The Rasmuksen Laurin talo myyntiin, mitä tykkäätte talosta?
Otsikossa kysymys. Talon kuvat: http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/9267939/kuvat ja strategiset tiedot: http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/9267939
Kovin synkkä ja pimeä talo, kliininen. Esim. tuo keittiö on juuri sellainen jota en itselleni haluaisi.
Kommentit (132)
Saahan sitä tietty pyytää, mutta ei tule menemään tuolla summalla. Vähintään pari miljoonaa ilmaa pyyntihinnassa.
Ehkä joku äkkirikastunut veli venäläinen tai jonkun maan suurlähetystö innostuu, Suomesta voi olla erittäin hankala löytää ostajia. Sama juttu kuin siinä Räikkösen vuosikausia myynnissä olleessa talossa...liian kallis ja "omituinen" suomalaiseen makuun.
By the way, tuo talo ei kerta kaikkiaan sovi ollenkaan Paula Vesalan imagoon. Eipä siis ihme, ettei ole esitelty kotia naistenlehdissä.
Talon kalustaminen ei ole ihan helppoa mutta kalusteet saa näemmä talon mukana.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 12:46"]
By the way, tuo talo ei kerta kaikkiaan sovi ollenkaan Paula Vesalan imagoon. Eipä siis ihme, ettei ole esitelty kotia naistenlehdissä.
[/quote]
Juu ei todellakaan sovi...
Hirvee hinta! Tää on varmaan 2010-luvun käsitys neukkukuutiosta. Persoonallisuus puuttui.
Mistä tiedät että on heidän talonsa? Heidän kivitalonsahan sijaitsee Kulosaaressa.
Kyllähän tuolla voisi kunnon kekkereitä kaveriporukalla järjestää, mutta muuten asun kyllä mieluummin täällä maalla pellonlaidassa. Allas täyteen isotissisiä prostituoituja ja baari auki kiitos.
Eikö tuossa vessassa ole lainkaan ovea? :O No ehkä julkisuudenhenkilöillä ei ole koskaan ripulia tai ilmavaivoja silloin kun on vieraita kylässä.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 12:55"]
Mistä tiedät että on heidän talonsa? Heidän kivitalonsahan sijaitsee Kulosaaressa.
[/quote]
Aivan ihana! :) Olisi ihan mun näköinen.. ;D
Aivan ihana, täydellinen asunto. Ostaisin saman tien jos tililtä löytyis rahaa kymmeniä miljoonia. Sanattomaksi vetää.
Ei taida lauri ja paula suomeen enää palata. Enpä ihmettele, kateellisten ja ilkeiden paskojen maa tämä.
Ihanan seesteinen tunnelma. Kauniit mittasuhteet ja värimaailma, upeat maisemat.
Itse en osaisi asua noin suuressa talossa, varmaan könöttäisin aina yhdessä ja samassa huoneessa.
Taitaisi olla hieman hankala näin poikamiesboxiksi, ja voin kuvitella että siivoaminen olisi myöskin rasittavaa, ellei sitten tykkää pöristellä pölynimurilla tuntitolkulla menemään xD
Tasakatto, huopaa... Hieno homma, muutaman vuoden päästä saa miettiä vesivahinkoa.
Upea. Todella. Mutta liian kallis. Onneksi ei edusta sitä, mitä itse asumisessa kaipaan, muuten iskisi kamala kateus!
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:00"]
Ihanan seesteinen tunnelma. [/quote]
Minulle tulee taas ihan Scream-leffojen tunnelma tuosta, etenkin noista pimeällä otetuista sisäkuvista joissa ikkunat heijasta niin ettet näe kunnolla ulos, mutta ulkoa näkee kyllä sisälle...
Vai on se Rasmuksen Laurin tönö?! Tuota juuri viikonloppuna ihmettelin ja tavallaan ihailinkin. Ihailin suurta kokoa (kun itse asuu viidessäkymmenessäkahdeksassa neliössä ja seinät välillä kaatuvat päälle, niin unelma monesta sadasta neliöstä elää), uima-allasta (rakastan uimista, mutta haluaisin uida privaatisti, en isossa laumassa hallissa tai uimarannalla), ja merenrantatonttia: olisi ihana nähdä tuo maisema ikkunoista joka päivä. Ihmettelin itse taloa, sen sementtipintoja niin lattioissa kuin kuin keittiön ja muissa tasoissakin - missä kodikkuus?. Pohjapiirros oli outo ja vaikeasti hahmotettava kaikkien lasiseinien ja atriumpihojen myötä. Kodinhoitohuoneeseen mennään jonkin makuuhuoneen kautta, ja se ei ole edes se masterbedroom. Atriumpiha itsessään oli vieras japanilaistyylinsä kanssa. Jos Eurojackpot tupsahtaisi ja minä ja mieheni ostaisimme tuon talon, riitelisivätkö haluamani syreenipensaat ja keltaiset päivänliljat rajustikin moisen pelkistetyn japanilaisuuden kanssa? Toisin sanoen: en varmastikaan osaisi elää tuollaisessa talossa niin kuin siinä "kuuluisi" elää. Varakkaisiin perheisiin syntyneet ehkä osaisivat minua paremmin arvostaa noita kaikkia erikoisuuksia, joita talossa tekstin mukaan on. Miksei muuten siitä vesiputouksesta ollut kuvaa?
Vai Laurin ja Paulan talo? Enpä enää ihmettele, että yksi huoneista oli nimetty musiikkihuoneeksi. Mutta eipä hekään siinä kauan viihtyneet, valmistumisvuosi oli nimittäin viime vuosi. Tuliko niille erikoisuusähky talon kanssa ja nyt haluavat yksinkertaisempaa, perinteisempää suomalaista? Vai tuliko rahapula?
Sisätilat ovat kivoja, mutta vaikuttavat vähän pimeiltä. Ulkopuolelta en talosta hirveästi välitä, mutta näkymähän taas on mahtava.