Exä (nainen) pilaa uuden suhteeni
Erosin manipuloivasta ja ripustautuvasta naisesta, joka kuultuaan uudesta suhteestani päätti ajaa uuden naisystäväni pois saadakseen minut takaisin. Takaisin se ei minua saa, mutta pelottaa että uusi nainen jättää minut tämän takia.
Kuultuaan suhteesta siis exä innostui viestittelemään, joka tunti tuli vähintään 1 viesti ja jos en vastannut exä alkoi soitella muka huolestuneena. Käskin lopettamaan ja laitoin puhelimen äänettömälle tai pois päältä treffien sun muiden vierailujen ajaksi. Uudesta naisystävästä tuo oli epäilyttävää vaikka yritin selittää tilannetta. :/ Näytin naiselle vielä niitä viestejä todistaakseni roikkumisen olevan 100% yksipuolista, mutta hän ei ollut täysin tyytyväinen.
Nyttemmin exä alkoi lähettää alastonkuvia itsestään ja vaikka poistin ne heti ja sanoin ettei sellainen sovi, niin pelottaa, että naisystäväni vielä näkee sellaisen eikä ymmärrä. Näyttäähän tilanne varmaan pahalta naisen silmissä.
Uhkasin laittaa exälle estot, mutta sitten hän kuulemma tulee työpaikalle ja oven taakse ja pudottelee alushousujaan postiluukusta jos en avaa.
Mitä tehdä?
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:22"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:15"]
Älä anna eksäsi huomata, että hänen toimensa vaikuttaisivat mitenkään mihinkään. Älä vastaa mihinkään. Ei asialliseen eikä asiattomaan. Korkeintaan voit soittaa häkeen, jos saat jotain itsemurhaviestejä. Älä silloinkaan vastaa suoraan exälle. Lopettaa nopeammin kuin arvaatkaan. Menee ehkä jotain viikkoja, ja viestit harvenee kunnes lakkaavat.
[/quote]
Viestit ovat harvenneet useasti ja olen ehtinyt riemuita... turhaan, koska aina ne räjähtävät uuteen nousuun.
Aion lopettaa asiallisiinkin viesteihin vastaamisen. AP
[/quote]
Joo. Olen ollut itse vähän vastaavassa tilanteessa. Se rauhoittuu nopeimmin täydellä huomioimattomuudella. HUOM! Exä saattaa korottaa panoksia hetkeksi. Silloin on tosi tärkeää olla hätkähtämättä mitenkään.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:17"]
Vaihda puhelinnumero.
[/quote]
En aio karsia kaveripiiriäni tämän takia joten exä kyllä saisi numeroni joltain, jos en kaikille puolitutuillekin kuuluttaisi, että minun numeroa ei sitten anneta X:lle. En halua tuoda turhaa huomiota tilanteelle millään kuulutuksella. Piireissäni on hänenkin hyviä ystäviä joten joku uuden numeron saattaisi silti vuotaa. AP
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:15"]
Älä anna eksäsi huomata, että hänen toimensa vaikuttaisivat mitenkään mihinkään. Älä vastaa mihinkään. Ei asialliseen eikä asiattomaan. Korkeintaan voit soittaa häkeen, jos saat jotain itsemurhaviestejä. Älä silloinkaan vastaa suoraan exälle. Lopettaa nopeammin kuin arvaatkaan. Menee ehkä jotain viikkoja, ja viestit harvenee kunnes lakkaavat.
[/quote]
Viestit ovat harvenneet useasti ja olen ehtinyt riemuita... turhaan, koska aina ne räjähtävät uuteen nousuun.
Aion lopettaa asiallisiinkin viesteihin vastaamisen. AP