Monenko vaimo, avopuoliso tai tyttöystävä hyväksyy?
Hyväksytkö oman miehensä tyttöilyn eli miehen pukeutumisen naisten vaatteisiin? Minun vaimo hyväksyy ja saa kiksejä että pidän naisten vaatteita. Hän on ostanut minulle naisten stringejä ja naisten yö paitoja. Tykkää myös n aida minua pyllyyn sträpillä. Kukaan ei tiedä tästä meidän harrastuksesta eikä varmaan uskoisikaan koska arki elämässä olen sellaisessa asemassa töissä jossa on vain "tosi" miehiä.541
Kommentit (6)
En minä tiedä, mutta mulle sama kuka mitenkin haluaa. Ihmettelisin kyllä omaa miestäni jos haluaisi, kun ei ikinä ole sinnepäinkään viitannut. Mutta jos haluaisi, mikäs siinä.
Kyllä hyväksyn ja autan miestäni meikkaamaan.
Jep hyväksyy..vaikken uskonutkaan että näin tekis. Ei hirveesti saa siitä kiksejä mutta hyvin on seksi luistanut vaikka molemmilla pitsiä päällä.
Hyväksyminen on ihan eri asia kuin se, että itselleni se olis valtavan epäviehättävää. Eli hyväksyisin, mutta ero tulisi koska en kiihottuisi tuollaisesta vaan enemmänkin halut menis.
Hyvä kysymys. Tilastotieteilijänä itse katselen faktoja:
- transvestiittejä arvoidaan olevan 1-5% väestöstä (miehiä?)
- avioeroja tulee vuosien varrella n puoleen liitoista. Tämä tuskin on toki ainoa syy.
- googlen mukaan transvestiittien liitot päättyvä eroon suurinpiirtein yhtä usein
Noiden perusteella sanoisin, että arviolta muutamia kymmeniä tuhansia naisia elää ja hyväksyy puolisonsa transvestisuuden avioliitossa Suomessa. Muista suhteista vaikeempi sanoa. Eli aika harvassa on.
Sillälailla 🤓
Niinpä, monenko?