Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

The Rasmuksen Laurin talo myyntiin, mitä tykkäätte talosta?

Vierailija
27.04.2015 |

Otsikossa kysymys. Talon kuvat: http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/9267939/kuvat ja strategiset tiedot: http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/9267939

Kovin synkkä ja pimeä talo, kliininen. Esim. tuo keittiö on juuri sellainen jota en itselleni haluaisi.

Kommentit (132)

Vierailija
41/132 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana talo. Mutta jos tontista maksoivat (vain) 970 000€, aika kovan arvon laskevat talolle.

Tuskin tulee tuolla hinnalla menemään kaupaksi.

Vierailija
42/132 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menettäisin mielenterveyteni moisessa lukaalissa! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/132 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:23"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:20"]Se mikä kiinnosti oli että vesimaksu näytti olevan 1,67€/kk... Whaat? [/quote] Jos ei oo asuttu niin vettäkään mene

[/quote]

Iltapäivälehden mukaan talo on vuokrattu, Elastinen asuu siellä vuokralla.

Vierailija
44/132 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:20"]

Aivan ihana, mutta. Onko tuo kuitenkaan koti? Tuntuisiko tuolla, että olen kotona, kun illalla röhnöttää sohvalla kulahtanut pyjama päällä?

Tuo on aivan kuin joku loma-asunto, jossa käydään viikko nauttimassa ja elämässä muka hienommin. Tai kun pidetään edustusjuhlat yhteistyökumppaneille. Ei yhtään lämpöä huokuva KOTI.

[/quote]

Sinäpä sen sanoit, itse en osaisi kuvitella tuonne asumaan lapsia tai kissoja tai koiria tai muutakaan elämää.

Vierailija
45/132 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

41: mäkin ajattelin et kunpa vaan ei ois kohta televisiossa Mira feikkimyymässä tätä :( Ne on niin teennäisiä ja huonosti näyteltyjä ne jutut mitä siinä Miljoonakodeissa on. Eikä Miran persoona ole sellainen että itse ottaisin välittäjäksi vaikka kuinka omistaisin hankalan miljoonakohteen.

Kaisan ennemmin, on kuitenkin jotenkin söötti ja symppis.

Vierailija
46/132 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan toi nyt ihan helvetin hieno.

Vierailija
47/132 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:35"]

Sinäpä sen sanoit, itse en osaisi kuvitella tuonne asumaan lapsia tai kissoja tai koiria tai muutakaan elämää.

[/quote]

Suomessa tuollainen talo on ehkä vähän synkkä, mutta yleisesti ottaen tuollainen on ihan paras, jos on lemmikkejä ja lapsia.

Puhtaana pito on uskomattoman helppoa, koska kaikki on avaraa ja tilaa riittää.

Vierailija
48/132 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:35"]

41: mäkin ajattelin et kunpa vaan ei ois kohta televisiossa Mira feikkimyymässä tätä :( Ne on niin teennäisiä ja huonosti näyteltyjä ne jutut mitä siinä Miljoonakodeissa on. Eikä Miran persoona ole sellainen että itse ottaisin välittäjäksi vaikka kuinka omistaisin hankalan miljoonakohteen.

Kaisan ennemmin, on kuitenkin jotenkin söötti ja symppis.

[/quote]

No ainakin vielä sitä kauppaa joku mies (ei Jethro).

Vierailija
49/132 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea.

Vierailija
50/132 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli mieleen jännärielokuva "kun tuntematon soittaa" tms, tuon sokkeloisuuden ja uima-altaan ja "sisäpuutarhan" ja luksuksen takia! Oon pelkuri, ja jo tuosta elokuvasta jäi traumoja, joten en voisi asua tuossa. :D
Mielenkiintoinen kylläkin, olisi kiva päästä katasomaan miltä livenä näyttää. Vaikeaa kuvista hahmoittaaa noin erikoista kokonaisuutta.

Vierailija
51/132 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin tuli "kun tuntematon soittaa" fiilis tosta talosta,ihastelin siinä kovasti sitä sisäpuutarhaa.Tonne tarvis monta,monta vahtikoiraa,että uskaltais asua,mutta sanattomaksi vetää.Upea kaikessa 'pelottavuudessaan'.

Vierailija
52/132 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siinä sun Järvenpään 82m2 velkarivarissa on persoonallisuutta. Mun mielestä hieno ja persoonallisen oloinen talo/koti. Ostaisin, jos eivät olisi mun viimeiset EUR 8M...

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 12:52"]

Hirvee hinta! Tää on varmaan 2010-luvun käsitys neukkukuutiosta.  Persoonallisuus puuttui.

[/quote]

Vierailija
53/132 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän liian tumma makuuni, mutta pienellä maalaamisellla saisi aivan upean talon :)

Vierailija
54/132 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:09"]

Aivan upea. Mutta jotenkin 2000-luvun alun tyylinen, olisin luullut että on aiemmin rakennettu.  Askeettinen on tyyli, mutta luovat ihmisethän tykkää tuollaisesta avarasta, saa ajatukset vapaasti lentää. 

[/quote]

Kappas, joku muukin huomasi tuon 00-luvun tyylisyyden. Etenkin keittiössä ja wc:ssä. Muuten pidin ihan kohtalaisesti, se uima-allasalue oli melko jenkkityylinen. Pihahan on hieno myös.

Vierailija
55/132 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, selvisi syy miksi Paula Vesala ole ollut esittelemässä omaan kotiaan lehdissä. Tästä naisestahan on leivottu imagoltaan maalaismainen, pikkuprinsessamainen, lievästi vaatimaton naapurin tyttö.

Vierailija
56/132 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin asun Turun seudulla, en pks. Toisekseen meillä on vanha jyrkkäharjakattoinen yli 200 m2 talo, joten persoonallisuutta löytyy.

Jos voittaisin sen Eurojackpotin, josta täällä joku muukin haaveilee, niin nämä olisi listalla:

http://www.etuovi.com/kohde/9772304?sc=LRturku&so=rardq&pos=5

http://www.etuovi.com/kohde/7624650?sc=LRturku&so=rardq&pos=11

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:35"]

Joo, siinä sun Järvenpään 82m2 velkarivarissa on persoonallisuutta. Mun mielestä hieno ja persoonallisen oloinen talo/koti. Ostaisin, jos eivät olisi mun viimeiset EUR 8M...

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 12:52"]

Hirvee hinta! Tää on varmaan 2010-luvun käsitys neukkukuutiosta.  Persoonallisuus puuttui.

[/quote]

[/quote]

Vierailija
57/132 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo on kyllä erittäin ja todella hulppea!! Kuitenkin talon rinnalla tuo tuo piskuinen, rehevöitynyt rantakaistale on mielestäni hieman naurettava. Mielestäni talo istuisi paremmin vaikka joidenkin jylhien rantakallioiden kupeeseen. Ehkä vähän liioittelua verrata tuommoista kusilahtea Malibuun... :D

Vierailija
58/132 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:48"]

Jaahas, selvisi syy miksi Paula Vesala ole ollut esittelemässä omaan kotiaan lehdissä. Tästä naisestahan on leivottu imagoltaan maalaismainen, pikkuprinsessamainen, lievästi vaatimaton naapurin tyttö.

[/quote]

Jos Lauri myy taloaan niin sehän ei tarkoita että Paulalla olisi sen kanssa mitään tekemistä. Sitäpaitsi tuo talo on valmistunut viime vuonna, ei oo tainnu niitä aiempiakaan kotejaan hirveesti esitellä.

Vierailija
59/132 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:07"]Yllätyin. Paulan imago on tosiaan sellainen luonnonlapsimainen, ekologinen, luomu yms. Onkohan se kaikki vain jotakin markkinointikikkaa? Ei kai sellainen ihminen oikeasti asuisi tuolla tavalla? En siis tarkoita arkkitehtuuria, vaan persoonatonta sisustusta, jota ei uskoisi taiteilijan kodiksi.
[/quote]
Imago on mitä on..... Ökyrouva oikeastikin

Vierailija
60/132 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis sisäpiha, aivan ihana uima-allas ja upea maisema.

Asuisin talossa oikein mielelläni. :)