Miten kukaan voi olla näin sekaisin?
Erosin exästäni kolme vuotta sitten. Olimme olleet yhdessä 6 vuotta, josta väkivaltaa ja alkoholin liikakäyttöä olin kestänyt käytännössä 5 vuoden ajan. Olin alistettu ja heikko, enkä lähtenyt aiemmin vaikka syytä olisi ollut. Vasta kun selvisi että exälläni oli ollut toinen nainen yli puolen vuoden ajan, sain riittävästi raivoa jättää miehen.
Mies ilmoitti että tuhoaa minut. Että ei aio ikinä jättää minua rauhaan, jos hänet jätän.
Sain niskaani miehen perheeltä oikein paskaryöpyn. Haukkuivat ja nimittelivät, olin luuseri ja vaikka mitä kun jätin miehen (oli minun syyni että hän petti). Olin tässä vaiheessa täysin sanaton, miten oli mahdollista että koko perhe ykskantaan alkoi sormien napsautuksesta vihata minua.
Mies kirjaimellisesti sanoen piinasi minua kuukausia eron jälkeen. Hänen äitinsä soitteli ja uhkaili minua. Mies mm. murtautui kotiini jossa oli mennyt tietokoneelle ja lukenut s-postini ja facebookini. Tein asiasta rikosilmoituksen, muttei mies saanut tuomiota, koska en voinut todistaa että hän oli juuri se joka asuntooni oli murtautunut. Mitään ei oltu varastettu, mutta seuraavana päivänä tästä alkoi sellainen helvetti että oksat pois. Exäni oli saanut selville s-postiani ja facebookiani urkittuaan että minulla oli juttua erään miehen kanssa. Hän oli soittanut tälle miehelle (joka tiesi että olin eronnut seinähullusta ja väkivaltaisesta miehestä, mutta jotenkin exäni sai hänet uskomaan juttujaan eli että olin täysi huora, jolla oli lukemattomia sukupuolitauteja ja olin edelleen yhdessä exäni kanssa. Tuo hölmö mies ketä tapailin usko exääni ja juttumme loppui siihen. Myöhemmin kun exäni jatkoi hänen piinaamistaan "Tuhoan sun auton" "Saatat joutua onnettomuuteen", tuo mies ymmärsi että exäni on se hullu ja olisi halunnut jatkaa juttuamme, mutta minä en halunnut häntä enää).
Mies selvisi näistä uhkailuista kuin koira veräjästä. Hän yritti kerran ajaa päälleni autolla, ei onnistunut joten hyppäsi kyydistä ja hakkasi minut. Lääkärin lausunnon mukaan vammat olivat todella vähäisiä ja mies selvisi sakoilla. Lähestymiskieltoa en saanut, koska mies kiisti aivan kaiken ja sai minut mustamaalattua.
Olen kestänyt tätä järjestelmällistä tuhoamista nyt kolme vuotta. Välillä mies on ihan rauhassa, hänestä ei kuulu kuukausiin, kunnes sitten jotain järkyttävää tapahtuu. Viimeisimpänä se, että olin työkuvioiden kautta tutustunut erääseen naiseen, ja meistä oli hyvää vauhtia tulossa ystäviä. Exäni oli ottanut yhteyttä tähän naiseen ja uhkaillut hänet hylkäämään minut. Siis tämä nainen oli pelännyt niin paljon hullua exääni että oli taipunut tämän vaatimukseen laittaa välit poikki. Mies on saanut uhkailtua ja valehtelulla minut menettämään paljon ihmisiä elämästäni.
Mietin vaan että koska poliisi eikä kukaan auta, EI MIKÄÄN, vaan mies saa jatkaa touhuaan hamaan tulevaisuuteen asti, että pitänee ripustautua kiikkuun. Mies on sanonut ettei jätä minua rauhaan vasta kun olen kuollut. Että kiusaa minua siihen asti että tapan itseni.
Turha kertoa kuinka tyhmä olen kun olin hänen kanssaan. Olin nuori ja rakastunut ja TYHMÄ. Kuinka kadunkaan koskaan että häneen retkahdin.
Salaisen puhelinnumeron mies saa selville 1-2 päivässä. Kaupungin vaihtaminen ei auta, mies löytää minut samantien.
Pahinta on että miehen perhe tsemppaa häntä jatkamaan kiusaamista, "kosta sille huoralle joka jätti sut". Ja kyseessä ulospäin täysin normaali yrittäjäsuku, jolla rahaa ja valtaa.
T: Nainen joka ei enää JAKSA.
Kommentit (31)
Aina, kun mies lähestyy sinua, osoitat puhelimella etkä sano muuta kuin että livekuvaa menee palvelimelle. Sitten jatkat matkaasi puhelin osoitettuna mieheen.
Hanki sellainen ujeltava turvaranneke ja paina sitä, kun mies tulee lähietäisyydelle. Näin ainakin tiedät, että muutkin ihmiset kiinnittävät teihin huomiota ja saat silminnäköjöitä vaikkei kukaan uskaltaisi tullakaan väliin.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:53"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:43"]
Mahdollisuuksien mukaan valvontakamerat autoon, kotiin jne. Ei maksa tänä päivänä enää paljoa, kuva menee nettiin talteen. Oli hyvä vinkki tuo, että pysäköit auton aina valvontakameran lähelle.
Ja kulkiessa pidät kännykän kädessä, kamera valmiiksi päällä jotta saat yhdellä painalluksella vidoenauhoituksen käyntiin.
[/quote]
kIITOS, Jotenkin olen tullut niin skeptiseksi sen suhteen että saisin ikinä miestä vastuuseen mistään, etten enää edes ole jaksanut yrittää.
En jaksa edes käyttää miehestä sanaa "narsisti" sillä mielestäni tuota sanaa käytetään liikaa ja ex mieheni on puhtaasti läpeensä paha ihminen. Hän tuhoaa kaiken mihin koskee ja onnistuu siinä, koska hänen perheensä pelastaa ja tukee aina. Jotenkin ihmettelen miten nuo ihmiset voivat nukkua yönsä. Näin kerran Stockalla exäni ja uusimman naisensa, naisella oli huulessa vekki. Nöyränä laahusti miehen vierellä. Kuvitella, että olin itse joskus tuollainen vässykkä :(
AP
[/quote]
Mun isä oli tuollainen. Ja siitäkin päästiin lopulta, vaikkei siihen aikaan ollut edes kännyköitä!
Mutta tuollainen vainoaminen syö ihmistä, lannistaa ja saa uskomaan ettei mitään ole tehtävissä. Halusin vaan sanoa, että KYLLÄ ON! Paljon voimia ja tsemppiä, joku päivä pääset äijästä vielä :)
t. 18
Voisiko yksityisetsivän palkkaamisesta olla apua? Näitä palveluita tarjoavat yleensä erilaiset turvallisuusalan firmat. Parastahan tietenkin olisi, jos ex jäisi rysän päältä kiinni (esim. omaisuuttasi tuhotessaan) etsivälle. Varmaan noihin kamerajuttuihin ja muihinkin saisi apua alan ammattilaisilta. Älä missään nimessä anna periksi.
Dr Philin vaimo Robin oli kehittänyt jonkun tällaisen palkitun sovelluksen perheväkivallan uhreille, joka tallentaa yhdellä napinpainalluksella ja voisin kuvitella, että tosiaankin jonnekin palvelimelle, koska puhelimen nyt voi heittää vaikka ikkunasta pihalle ja data meni sitten siinä. Ehkä löytyisi googlella.
Minäkin kannatan turvallisuusasiantuntijan palkkaamista avuksesi. Mutta mitä kautta saa salaisen numerosi? Kuka sinut pettää? Oletko hankkinut turvakiellon jos olet vaihtanut paikkakuntaa?
Miten ex voi lukea sun s-postit ja facebookin. Vaikea uskoa. Laita heti kunnon salasanat.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:19"]
Miten ex voi lukea sun s-postit ja facebookin. Vaikea uskoa. Laita heti kunnon salasanat.
[/quote]
Eipä enää luekaan. Luki kerran. En voinut kuvitellakaan että murtautuisi kotiini ja lukisi nuo jutut. Luulin että kotona lukkojen takana koneet yms olisi selvillä.
Miten saa selvitettyä kuka on tutkinut potilastietojani? Exälläni on lääkäriystävä, jonka epäilen ilmiantaneen numeroni ainakin kerran. Olin vaihtanut numeroani ja menin samana päivänä lääkäriin, ensimmäinen paikka jonne annoin uuden numeroni ja seuraavana päivänä exällä oli numero tiedossa.
AP
Järkyttävää ettei tollasta sekopäätä saada kuriin. Tosiaan AP:lle ehdotan vähintään jonkun kannettavan nauhurin hankkimista. AIna taskussa mukana ja nauhotus päälle kun äijä tulee uhkailemaan. Nauhuri on helpompi salata kuin kamera, jos pelkää että ukko käy käsiksi.
Jos joku on luvattomasti käynyt lukemassa tietojasi, voit ottaa yhteyttä potilasasiamieheen. Tiedätkö missä sairaalassa tämä mies on töissä joka on luvatta tietosi lukenut? Niistä jää jälki, että kuka on käynyt lukemassa tietojasi. Potilasasiamies auttaa sinua eteenpäin tässä asiassa jos haluat että lääkäri laitetaan vastuuseen.
Esim. käyttöön joku pilvipalvelu, joka varmuuskopioi automaattisesti puhelimen kuvat.
Jos olisin ap, sijoittaisin pari sataa ja konsultoisin turvallisuusalan asiantuntijaa. Jos sillä saa sian nalkkiin, se on todellakin sen arvoista.