nippa nappa aikuinen pikkulapsen kanssa.
No kiitos ei ikinä. Mieluummin isompi olkkari ja yhdistetty makuuhuone ja työhuone. Ei ikinä kolme huonetta noin pieneen tilaan.
Tässä linkki kun ap ei viitsinyt:
https://op-koti.fi/kohde/693030
Tuossa ei ole kyllä yhtään kaappitilaa jos kuvittelisi että asuisi 2 aikuista ja lapsi
Vuosi vuodelta kutistuu nämä uudet asunnot. Parin vuoden päästä luultavasti kolmio on 32m2. Eteisestä vessan läpi olohuonekeittiöön ja kaksi koppia mihin saa sovitettua 80cm leveän sängyn, jos ei niin välitä tuosta sängyn ympärillä olevasta turhasta vapaasta tilasta.
Asun kolmiossa 83m2.
Juju on siinä, ettei nykyasuntoihin ole suunniteltu keittiötä ollenkaan, vaan se sijaitsee olohuoneen yhdellä seinustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö tuo ole kaksio eikä kolmio?
Meidän talossa yksiöissä on makuuhuone, eli huone, johon mahtuu tuplasänky, mutta ei muuta. No, sängyn päätyyn saattaa saada mahtumaan Ikean pienen lokerohyllykön, kuten ystävälläni on, mutta yhtäkään yöpöytää ei saa sopimaan tuplasängyn viereen, mutta yhden sängyn viereen tietysti saa. Sen lisäksi yksiössä on tupakeittiö ja saunallinen iso kylppäri. Neliöitä niissä on 38, näissä kaksioissa on 58. Meillä on keittiö ja olohuone erikseen ja lisäksi vielä vaatehuone.
Vierailija kirjoitti:
Juju on siinä, ettei nykyasuntoihin ole suunniteltu keittiötä ollenkaan, vaan se sijaitsee olohuoneen yhdellä seinustalla.
Näin siis asunnossa kuin asunnossa.
44 neliötä tarkoittaa pikemmin asuntoa, jossa on tupakeittiö, makuuhuone, kylpyhuone ja eteinen. Se on sinkulle sopiva asunto. Tupakeittiö siis tarkoittaa semmoista avarampaa tilaa, jossa olohuonetta ja keittiötiloja ei ole erotettu toisistaan millään väliseinällä. Se on parempi ratkaisu kuin jakaa asunto pieniin sokkeloihin kuten ns. keittokomeroon.
Ei oo mitään tekemistä ihmisarvon kanssa