Arkipäiväisiä nimiä
Kertokaapa mielestänne arkipäiväisiä, sellaisia ihan tavallisia nimiä (ja laittakaa oma ikänne mukaan).
Kommentit (23)
Riikka, Pirkko, Arja, Liisa, Maija... 1960-luvulla syntyneen mielestä.
Sofia nyt ainakin
t. vuosituhannen alussa syntynyt
Tiina, Laura, Anna, Liisa, Matti, Seija, Jari, Pekka.
Mikko,Esa,Jari, Sami.
Jaana,Tanja,Maiju, Anne,Hanna.
Mauttomia,hajuttomia,värittömiä perusnimiä.
Kertokaa nyt hyvät ihmiset miltä vuosikymmeneltä olette itse lähtöisin, eihän tästä muuten tule mitään.
Omaa nimeäni en kerro ja 60-luvulta olen, nimeni kuuluu ei top 10 suosituimpiin, mutta top20 kuuluu.
Markku on mielestäni arkipäiväisin miehen nimi ja Arja tai Riitta naisen.
Jotenkin tästä otsikosta tulee olo, että joku toimittaja haluaa tehdä tutkimustyön helpoimman kautta.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt hyvät ihmiset miltä vuosikymmeneltä olette itse lähtöisin, eihän tästä muuten tule mitään.
Mitäs tästä pitäisi tulla?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tästä otsikosta tulee olo, että joku toimittaja haluaa tehdä tutkimustyön helpoimman kautta.
Väärin meni. Tosiasiassa parikymppinen nainen miettii kuinka nimeäisi novellinsa hahmot.
Ap
Mikä ihmeen nimiperversio ihmisillä nykyään on!? Joka halvatun päivä joku hölmö tylsyyksissään keksii jonkun nimiaiheisen aloituksen. Meillä kaikilla on typerät tai tavanomaiset nimet, myös niillä Keijuliina Adalmiinoilla. Sitten meillä on sukulaisia, tuttavia ja työkavereita, joilla on näitä palstan inhokkinimiä, Kalle, Ville, Matti, Jaana, Leena, Orvokki. Mitä ihmeen vikaa noissa on?! Minkä takia pitää päivästä päivään aikuisten ihmisten haukkua toisten nimiä? Helvattu, että ärsyttää.
t. Markku-Pirkko
Hanna, Kirsi, Ulla, Seija, Mari, Satu
Kari, Juhani, Juha, Marko, Esko, Timo
Ei mitään vikaa noissa, mutta ovat sellaisia perusnimiä.
N22
Mika, Sari, Marika,Kirsi, Virpi, Jukka , Pekka Kari, Markku, Ritva, Pirjo
N50
Tiina, Minna, Sanna, Hanna, Johanna, Anna, Sara, Saara, Emmi, Emma, Iida, Aada, Sofia, Kaisa, Riitta, Ritva, Arja, Marja, Maria, Jenni, Jenna, Helmi...
40+
Matti, Pekka, Lauri, Mikko, Antti, Eero, Jaakko.
Liisa, Anna, Eeva, Maija, Leena, Hanna.
Matti, Pekka, jne.