The Rasmuksen Laurin talo myyntiin, mitä tykkäätte talosta?
Otsikossa kysymys. Talon kuvat: http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/9267939/kuvat ja strategiset tiedot: http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/9267939
Kovin synkkä ja pimeä talo, kliininen. Esim. tuo keittiö on juuri sellainen jota en itselleni haluaisi.
Kommentit (132)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 12:55"]
Mistä tiedät että on heidän talonsa? Heidän kivitalonsahan sijaitsee Kulosaaressa.
[/quote]
http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-1430103115730.html
[/quote]
Rakennuttivat vuosi sitten uuden karhusaareen, olin rakentamassa..
Aivan upea. Mutta jotenkin 2000-luvun alun tyylinen, olisin luullut että on aiemmin rakennettu. Askeettinen on tyyli, mutta luovat ihmisethän tykkää tuollaisesta avarasta, saa ajatukset vapaasti lentää.
Ei yhtään mun tyylinen, mutta kuitenkin aivan tosi ihana, ja ihan mieletön se sijainti. Ihan luonnon helmassa. Horisontissa näkyy elämää.
Tykkäsin tosi paljon, ja yllätyin että tollaisesta simppelistä, kliinisestä tyylistä saa kodikkaan. Sisäpiha oli ihana. Keittiö oli talon heikkous, mutta muuten miellytti tällaisen maalaisromantikon silmää tuo moderni pläjäys.
Mieluummin tähän kuin Räikkösen taloon!
Minusta liian tumma, ahdistava suorastaan. Ja matala. Valkoinen keittiö yms ei kliinisyydessään auta. Tuolla rahalla hankkisin jotain ihan muuta tyyliä. Ja luulenpa minäkin että on ylihinnoiteltu. Ranta ja näkymä olivat mahtavat.
Ja totta, enpä olisi minäkään arvannut että Paula Vesalan koti näyttää tuolta :)
Oisko nuo talot vaan bisnestä. Ei kai ne tuossa talossa ole edes asuneet vaan Herttoniemen rannassa kerrostalossa.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:07"]
Yllätyin. Paulan imago on tosiaan sellainen luonnonlapsimainen, ekologinen, luomu yms. Onkohan se kaikki vain jotakin markkinointikikkaa? Ei kai sellainen ihminen oikeasti asuisi tuolla tavalla? En siis tarkoita arkkitehtuuria, vaan persoonatonta sisustusta, jota ei uskoisi taiteilijan kodiksi.
[/quote]
Aivan, minä osaisin kuvitella Paulan johonkin vanhaan puutaloon Kumpulaan ennemmin kuin tuohon betonihirvitykseen.
Kyllä kelpaisi ja tyylikin miellyttää. Liian iso on lähinnä se joka "häiritsee" :)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:00"]
Ihanan seesteinen tunnelma. [/quote]
Minulle tulee taas ihan Scream-leffojen tunnelma tuosta, etenkin noista pimeällä otetuista sisäkuvista joissa ikkunat heijasta niin ettet näe kunnolla ulos, mutta ulkoa näkee kyllä sisälle...
[/quote]
Uima-allasalueesta puhumattakaan. Voin kuvitella kun altaasta nousee höyryt illalla, ulkona on pimeää ja siellä jossain tappaja vaanii... Hrrrrr.
Mikähän on tuon talon asukkaiden hiilijalanjälki...
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:11"]
Yllätyin. Paulan imago on tosiaan sellainen luonnonlapsimainen, ekologinen, luomu yms. Onkohan se kaikki vain jotakin markkinointikikkaa? Ei kai sellainen ihminen oikeasti asuisi tuolla tavalla? En siis tarkoita arkkitehtuuria, vaan persoonatonta sisustusta, jota ei uskoisi taiteilijan kodiksi.
[/quote]
Aivan, minä osaisin kuvitella Paulan johonkin vanhaan puutaloon Kumpulaan ennemmin kuin tuohon betonihirvitykseen.
[/quote]
Paula ja Lauri asui vanhassa puutalossa Vallilassa(?) vaikka Lauri omisti miljoonatalon. Mun mielestä Paula ei ole koskaan asunut noissa Laurin hulppeissa taloissa ainakaan virallisesti.
Upea talo.
Muuttaisin tuonne heti, tänään.
Sijainti saisi toki olla Espoossa, mutta kaikkeahan ei voi saada.
Se mikä kiinnosti oli että vesimaksu näytti olevan 1,67€/kk... Whaat?
Aivan ihana, mutta. Onko tuo kuitenkaan koti? Tuntuisiko tuolla, että olen kotona, kun illalla röhnöttää sohvalla kulahtanut pyjama päällä?
Tuo on aivan kuin joku loma-asunto, jossa käydään viikko nauttimassa ja elämässä muka hienommin. Tai kun pidetään edustusjuhlat yhteistyökumppaneille. Ei yhtään lämpöä huokuva KOTI.
Näyttää enemmänkin joltain kylpylältä, jossa olisi kiva viettää se pari päivää, mutta ei tuolla arkea jaksaisi asua, kun mihinkään ei kehtaisi jättää hupparia lojumaan ja vähän väliä pitäisi siivota. Ei ole sinänsä yhtään mun tyyliä tuollainen, mutta sen verran olen realisti, että vaihtaisin oman vuokrakaksion tuohon heti, vaikkei ihan mun tyyliä olekaan.
Ihana olisi mutta mulle tavalliselle tallukalle liiankin hieno. Lisäksi huoneitakin olisi liian vähän meidän perheen tarpeisiin, nykyisessä on enemmän makkareita vaikka neliöitä melkein 200 vähemmän.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:20"]Se mikä kiinnosti oli että vesimaksu näytti olevan 1,67€/kk... Whaat?
[/quote]
Jos ei oo asuttu niin vettäkään mene
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:08"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 12:55"] Mistä tiedät että on heidän talonsa? Heidän kivitalonsahan sijaitsee Kulosaaressa. [/quote] http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-1430103115730.html [/quote] Rakennuttivat vuosi sitten uuden karhusaareen, olin rakentamassa..
[/quote]
Sinnekään muuttavat vai jäävätkö jenkkeihin?
Siis tää talohan on ollut jo monta kertaa myynnissä. Hintakin on tippunut näköjään monta satkua. Toi näyttää ihan siltä, kun siinä ei oltais ikinä asuttu. Kalusteetkin näköjään kuuluu hintaan. Mä en tiennyt, että tää on Ylösen talo, ollut niin monta kertaa jo myynnissä. Mutta ei tosiaan Paulan tyylinen... Vaikkakin tosi komea on!
Paikoin vaikutti vähän synkältä ja pimeältä, mutta kuvat eivät varmastikaan tee kaikille hienouksille oikeutta. Esimerkiksi se istutusallas oli kaunis, pyöreämuotoiset lamput takan luona toivat mieleen itämaiset leijuvat lyhdyt - kyllä mä tuossa voisin asua. OIkein odottaisi, että milloin jostain pimeästä nurkasta lehahtais muutama korppi siipisulkia ravistellen. In the shadows!
Ja näkymät merellehän ovat upeat.
Toivottavasti talo löytää arvoisensa ostajan :)
(ja toivottavasti myyjänä on joku muu kuin Mira tai Kaisa)
Lauri on hieno muusikko ja Paula multitalentti, saisivat tehdä muutaman lapsen lisää hienoja geenejään eteenpäin viemään!